Gå til innhold

Kvinner bør ha sex med incels for å endre deres atferd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt litt på dette en stund. Det er ingen tvil om at mange incels skriver mye ufordelaktige ting om kvinner. Og jeg støtter ikke det de skriver om dere på noen måte. Men dere kvinner må prøve å se litt hvordan deres situasjon er, og ikke umiddelbart gå i offerrollen og forsvarsposisjon.

Dere kvinner fyrer dere ofte opp når dere leser skriveriene deres, og så setter dere dere i samme bås og slenger dritt tilbake. Dette løser ingenting. Incels har blitt avvist av kvinner. De har ingen annen erfaring med kvinner.

Ofte er dette gutter som ikke skjønner seg på kvinner, og er helt håpløse på sjekking og øvrig interaksjon med kvinner. De klarer ikke å tolke signaler. Det incels trenger er ikke kvinner som hater dem tilbake. Incels blir foraktet av kvinner, de blir mobbet og latterliggjort, og dette bare forsterker hatet.

Hat dyrker bare hat, og vi har en ond karusell som aldri tar slutt. Det incels trenger, er faktisk sex med en kvinne. Denne negative erfaringen må snu! En incel som plutselig opplever å lykkes med kvinner, vil moderere seg og ikke lenger ha dette iboende hatet ovenfor kvinner. Jeg mener at dere kvinner sitter med en større nøkkel til å løse denne problematikken enn dere kanskje tror selv. 

Det er enkel psykologi. En person som mislykkes gang på gang, vil føle sterk aversjon mot dette feltet / problematikken. Dette er det samme i alle disipliner. Etter hundrevis av forsøk, setter aversjonen inn og den onde sirkelen starter. Hatet får rotfeste, og drittslengingen starter. Dere bedrer ikke situasjonen ved å slenge dritt tilbake. Incels trenger å lykkes med bare èn kvinne for å ha et referansepunkt å falle tilbake på. 

Problemet er at de aldri får sex med kvinner, og begynner å hate seg selv og kvinner. Det som trengs er positive opplevelser rundt denne sjekkeproblematikken og at de lykkes. Dere kvinner forstår ikke hvor mye dere kan påvirke denne situasjonen med å prøve å forstå situasjonen. Dere tror vel ikke at en mann som plutselig begynner å få positive erfaringer med kvinner, vil fortsette hatet? Fe trenger bare litt starthjelp.

Dette er guttene som ble avvist av jentene i alle sammenhenger. Det er klart at denne mentale bagasjen drar de med seg inn i voksenlivet. 

Anonymkode: f8c3b...a28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart at når man når stadiet incel, har det kommet langt. Så langt at det ikke bare er å ta seg sammen. På samme måte som det ikke bare er å ta seg sammen under en depresjon. For du tror vel ikke at dette er sinnsfriske individer? Fine ord og motivasjonstaler biter ikke på disse kasusene, de trenger handling. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
19 minutter siden, SPOCA skrev:

EH. Nei.

Hadde disse mennene sluttet å lulle seg inn i sin egen sutring hadde de kanskje fått seg et ligg eller to de også. Kanskje en kjæreste også.

De begynner sjeldent å sutre før de har oppnådd flere negative reaksjoner fra kvinner enn noen andre. For eksempel bare negative erfaringer og avslag fra pubertet til de er 20. Det er ikke sutringen som opprinnelig hindret dem, at de ble hindret førte til sutring

Når det er sagt kan man såklart ikke si at damer burde ha sex med incels. At menn blir valgt bort er naturlig seleksjon og har skjedd siden tidenes morgen hos alle arter.

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 5
Skrevet

hm...nei...Tenk videre. 

tenker de som ender som incel også har mange andre problemer.

Og kunne ikke tenkt meg å gi noen sex som terapi.

Anonymkode: e1734...73b

• Liker 13
Skrevet

Jeg synes alltid det er greit å prøve å forstå folk og få dem på rett kjøl. Hvis noen klarer å møte dem med annet enn forakt så er det sikkert bra. 

Det er helt skrudd å tenke at kvinner skal ha sex med dem for å hjelpe dem. Jeg håper virkelig ingen kvinner gjør det. 

• Liker 14
Skrevet

Ingen mennesker har rett på sex. Har selv hatt problemer med damer, men det hjelper ikke å sutre. Man må bare gjøre det beste ut av livet. 

Man er ingen incel, man velger å være det. 

• Liker 31
Skrevet

Foreslår at du har sex med dem selv siden du synes idéen er så genial. 

Anonymkode: 63589...8b8

• Liker 22
Skrevet (endret)
45 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

De begynner sjeldent å sutre før de har oppnådd flere negative reaksjoner fra kvinner enn noen andre. For eksempel bare negative erfaringer og avslag fra pubertet til de er 20. Det er ikke sutringen som opprinnelig hindret dem, at de ble hindret førte til sutring

Når det er sagt kan man såklart ikke si at damer burde ha sex med incels. At menn blir valgt bort er naturlig seleksjon og har skjedd siden tidenes morgen hos alle arter.

Give me a break.

Jeg har blitt mobbet for utseendet mitt. Jeg har aldri vært attraktiv for menn, eller gutter. Jeg hadde min første kjæreste i en alder av 21 år. Samme år som jeg fikk mitt første kyss.

Allikevel har jeg klart å tenke at den som ikke klarer å like meg for den jeg er, er faktisk ikke verdt det. Det handler ikke om hvordan man har det, men hvordan man tar det. Og sutring fører sjeldent noe godt med seg.

Offerrollen er ikke sexy.

Endret av SPOCA
  • Liker 33
Skrevet

Men det hadde ikkje vore autentisk om man bare gjorde det som pity fuck. Det forandrer vel ingenting? Aw stakkars deg her er litt sex? Eg forstår ikkje?

Forøvrig enig i at det er lettare for kvinner flest når det kjem til seleksjon. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreslår at du har sex med dem selv siden du synes idéen er så genial. 

Anonymkode: 63589...8b8

Tåpelig. Jeg er mann, og deres referansepunkt, mål på lykke, mental rikdom og status er kvinner. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan godt ta en for laget. Problemet er at incels mener de fortjener sex med en mye penere kvinne enn meg.... 

Anonymkode: 875d2...053

• Liker 27
Skrevet

Ahahahahahahahahhaa! Nei. Not. Nope. Niks. Njet. 

Anonymkode: 2c8cc...64d

• Liker 14
Skrevet
9 minutter siden, Kågebruker skrev:

Ingen mennesker har rett på sex. Har selv hatt problemer med damer, men det hjelper ikke å sutre. Man må bare gjøre det beste ut av livet. 

Man er ingen incel, man velger å være det. 

Sex er et biologisk behov. Biologiske behov tar ikke hensyn til nedfelte menneskeretter. Man kan ikke bruke hjemler i lovverket til å årsaksforklare psykologiske behov og følgene. Hvis kvinnene kan åpne pølseboden litt oftere, vil dette bli så meget bedre. ( FrP-nivå siste setning)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan godt ta en for laget. Problemet er at incels mener de fortjener sex med en mye penere kvinne enn meg.... 

Anonymkode: 875d2...053

Ha sex med meg da? Jeg tar det meste og jeg er en incel.

Anonymkode: 5785b...c64

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex er et biologisk behov. Biologiske behov tar ikke hensyn til nedfelte menneskeretter. Man kan ikke bruke hjemler i lovverket til å årsaksforklare psykologiske behov og følgene. Hvis kvinnene kan åpne pølseboden litt oftere, vil dette bli så meget bedre. ( FrP-nivå siste setning)

Man må ikke være en incel selvom man mislyktes med damer. Man kan jobbe med seg selv istedenfor. Livet har mer å by på enn sex.

• Liker 13
Skrevet

Image result for maslow hierarchy of needs sex

Sex er nederste behov i maslows behovspyramide. Dvs blant de aller mest essensielle behovene.  Man anser de tre nederste som nødvendig for de aller aller fleste før de klarer å bevege seg opp til de lenger opp. Dette kan være et argument for å tillate prostitusjon. Men å kreve sex fra jenter ville vært absurd

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Kågebruker skrev:

Man må ikke være en incel selvom man mislyktes med damer. Man kan jobbe med seg selv istedenfor. Livet har mer å by på enn sex.

Incel betyr bokstavelig talt bare at de lever i sølibat uten at de ønsker det. Som en tvangsmunk. Incel betyr ikke kvinnehat eller sint, selv om endel av den populasjonen naturligvis er frustrert

• Liker 7
Gjest Geirfuglen
Skrevet

I alle dager. Så du mener at kvinner bare skal gi bort kroppen sin til menn i medynk eller for å bedre deres helse? Det var ikke mye 2019 over det kvinnesynet..

Skrevet

Kvinner bør ha sex med incels for å endre deres atferd

Disse gutta må ta et skippertak på egenhånd er jeg redd. Det er bare de og de alene som er ansvarlig for egen lykke, egen helse og egen skjebne.

Om de sitter på gutterommet å venter på at en kvinne skal på magisk vis komme inn i deres liv, for så å bygge de opp sten for sten, bit for bit så venter de forgjeves. Alt ansvaret for endring og skapelsen av et bedre liv ligger hos gutten selv, ingen kvinner ønsker seg et oppusningsprosjekt hvor det foreligger lite till null potensiale. 

For det er ikke noe potensiale der med mindre gutten allerede har begynt omstille seg og aktivt ønsker legge inn en hard innsats selv. Nei, de som identifiserer seg som incels er gjerne helt passive å forventer at man skal få alt på et gullfat , for det har de alltid fått av foreldrene sine. Mor lager mat, mor vasker klærne, mor rydder rommet hans, mor bruker lønna si på å kjøpe alt gutten ønsket seg og alt dette gikk helt fint helt til gutten ble en voksen mann og innså man kan ikke få alt man peker på bare fordi man har lyst på det og at kvinner flest ikke ønsker en mann de må behandle som en guttunge, en gutt som ikke klarer noe selv.

Her må man faktisk legge inn et arbeid selv.

Dette sier også psykologer til pasienter "Alt ansvaret ligger på deg, det er ingen som kan gi deg en magisk kur så blir alt perfekt. Du må legge ned alt arbeidet selv om du ønsker endring i livet ditt". 

Det er mye en incel kan gjøre for å heve sin "markedsverdi". Men tiltakene må skje hos individet selv, ikke ytre omgivelser. Såfremt gutta selv jobber for å bli den beste versjonen han kan bli av seg selv så vil det i fremtiden være økt sannsynlighet for at han finner noen å dele livet med.

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...