Gå til innhold

I 50-årene å drømmer om sex med jente i 19-20 årene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmer om å ha sex med ei jente på 19-20 år  

hvor normalt/unormalt er det for en mann som er i begynnelsen av femtiårene å ha sånne fantasier??

hadde sjansen bydd seg,så hadde jeg nok ikke latt meg blitt invitert to ganger..

Anonymkode: 6db01...a3e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du tenker det er sikkert normalt, bare du ikke blir en ekkel gammel gris som prøver deg på de. 

Anonymkode: a5dc0...cde

• Liker 17
Skrevet

Nei ingen fare med det😄men om noen hadde en sånn drøm «motsatt vei» så hadde jeg ikke blitt fornærmet 😊

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Fantasi er noe helt annet enn virkelighet. 

Skrevet

Det er lov å drømme om hva som helst. 

Har du døtre anbefaler jeg deg iallefall å la det bli med drømmen. Jeg hadde mistet all respekt for min egen far om jeg fikk nyss i at han hadde seg med så unge jenter. Ja om han så mye som kikket på så unge jenter. Da hadde jeg lurt på hvilket mentalt stadie han befant seg på, og funnet ham kvalm. 

Jeg hadde ikke hatt meg med en på den alderen, og jeg er 23 år yngre enn ham. 

Anonymkode: ad18c...089

• Liker 15
Skrevet

Vill gjetning; Du er ikke akkurat en som blir invitert?

Anonymkode: 01d4c...028

• Liker 9
Skrevet

Det er nok helt normalt. Jeg selv hadde ikke hatt noe imot og gjort det med en som er på din alder, men han må være kjekk og mandig. Men nå er jeg i eldste laget, jeg er 29 og gift. 

Lykke til. 

Anonymkode: 6849b...0b0

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også vært en av de unge jentene som har hatt egen snapchat konto der jeg har delt bilder av meg selv naken. Utrolig mange av mennene var kåte griser i 50 års alderen, og de fleste hadde koner. Jeg fikk vite noen av dem sitt navn og flere av de hadde døtre på min daværende alder, fant jeg ut når jeg søkte de opp på FB. 

De fleste menn er utrolig ekle og perverse. Derfor blir jeg nok aldri gammel med en mann, selv om jeg skulle ønske jeg kunne det. Men jeg klarer ikke stole på de. 

Anonymkode: 078dc...e34

• Liker 8
Skrevet

I det gamle Hellas var dette helt normalt. Også med samme kjønn. Bare tenk at kulturen har vært slik, så føler du ikke så mye mismot. Stå på.

Anonymkode: 5cd78...f3a

Skrevet

Hadde vært uvanlig om du ikke gjorde det. Menn som blir så gamle kan derimot begynne å få litt lav sexdrift generelt sett blant annet på grunn av redusert testosteron nivå. Da kan TRT hjelpe

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også vært en av de unge jentene som har hatt egen snapchat konto der jeg har delt bilder av meg selv naken. Utrolig mange av mennene var kåte griser i 50 års alderen, og de fleste hadde koner. Jeg fikk vite noen av dem sitt navn og flere av de hadde døtre på min daværende alder, fant jeg ut når jeg søkte de opp på FB. 

De fleste menn er utrolig ekle og perverse. Derfor blir jeg nok aldri gammel med en mann, selv om jeg skulle ønske jeg kunne det. Men jeg klarer ikke stole på de. 

Jeg hadde sex  med en mann på 46 år i ett år før jeg plutselig finner ut at stedatteren er like gammel som meg! Det synes jeg var skikkelig ekkelt å tenke på! Greit at det ikke er hans ekte barn men han har stefar for henne i over 20 år så hun må føles som en datter for han. Likevel knuller han en på samme alder æsj!

Anonymkode: 517d8...db4

• Liker 6
Skrevet

Det er vel helt normalt, det som ikke er normalt er at en mann i 50-årene sitter på Kvinneguiden og skriver om det....

Anonymkode: 3dbf9...2c2

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sex  med en mann på 46 år i ett år før jeg plutselig finner ut at stedatteren er like gammel som meg! Det synes jeg var skikkelig ekkelt å tenke på! Greit at det ikke er hans ekte barn men han har stefar for henne i over 20 år så hun må føles som en datter for han. Likevel knuller han en på samme alder æsj!

Nasty. Å tenk å f.eks være på ferie med din ektemann i 50 årene og se at han stirrer og får ereksjon av jenter på stranda. Noen ganger kan man jo ikke alltid se om noen er 16 eller 18.... Nei faen i helvete, jeg skal være evig singel, haha. :P 

• Liker 4
Skrevet

Bra, testo er på riktig nivå👍👏 

Bli tent og brukt det på kona😊👏

Anonymkode: cd9de...cb8

• Liker 1
Skrevet

Synes det er pussig. Selv er jeg kvinne på 40 år, og kunne ikke falt meg inn å ha sex med en gutt på 20 år. Selv om de er aldri så kjekke, de er ung. 

Da jeg var 34 hadde jeg sex med en på 21. Vi løy begge på alderen. Sa jeg var 30, han sa 28. Fant ut av det senere og synes det var litt på kanten. På den annen side kan det hende han lærte en ting eller to 😂

• Liker 6
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du har egen Snapchat konto med nakenbilder av deg selv så får du f*** meg bare finne deg i at menn i 50 årene ser på bildene og tar kontakt. 

Anonymkode: 98ce0...01e

• Liker 8
Skrevet

Tror nok det er helt normalt. Kanskje du kan snakke om dette med kona. 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Iva skrev:

Tror nok det er helt normalt. Kanskje du kan snakke om dette med kona. 

Hehe det var dagens dummeste råd! Tror du hun blir veldig glad for at han fantaserer om 21 åringer?? Neppe! Gjør konen en tjeneste å aldri nevn det for henne om  du ønsker sex i nær fremtid.

• Liker 7
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel helt normalt, det som ikke er normalt er at en mann i 50-årene sitter på Kvinneguiden og skriver om det....

Anonymkode: 3dbf9...2c2

Fordi??

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok helt normalt. Jeg selv hadde ikke hatt noe imot og gjort det med en som er på din alder, men han må være kjekk og mandig. Men nå er jeg i eldste laget, jeg er 29 og gift. 

Lykke til. 

Anonymkode: 6849b...0b0

Hadde nøyd meg med 29 jeg😘

Anonymkode: 6db01...a3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...