liljemor Skrevet 12. mai 2005 #1 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg er så tørr i munnnen for tiden, kan drikke en halvliter med vann og være like tørst etter ett par minutter. :-( Noen som aner hva noe sånt kan komme av? Har vel vært slik i over ett år, og jeg har også fått belegg på hjørtetennene som det er umulig å få bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #2 Del Skrevet 12. mai 2005 diabetes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #3 Del Skrevet 12. mai 2005 Munntørrhet er en veldig vanlig bivirkning på medisiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 12. mai 2005 #4 Del Skrevet 12. mai 2005 Munntørrhet er en veldig vanlig bivirkning på medisiner. Særlig endel antidepressiva har denne virkningen. Du kan prøve Xerodent, den kjøpes på apoteket og påvirker spyttsekresjonen. Sure ting vil og stimulere spyttproduksjonen. Men om det er tørsten det går på ville jeg og spurt meg om du flyr mye på do. Dette kan være varsel om diabetes og da ville jeg kontakten legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljemor Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 12. mai 2005 Har gått mye på do de siste årene ja, men slik har det vært siden jeg var atten, og det er tolv år siden nå... Jeg tar ingen medisiner, så det kan ikke være bivirkninger på noe. Har slitt med en lungebetennelse for ett år siden, som aldri går helt ut av kroppen. Ellers har jeg hatt nyrestein nå i vinter. Ellers er jeg frisk tror jeg. Har tatt masse blodprøver da jeg hadde disse sykdommene, tror dere ikke det hadde vist på blodprøvene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #6 Del Skrevet 12. mai 2005 Det hadde de nok sett da vil jeg tro. Glukose i sukker er ganske vanlig å måle når du først tar andre blodprøver mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #7 Del Skrevet 13. mai 2005 Spør om de har sjekket deg for diabetes, bare sånn i tilfelle, enkelte leger er fæle med å slurve. (tanten min gikk trolig med ubehandlet lett diabestes i et års tid, og ingen av legene kom på at det kunne være en ide å sjekke ut, selv om vi har endel diabetes i familien) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå