AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Skrevet 21. august 2019 Har et sikkelig dilemma, eksen ville møte meg på kaffe i går, hun fortalte meg at hun var 5 mnd på vei, noe jeg så...🥺, hun kunne også fortelle med 100% sikkerhet at jeg er faren. Jeg har samboer som jeg elsker utrolig høyt og vet ikke hva jeg skal si...eller hvordan. jeg og samboeren hadde en pause for noen mnd siden, jeg var nedfor og søkte trøst hos min eks.. det ene førte til det andre og jeg var sårbar. hvorfor har hun ikke sakt noe før😤 vill virkelig ikke bli far til et barn med en dame jeg ikke elsker...😢 trenger råd Anonymkode: e2f0e...07b 2
visp Skrevet 21. august 2019 #2 Skrevet 21. august 2019 Det er bare så utrolig dårlig gjort av eksen din å gjøre dette her! Du må nesten bare gå gjennom mølla og fortelle det til samboeren din. 14
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 Populært innlegg #3 Skrevet 21. august 2019 3 minutter siden, visp skrev: Det er bare så utrolig dårlig gjort av eksen din å gjøre dette her! Du må nesten bare gå gjennom mølla og fortelle det til samboeren din. Asså, selv om de var «On a break»så kan han jo bruke kondom. For eksempel. Anonymkode: c8643...13d 70
visp Skrevet 21. august 2019 #4 Skrevet 21. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Asså, selv om de var «On a break»så kan han jo bruke kondom. For eksempel. Anonymkode: c8643...13d Vet du hva? Det burde være en selvfølge å fortelle om noe sånt noe leeeeeenge før det har gått 5 mnd. Uansett hvordan omstendighetene er. Uhell kan skje, men da er det da naturlig å snakke med mannen med en gang. 39
SoWhat? Skrevet 21. august 2019 #5 Skrevet 21. august 2019 Oj. Du har et stort dilemma nå. Men det er ikke så mye du kan gjøre annet enn å fortelle. Uff, ikke lett det der. Men ikke svikt babyen som kommer. Det er det viktigste tross alt. Krysser fingre for deg om at samboeren din vil være forståelsesfull her. Gi henne litt tid. Håper hun aksepterer og vil at du skal bli en god pappa. Hva sa du til hun som er gravid med barnet deres da? 8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #6 Skrevet 21. august 2019 Bruk kondom. Dette har du gjort mot deg selv og nå vil dine handlinger ødelegge året for samboeren din. KONDOM Anonymkode: cce45...91c 10
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #7 Skrevet 21. august 2019 WE WERE ON A BREAK Anonymkode: 9ac01...56e 35
ajarRun Skrevet 21. august 2019 #8 Skrevet 21. august 2019 jeg tipper hun bare er sjalu på dama di og vil sabotere. Nå har hun horet rundt og så sitt snitt for å stjele deg og tvinge deg til å gjøre ting. BE OM FARSKAPSTEST! På både hun og ungen!. 10
ajarRun Skrevet 21. august 2019 #9 Skrevet 21. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk kondom. Dette har du gjort mot deg selv og nå vil dine handlinger ødelegge året for samboeren din. KONDOM Anonymkode: cce45...91c 15% av kondombrukere blir gravide hvert år. Så hvis du bruker kondom i 10 år har du halvannen unge. Etter 20 år har du tre. Etter 40 år har du 6. Når du er ferdig å knulle etter 60 år har du 9 jævla unger. 19
Loff77 Skrevet 21. august 2019 #10 Skrevet 21. august 2019 Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev: jeg tipper hun bare er sjalu på dama di og vil sabotere. Nå har hun horet rundt og så sitt snitt for å stjele deg og tvinge deg til å gjøre ting. BE OM FARSKAPSTEST! På både hun og ungen!. Er det usikkerhet ang faren til eksen?;) 28
ajarRun Skrevet 21. august 2019 #11 Skrevet 21. august 2019 1 minutt siden, Loff77 skrev: Er det usikkerhet ang faren til eksen?;) Det er det nok. Som mor som sønn, vet du de sier. Skjura faller ikke langt fra ugla på taket. 7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #12 Skrevet 21. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk kondom. Dette har du gjort mot deg selv og nå vil dine handlinger ødelegge året for samboeren din. KONDOM Anonymkode: cce45...91c Vet du hvordan en kondom fungerer? Det er nok litt for sent nå. Det viktigste nå er å sørge for et best mulig liv for ditt kommende barn, ikke tenk på denne drittsekken av en eks, men heller det uskyldige barnet oppe i det hele. Etter du har fått bekreftet at det faktisk er du som er far til barnet. Anonymkode: f4f82...bad 8
Loff77 Skrevet 21. august 2019 #14 Skrevet 21. august 2019 5 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Det er det nok. Som mor som sønn, vet du de sier. Skjura faller ikke langt fra ugla på taket. He he, konge!;) 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #15 Skrevet 21. august 2019 1 time siden, visp skrev: Det er bare så utrolig dårlig gjort av eksen din å gjøre dette her! Du må nesten bare gå gjennom mølla og fortelle det til samboeren din. 1 time siden, visp skrev: Vet du hva? Det burde være en selvfølge å fortelle om noe sånt noe leeeeeenge før det har gått 5 mnd. Uansett hvordan omstendighetene er. Uhell kan skje, men da er det da naturlig å snakke med mannen med en gang. Altså, jeg skjønner godt at hun ventet med å si noe. Med alt man leser her om "menn" som prøver å tvinge kvinner til abort når kvinnen har sagt nei så er det beste å bare holde kjeft til godt etter abortgrensa. Anonymkode: 75b22...ea7 15
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #16 Skrevet 21. august 2019 Klare ikke å si det😢 Anonymkode: e2f0e...07b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #17 Skrevet 21. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klare ikke å si det😢 Anonymkode: e2f0e...07b Jeg skjønner godt at dette er sårt og vanskelig, det er jo ingen drømmesituasjon. Du får la det synke litt, men ikke for lenge - hvis du lar det gå lang tid fra du fikk vite det så vil samboeren din sikkerhet føle at du har skjult det. Du må nesten bare være ærlig og si det som det er, og at du også er lei deg pga situasjonen. Hadde dette vært min samboer hadde reaksjonen din overfor barnet vært avgjørende - jeg ville ikke hatt en mann som avviser sine egne barn. Da ville jeg tenkt at det var like lett for ham å ignorere eventuelle framtidige felles barn hvis det hadde blitt slutt mellom oss, fordi han ikke bryr seg om barna men ser på dem som en forlengelse av moren. Ikke en man går inn for å få barn med, akkurat. Anonymkode: 75b22...ea7 19
visp Skrevet 21. august 2019 #18 Skrevet 21. august 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg skjønner godt at hun ventet med å si noe. Med alt man leser her om "menn" som prøver å tvinge kvinner til abort når kvinnen har sagt nei så er det beste å bare holde kjeft til godt etter abortgrensa. Anonymkode: 75b22...ea7 De bør være to om å diskutere noe så stort. Få alt på bordet. Det er vel som å banne i kjerka, men jeg fatter ikke at hun vil bære fram barnet når hun vet at det er uønsket av den andre parten. 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #19 Skrevet 21. august 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg skjønner godt at hun ventet med å si noe. Med alt man leser her om "menn" som prøver å tvinge kvinner til abort når kvinnen har sagt nei så er det beste å bare holde kjeft til godt etter abortgrensa. Anonymkode: 75b22...ea7 Det er den dummeste unnskyldningen jeg har hørt noen gang. Det å unnlate å informere om graviditet så lenge vitner om at man ikke er interessert i hva barnefar ønsker, og at i hvor stor grad han kommer til å være tilstede er ubetydelig. Da har man allerede feilet som forelder. Kanskje faren er en udugelig drittsekk som nekter å ha kontakt med barnet, men det er noe annet enn tvang. Anonymkode: f4f82...bad 6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #20 Skrevet 22. august 2019 Samboer støtter meg, skal være der for barnet og sloss om omsorgsrett😉😁. Hun ble satt ut, men hun elsker meg og vill stå i det med meg♥️♥️ Eksen vill stå i det selv, jeg skal tenke på barnet og steppe opp, vil ha 50% omsorg når den tid kommer♥️ Vi har stort hus og bra inntekt, mor sliter noe mere, men er sikker på at barnet får det bra😎 Anonymkode: e2f0e...07b 38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå