Gå til innhold

Intense smerter nederst i magen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle løfte noe på mandag so ikke var spesielt tungt, men jeg løftet sikkert ikke helt riktig. Det smalt skikkelig i hoften og helt nederst i magen. Nå 2 dager gjør det fremdeles sinnsykt vondt. Har problemer med å løfte høyre benet, og det er generelt vondt nederst i magen. Kjennes ut som en strekk samtidig som jeg ikke klarer å finne ut hvor den strekken er... Er redd det er noe i underlivet som er galt - kjennes litt som en bekkenløsning, men jeg er ikke gravid... Har fått time hos gynekolog på mandag, men er det noen som har hatt lignende smerter? Hjelper å sitte i ro, da er det ikke vondt. Er vondt når jeg går, og når jeg bøyer meg... 

Anonymkode: d29ad...f66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor eksakt i magen er det? Er det på "fremsiden", altså nærmere eggstokker osv, eller i ryggraden/korsryggen? 

Anonymkode: 29aea...778

Skrevet

Fremsiden og litt mot høyre opp i hoften. Men kjenner det litt på venstre side og. Har ikke så veldig vondt i selve ryggen, er mer "sliten" der. 

Skrevet

Du må til kiropraktor/naprapat for dette, ikke gynekolog.

Gyn kan sjekke fremfall i skjeden, men det hadde ikke selt ved løft - og du hadde kjent/sett deti skjedeåpningen.

Anonymkode: c6d97...b77

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må til kiropraktor/naprapat for dette, ikke gynekolog.

Gyn kan sjekke fremfall i skjeden, men det hadde ikke selt ved løft - og du hadde kjent/sett deti skjedeåpningen.

Anonymkode: c6d97...b77

Du har sikkert rett, kjennes bare ut som det er noe "inni" kroppen og ikke bare muskulært. Tar nok en tur til gynekylog uansett, alltid greit med en sjekk ;) fremfall er det nok ikke. Uaktuelt å la kiropraktor eller naprapat se på det akkurat nå pga det er så vondt, men tar nok turen dit etterhvert 

Skrevet

Du er gravid med en psykisk utviklingshemmet unge.

Anonymkode: 6b9ff...aa0

• Liker 2
Skrevet

Brokk?

Anonymkode: fe09b...b05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...