AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Skrevet 21. august 2019 Jeg skulle løfte noe på mandag so ikke var spesielt tungt, men jeg løftet sikkert ikke helt riktig. Det smalt skikkelig i hoften og helt nederst i magen. Nå 2 dager gjør det fremdeles sinnsykt vondt. Har problemer med å løfte høyre benet, og det er generelt vondt nederst i magen. Kjennes ut som en strekk samtidig som jeg ikke klarer å finne ut hvor den strekken er... Er redd det er noe i underlivet som er galt - kjennes litt som en bekkenløsning, men jeg er ikke gravid... Har fått time hos gynekolog på mandag, men er det noen som har hatt lignende smerter? Hjelper å sitte i ro, da er det ikke vondt. Er vondt når jeg går, og når jeg bøyer meg... Anonymkode: d29ad...f66
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Skrevet 21. august 2019 Hvor eksakt i magen er det? Er det på "fremsiden", altså nærmere eggstokker osv, eller i ryggraden/korsryggen? Anonymkode: 29aea...778
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #3 Skrevet 21. august 2019 Fremsiden og litt mot høyre opp i hoften. Men kjenner det litt på venstre side og. Har ikke så veldig vondt i selve ryggen, er mer "sliten" der. Anonymkode: d29ad...f66
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Skrevet 21. august 2019 Du må til kiropraktor/naprapat for dette, ikke gynekolog. Gyn kan sjekke fremfall i skjeden, men det hadde ikke selt ved løft - og du hadde kjent/sett deti skjedeåpningen. Anonymkode: c6d97...b77
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #5 Skrevet 21. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må til kiropraktor/naprapat for dette, ikke gynekolog. Gyn kan sjekke fremfall i skjeden, men det hadde ikke selt ved løft - og du hadde kjent/sett deti skjedeåpningen. Anonymkode: c6d97...b77 Du har sikkert rett, kjennes bare ut som det er noe "inni" kroppen og ikke bare muskulært. Tar nok en tur til gynekylog uansett, alltid greit med en sjekk fremfall er det nok ikke. Uaktuelt å la kiropraktor eller naprapat se på det akkurat nå pga det er så vondt, men tar nok turen dit etterhvert Anonymkode: d29ad...f66
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #6 Skrevet 21. august 2019 Du er gravid med en psykisk utviklingshemmet unge. Anonymkode: 6b9ff...aa0 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå