AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Skrevet 21. august 2019 For å gjør historien kort. Min kone fant en oppskrift på sin mormors hjemmelagde sildekaker, og i det øyeblikket startet et fiskekakehelvete som nå har pågått i rundt 1 år. Det er fiskekaker til hverdags, gjerne av sei eller torsk, og det er litt finere fiskekaker i helgene av laks og selfølgelig... Hennes høyt beærede mormors fantastiske sildekaker. Jeg er i utgangspunktet glad i fiskekaker selv, men ikke 4 ganger eller mer i uka, og jeg er så lei av sildekaker at jeg blir sjuk bare av å stave meg gjennom dette fiskefaens ordet. Kona har aldri vært hverken god til å lage mat, eller hatt ork til å gjøre det, så den oppgaven har jeg tatt meg av. Da spiste vi variert. Nå tror hun selv hun har gått gjennom en kulinarisk revolusjon, fått et halleluja fuckings øyeblikk, og på magisk vis arvet hennes mormors "berømte" kokkeferdigheter. Jeg har spurt forsiktig om mormor ikke lagde mer enn bare sildekaker, men dette bare ler hun bort. Jeg vil ikke fornærme henne, men får jeg ikke kjøkkenbenken tilbake snart, da utvikler jeg snart gjeller. Har noen gode råd til fordeling av kjøkkenplikter? Hvordan er det hjemme hos dere? Anonymkode: a700a...e57 20
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Skrevet 21. august 2019 Si det som det er, men skriv det ned først, så du ser om du kan si det ansikt til ansikt. Bedre å være ærlig her. Anonymkode: 2351c...e39 1
Muskath Skrevet 21. august 2019 #5 Skrevet 21. august 2019 Sildekaker? Hadde jeg ikke klart å spise, tror jeg. Og lage det??? Nei, du får nok snakke med henne. Dere kan jo dele på å lage middag, du vil ha fire dager, hun kan få tre. 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #6 Skrevet 21. august 2019 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Så får du lage maten din selv. Det er jo det som er problemet her. Hun har tatt over helt, det var JEG som lagde maten før hun ble "nyfrelst". Anonymkode: a700a...e57 7
SoWhat? Skrevet 21. august 2019 #7 Skrevet 21. august 2019 Jeg har problem med å tro at dette er sant, men så vet jeg om ei som lager retter av kylling minst fire dager i uka, så ja, det går jo an... 🙂 det var en som bemerket til henne at han snart ville begynne å flakse, så at du vil utvikle gjeller.. 😄 Men altså, hallo. Det er vel ikke noe problem å si fra vel? Si at du også har lyst til å lage mat. Skjønner ikke problemet med å si fra. 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #8 Skrevet 21. august 2019 Jeg traff blink med kona mi, hun lager masse variert mat, sunt og godt, masse grønnsaker og alt smaker digg. I dag fikk jeg japansk curry, helt himmelsk. Anonymkode: 89f8f...ef9 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #9 Skrevet 21. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg traff blink med kona mi, hun lager masse variert mat, sunt og godt, masse grønnsaker og alt smaker digg. I dag fikk jeg japansk curry, helt himmelsk. Anonymkode: 89f8f...ef9 Katsu curry? Herlig. Anonymkode: a700a...e57 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #10 Skrevet 21. august 2019 Alle tror dem har fått den perfekte partner. Hun har utseende, hun har bra jobb, og nå stopper det opp i kjøkkenbordet. Var det et spørsmål du glemte når datet? Anonymkode: a8a7f...630
Lauv Skrevet 21. august 2019 #11 Skrevet 21. august 2019 Du blir selvfølgelig allergisk mot sild. Dårlig i magen, blemmer i ganen og generelt ubehag. 9
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #12 Skrevet 21. august 2019 Åhhhahaha...dere fiskekaker-hver-dag-schmiskekaker-hver-dag-fjordland-kjøttkaker-hver-dag-moderne-fresh-og-fargerik-mat-hver-jævla-føkkings-schmøkkings-dag-mennesker burde slå dere sammen, putte alt i en diger gryte, røre rundt, og få i dere litt variert kosthold. Anonymkode: a5062...59c 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #13 Skrevet 21. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alle tror dem har fått den perfekte partner. Hun har utseende, hun har bra jobb, og nå stopper det opp i kjøkkenbordet. Var det et spørsmål du glemte når datet? Anonymkode: a8a7f...630 Hun likte jo ikke å lage mat. Hvordan skulle jeg noen sinne kunne forutse at hun skulle rammes av fiskegalskap? Anonymkode: a700a...e57 14
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. august 2019 #14 Skrevet 21. august 2019 (endret) Minner meg litt om kjøttkake-tråden....😂 Endret 21. august 2019 av AthenaRavenLuna
Muskath Skrevet 21. august 2019 #16 Skrevet 21. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Åhhhahaha...dere fiskekaker-hver-dag-schmiskekaker-hver-dag-fjordland-kjøttkaker-hver-dag-moderne-fresh-og-fargerik-mat-hver-jævla-føkkings-schmøkkings-dag-mennesker burde slå dere sammen, putte alt i en diger gryte, røre rundt, og få i dere litt variert kosthold. Anonymkode: a5062...59c 😂 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #17 Skrevet 21. august 2019 Få dama ut av kjøkkenet asap. Føler med deg. Anonymkode: 2fcd2...47a 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #18 Skrevet 21. august 2019 2 minutter siden, Luna Llena skrev: Miner meg litt om kjøttkake-tråden....😂 Det var den jeg tenkte på også.... Anonymkode: 363bc...10b 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #19 Skrevet 21. august 2019 3 minutter siden, Lauv skrev: Du blir selvfølgelig allergisk mot sild. Dårlig i magen, blemmer i ganen og generelt ubehag. Finnes det sildeallergi, og tror du hun kjøper det? 🤔 Anonymkode: a700a...e57 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #20 Skrevet 21. august 2019 Skjønner forresten veldig godt at du er lei FITTE-kaker 😈 Anonymkode: 2351c...e39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå