AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Skrevet 21. august 2019 For noen dager siden brukte jeg en dildo. Det er sjelden jeg gjør dette nå, for jeg føler ikke noe særlig lyst, men en sjelden gang kommer det over meg. Jeg brukte rikelig med glidekrem, likevel var det veldig vondt å føre den inn i skjeden. I dagene etter dette har jeg følt at jeg kjenner underlivet mitt hele tiden, det føles tungt på en måte. Jeg har litt vondt når jeg vasker meg, og det kjennes ut som om det er noe som er annerledes med skjedeinngangen. Kan jeg ha skadet noe? Jeg blødde ikke. Burde ha stilt spørsmålet til en gynekolog men har skjønt at hun har sluttet her. Anonymkode: 560f1...fb5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Skrevet 21. august 2019 Hvis det var vondt å føre den inn, vil jeg tro at det var et problem der allerede. Anonymkode: 626ec...8de 2
Raptor Skrevet 21. august 2019 #3 Skrevet 21. august 2019 Fins jo flere størrelser på dildo. Man må ikke være så bråkjekk at man kjøper den største uten og ha prøvet noe mindre.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Skrevet 21. august 2019 6 minutter siden, Raptor skrev: Fins jo flere størrelser på dildo. Man må ikke være så bråkjekk at man kjøper den største uten og ha prøvet noe mindre. Den er ikke spesielt stor, helt vanlig. Anonymkode: 560f1...fb5
Raptor Skrevet 21. august 2019 #5 Skrevet 21. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er ikke spesielt stor, helt vanlig. Anonymkode: 560f1...fb5 Ville prøvet en mindre uansett..
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #6 Skrevet 21. august 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det var vondt å føre den inn, vil jeg tro at det var et problem der allerede. Anonymkode: 626ec...8de Ja, jeg er tørr og sår nedentil. Har hatt overgangsalder og då ble det sånn. Men jeg er bare redd for at jeg direkte har skadet meg i og med at jeg kjennes annerledes i underlivet nå. Anonymkode: 560f1...fb5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #7 Skrevet 21. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er tørr og sår nedentil. Har hatt overgangsalder og då ble det sånn. Men jeg er bare redd for at jeg direkte har skadet meg i og med at jeg kjennes annerledes i underlivet nå. Anonymkode: 560f1...fb5 Jeg tror bare du har fått en rift og blitt litt hoven og irritert, og dermed kjennes det ut som at du har noe der. Vent og se det an noen dager, og blir det ikke bedre eller forverrer seg, så kan du kontakte legen og spørre. Anonymkode: ca073...cfc
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #8 Skrevet 21. august 2019 Dette er helt ærlig noe man går til legen med. Jeg vil si at det høres merkelig ut å skade seg selv med en vanlig dildo. Men man vet jo aldri hva som kan skje. Det er jo is situasjoner der man kjenner en endring at man bør tenke «kanskje jeg skal ta en tur til legen». Jeg hater å gå til legen. Virkelig kan jeg fikse noe selv unngår jeg det, da jeg synes det er teit å gå til legen for en liten filleting som en lilletå som kanskje er brukket (litt inux fikser det), en arm som kjennes ut som om senebetennelsen er litt på vei tilbake (litt ibux overnatta funker alltid på å hindre tilbakefall). Ja jeg unngår legen, så jeg vet og kjenner den tanken om at man ikke vil gå. Men noen ting, da må man faktisk bare gå å spørre om hjelp og råd. De kan se ting du ikke klarer. De har hørt og sett alt, en dildo er ikke noe nytt for dem Anonymkode: fec2b...ec1
Sillyline Skrevet 21. august 2019 #9 Skrevet 21. august 2019 Dersom det kom noe inn der av en viss størrelse som kanskje ikke kommer inn der så ofte lenger, så kan det nok kjennes en god stund etterpå. Men om noe er annerledes, er det nok smart å oppsøke lege eller gynekolog. Er det ellers noe annerledes i underlivet? For eksempel i forhold til urin, lukt osv.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #10 Skrevet 21. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er helt ærlig noe man går til legen med. Jeg vil si at det høres merkelig ut å skade seg selv med en vanlig dildo. Men man vet jo aldri hva som kan skje. Det er jo is situasjoner der man kjenner en endring at man bør tenke «kanskje jeg skal ta en tur til legen». Jeg hater å gå til legen. Virkelig kan jeg fikse noe selv unngår jeg det, da jeg synes det er teit å gå til legen for en liten filleting som en lilletå som kanskje er brukket (litt inux fikser det), en arm som kjennes ut som om senebetennelsen er litt på vei tilbake (litt ibux overnatta funker alltid på å hindre tilbakefall). Ja jeg unngår legen, så jeg vet og kjenner den tanken om at man ikke vil gå. Men noen ting, da må man faktisk bare gå å spørre om hjelp og råd. De kan se ting du ikke klarer. De har hørt og sett alt, en dildo er ikke noe nytt for dem Anonymkode: fec2b...ec1 Ja, men gruer meg sånn til å fortelle dette. Det er så dumt også. En slik tabbe som en dame på min alder ikke gjør rett og slett. Anonymkode: 560f1...fb5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #11 Skrevet 21. august 2019 2 minutter siden, Sillyline skrev: Dersom det kom noe inn der av en viss størrelse som kanskje ikke kommer inn der så ofte lenger, så kan det nok kjennes en god stund etterpå. Men om noe er annerledes, er det nok smart å oppsøke lege eller gynekolog. Er det ellers noe annerledes i underlivet? For eksempel i forhold til urin, lukt osv. Nei, det er det ikke. Men det er litt vondt i skjedeinngangen som om det er litt revet opp. Men jeg har tittet på meg selv med et speil og kan ikke se noe spesielt. Anonymkode: 560f1...fb5
Sillyline Skrevet 21. august 2019 #12 Skrevet 21. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er det ikke. Men det er litt vondt i skjedeinngangen som om det er litt revet opp. Men jeg har tittet på meg selv med et speil og kan ikke se noe spesielt. Anonymkode: 560f1...fb5 Da er det nok helt ufarlig. Bare en liten rift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå