Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 Mange har sagt at dei skal å spandere frisør på forloveren sin som en takk for hjelpen gave.. men hva med mannens forlover???
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Vi skal spandere vest og "tørkle" - likt som brudgommen. Synes det er bedre enn å spørre om han kan kjøpe likt 8)
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #3 Skrevet 12. mai 2005 Vi skal spandere vest og "tørkle" - likt som brudgommen. Synes det er bedre enn å spørre om han kan kjøpe likt 8) Det var ein god idè egentlig. Men, må forlovar og brudgom ha like vestar og slikt??
aprilbrud Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Min kjære ga et gavekort fra Expert til sin forlover, og det ble veldig godt mottatt! Han følte seg ikke komfortabel med å blande seg opp i forloveren sin sitt antrekk, så for oss var det uaktuelt. Jeg spanderte sminking og frisør på min forlover.
Gjest Lille Lakris Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Åj, det har jeg helt glemt til min forlover! :o Noen som har tips til en slik gave til en jente? Hun har kjole og sko fra før. Har ikke så mye hår, så tror ikke frisør er så aktuellt.
linky Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Åj, det har jeg helt glemt til min forlover! :o Noen som har tips til en slik gave til en jente? Hun har kjole og sko fra før. Har ikke så mye hår, så tror ikke frisør er så aktuellt. Hva med et fint smykke? det fikk min forlover og hun ble veldig glad for det..
Trampe Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 Hva med et fint smykke? det fikk min forlover og hun ble veldig glad for det.. Det har jeg planlagt til min forlover også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå