AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Skrevet 21. august 2019 Jeg oppdaget i helgen at skinnvesken min hadde fått en drøss riper mens jeg var på reise, den er mørkebrun og stripene ble lyse, veldig tydelig og irriterende! Jeg ringte en skomaker og spurte om de kunne hjelpe, de sa faktisk at jeg skulle gni hendene mine godt i hodebunnen min, gjerne med fett hår, og så massere ripene i skinnet med fingertuppene. Oljen fra fingrene og håret ville fylle og farge ripene, og om eg ikke var fornøyd etterpå kunne jeg komme innom dem. Så jeg masserte veska mi i en halvtimes tid og ripene ble omtrent helt usynlige og farget mørke! Tenkte bare å dele tipset med dere. Anonymkode: 05e35...4a3 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Skrevet 21. august 2019 Du mener vel MOT riper i skinnveske? Anonymkode: e7bb3...6ba
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #3 Skrevet 21. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du mener vel MOT riper i skinnveske? Anonymkode: e7bb3...6ba Ja beklager, MOT Anonymkode: 05e35...4a3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #4 Skrevet 23. august 2019 På 21.8.2019 den 19.15, AnonymBruker skrev: Jeg oppdaget i helgen at skinnvesken min hadde fått en drøss riper mens jeg var på reise, den er mørkebrun og stripene ble lyse, veldig tydelig og irriterende! Jeg ringte en skomaker og spurte om de kunne hjelpe, de sa faktisk at jeg skulle gni hendene mine godt i hodebunnen min, gjerne med fett hår, og så massere ripene i skinnet med fingertuppene. Oljen fra fingrene og håret ville fylle og farge ripene, og om eg ikke var fornøyd etterpå kunne jeg komme innom dem. Så jeg masserte veska mi i en halvtimes tid og ripene ble omtrent helt usynlige og farget mørke! Tenkte bare å dele tipset med dere. Anonymkode: 05e35...4a3 Så smart. Takk for et godt tips! 😊 Anonymkode: 467fd...630 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå