Gå til innhold

Enkelt triks for riper i skinnveske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget i helgen at skinnvesken min hadde fått en drøss riper mens jeg var på reise, den er mørkebrun og stripene ble lyse, veldig tydelig og irriterende! 

Jeg ringte en skomaker og spurte om de kunne hjelpe, de sa faktisk at jeg skulle gni hendene mine godt i hodebunnen min, gjerne med fett hår, og så massere ripene i skinnet med fingertuppene. Oljen fra fingrene og håret ville fylle og farge ripene, og om eg ikke var fornøyd etterpå kunne jeg komme innom dem. Så jeg masserte veska mi i en halvtimes tid og ripene ble omtrent helt usynlige og farget mørke! 

Tenkte bare å dele tipset med dere. :)

Anonymkode: 05e35...4a3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener vel MOT riper i skinnveske?

Anonymkode: e7bb3...6ba

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du mener vel MOT riper i skinnveske?

Anonymkode: e7bb3...6ba

Ja beklager, MOT 

Skrevet
På 21.8.2019 den 19.15, AnonymBruker skrev:

Jeg oppdaget i helgen at skinnvesken min hadde fått en drøss riper mens jeg var på reise, den er mørkebrun og stripene ble lyse, veldig tydelig og irriterende! 

Jeg ringte en skomaker og spurte om de kunne hjelpe, de sa faktisk at jeg skulle gni hendene mine godt i hodebunnen min, gjerne med fett hår, og så massere ripene i skinnet med fingertuppene. Oljen fra fingrene og håret ville fylle og farge ripene, og om eg ikke var fornøyd etterpå kunne jeg komme innom dem. Så jeg masserte veska mi i en halvtimes tid og ripene ble omtrent helt usynlige og farget mørke! 

Tenkte bare å dele tipset med dere. :)

Så smart. Takk for et godt tips! 😊

Anonymkode: 467fd...630

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...