AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Del Skrevet 21. august 2019 Exen min fikk sterke orgasmer av at jeg fistet henne eller hvis vi brukte litt stor og tykk dildo. De fleste kommer jo ikke vaginalt, og noen kommer lettere med større trykk mot g-pungtet. Hvordan er det for både dere som får vaginalorgasme og ikke får det. Får dere mere nytelse jo større den er? Anonymkode: b510b...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Del Skrevet 21. august 2019 Nei, en ekte mann er best. Men det er ikke alle som har det. Anonymkode: a8b7d...dbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #3 Del Skrevet 21. august 2019 Nei, heller motsatt. Anonymkode: 94674...7e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 21. august 2019 #4 Del Skrevet 21. august 2019 Jo større, jo mer smerte 😵 Nei gi meg en helt gjennomsnittlig penis, så er alt fint. Har jeg fått orgasme på den måten? Nei, men har aldri fått en vaginalorgasme selv heller, de færreste kvinner klarer å oppnå orgasme uten annen stimulering. Klitoris har jeg full kontroll på, der kommer det 4-6 orgasmer trillende på rad. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #5 Del Skrevet 21. august 2019 Jeg får vaginal orgasme, og min erfaring er at det kommer mer an på stillingen enn størrelsen. Anonymkode: 480d6...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Middelmådig Skrevet 21. august 2019 #6 Del Skrevet 21. august 2019 Ja takk begge deler. Fisting er mer intenst så jeg kan ikke holde på så lenge. Men alt er deilig, både anal og vaginal sex, og fisting (vagialt). Jeg får ikke orgasmer av KUN vaginal penetrering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #7 Del Skrevet 21. august 2019 Tror ikke det er fasit på slikt. Jeg klarer ikke fisting, og ingen dildo har jeg funnet som føles like deilig som ekte vare. Anonymkode: 3c1e7...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #8 Del Skrevet 21. august 2019 Fisting gir meg de kraftigste orgasmene. Trenger ikke noe annen stimuli. Men nå er jo fisting ganske ekstremt, så jeg får stimuli av at mannen lytter til kroppen min og ikke får meg til kjenne smerte. Klarer nesten to hender nå. Anonymkode: 82270...b89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehodet Skrevet 21. august 2019 #9 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fisting gir meg de kraftigste orgasmene. Trenger ikke noe annen stimuli. Men nå er jo fisting ganske ekstremt, så jeg får stimuli av at mannen lytter til kroppen min og ikke får meg til kjenne smerte. Klarer nesten to hender nå. Anonymkode: 82270...b89 Bare to hender, jeg er sikker på at du klarer 2 hender, 1 fot og en sukkerert. Husk, øvelse gjør mester. Lykke til Endret 21. august 2019 av Rotehodet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 21. august 2019 #10 Del Skrevet 21. august 2019 Driver folk flest med fisting? Er ikke det å putte en knyttet neve oppi? Det høres jo helt grusomt ut! Det er ikke sånn at jo mer du klarer å dytte inn, jo bedre er det, altså! Enig med hun som sier "gi meg en gjennomsnittlig penis"! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #11 Del Skrevet 21. august 2019 3 minutter siden, Pia Sofia skrev: Driver folk flest med fisting? Er ikke det å putte en knyttet neve oppi? Det høres jo helt grusomt ut! Det er ikke sånn at jo mer du klarer å dytte inn, jo bedre er det, altså! Enig med hun som sier "gi meg en gjennomsnittlig penis"! Bare fordi noen er mer kreativ eller utforskende enn deg selv så trenger du ikke være så fordømmende og snakke nedlatende til andre. Folk er forskjellig. Anonymkode: fcb5b...3da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 21. august 2019 #12 Del Skrevet 21. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare fordi noen er mer kreativ eller utforskende enn deg selv så trenger du ikke være så fordømmende og snakke nedlatende til andre. Folk er forskjellig. Anonymkode: fcb5b...3da Mente ikke å være nedlatende, mer undrende til at det er vanlig, men det er kanskje det? Jeg dømmer ingen uansett preferanser (så lenge det ikke går utover noen andre)! JEG synes det høres grusomt ut, personlig, det må være lo å si, jeg sier ikke at de som liker det er grusomme 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 21. august 2019 #13 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) 11 minutter siden, Pia Sofia skrev: JEG synes det høres grusomt ut, personlig, det må være lo å si, jeg sier ikke at de som liker det er grusomme Ikke ta det personlig Pia Sofia, det er helt naturlig å høre slikt fra anonyme. Jeg støtter deg fullt ut😘 Fisting med føtter og knyttnever handler ikke om sex og kjærlighet, men det er jo min personlige mening😂 Endret 21. august 2019 av Bamseklemmer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #14 Del Skrevet 21. august 2019 Jeg kommer ikke av fisting alene, men kombinert med klitorisstumuli gir det sinnssyke orgasmer. Anonymkode: c4f5a...b85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #15 Del Skrevet 21. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fisting gir meg de kraftigste orgasmene. Trenger ikke noe annen stimuli. Men nå er jo fisting ganske ekstremt, så jeg får stimuli av at mannen lytter til kroppen min og ikke får meg til kjenne smerte. Klarer nesten to hender nå. Anonymkode: 82270...b89 Med exen måtte vi tøye å strekke henne lenge ut før hun klarte å få to hender inni seg. Vi øvde med dildoer som kan blåses opp innvendig og MYE tid. Men gud så digg når begge hendene kom inni henne. Hun kom nesten umiddelbart.😅 Anonymkode: b510b...604 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 22. august 2019 #16 Del Skrevet 22. august 2019 Gjort riktig, med riktig partner, kan fisting være helt fantastisk Det gir meg noen helt syke vaginale orgasmer 🙂 Men som andre skriver: Det er ganske intenst, så ikke alltid, og på langt nær med alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #17 Del Skrevet 22. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Med exen måtte vi tøye å strekke henne lenge ut før hun klarte å få to hender inni seg. Vi øvde med dildoer som kan blåses opp innvendig og MYE tid. Men gud så digg når begge hendene kom inni henne. Hun kom nesten umiddelbart.😅 Anonymkode: b510b...604 Hva er neste mål? Anonymkode: 740ad...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 22. august 2019 #18 Del Skrevet 22. august 2019 En levende penis vinner glatt over en dildo for min del, og tanken på å få en knyttneve inn der frister like mye som å danse riverdance barbeint på et hav av legoklosser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 22. august 2019 #19 Del Skrevet 22. august 2019 Haha, tror jeg heller ville kjøpt billett på å sett deg danse ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #20 Del Skrevet 22. august 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Med exen måtte vi tøye å strekke henne lenge ut før hun klarte å få to hender inni seg. Vi øvde med dildoer som kan blåses opp innvendig og MYE tid. Men gud så digg når begge hendene kom inni henne. Hun kom nesten umiddelbart.😅 Anonymkode: b510b...604 Jøss, jeg er oppriktig interessert i å vite hva som gjør dette deilig og verdt all denne jobbinga? Hva gjør du med begge hendene når de vel har kommet inn? Jokker inn & ut? Som at du har begge knyttnever samlet og «bokser» med begge samtidig? 🤔 Må bli på størrelse med et stort babyhode da, jeg skjønner bare ikke hva som gir det store velbehaget eller ekstasen? Kan det forklares? Anonymkode: cd835...cb0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå