Gå til innhold

Har jeg veldig rare brystvorter? (Advarsel: bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har komplekser for brystene mine i utgangspunktet, men manglene på utstående nipler topper det hele.

Hva synes dere mannfolk om disse? Kjipe greier?

Og dere jenter - er det flere av dere som ser sånn ut?

20190821_093652.jpg

Anonymkode: eb13b...e57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Slik så jeg ut før jeg fikk barn 😊

Anonymkode: 4fd1d...1cd

• Liker 17
Skrevet

Mine er helt like😊

Anonymkode: 617db...702

• Liker 9
Skrevet

Ja de var kjempe rare 🤣

Anonymkode: 13357...324

• Liker 1
Skrevet

Helt normale. Brystvortene kan bli stive ved stimulering. Mine ble først skikkelige stive etter svangerskap. Ingen som har (synlig) reagert på dem opp gjennom årene.

Anonymkode: 30e4f...4fd

• Liker 9
Skrevet

Jeg ville tenkt mer på det håret som kryper oppover magen. Brystene er helt fine.

Anonymkode: 36303...8d8

• Liker 15
Gjest BangersBeans&Mash
Skrevet

Helt normale :) Ei god venninne har faktisk brystvortene innsunket. De «popper» aldri ut. Alikavel greide hun å amme (med skjold) 😄 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tenkt mer på det håret som kryper oppover magen. Brystene er helt fine.

Overskriften var ikke "er det noe galt med brystene mine eller finner dere noe annet dere kan gi meg komplekser for" 

Til TS: Helt normalt, mine var sånn før jeg fikk barn. Det var egentlig mer praktisk, mindre synlig under klær 😛 

• Liker 29
Skrevet

Forresten så var brystene dine veldig fine! 😊

Anonymkode: 4fd1d...1cd

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Embla82 skrev:

Overskriften var ikke "er det noe galt med brystene mine eller finner dere noe annet dere kan gi meg komplekser for" 

Til TS: Helt normalt, mine var sånn før jeg fikk barn. Det var egentlig mer praktisk, mindre synlig under klær 😛 

Det vet jeg. Jeg bare sier det jeg mener. Som du ser er de aller fleste tråder slik her inne.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normale. Brystvortene kan bli stive ved stimulering. Mine ble først skikkelige stive etter svangerskap. Ingen som har (synlig) reagert på dem opp gjennom årene.

Anonymkode: 30e4f...4fd

Det her er etter jeg har stimulert de. Ingen partner har heller klart å få de stivere.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahah, nå lo jeg godt.  Du ser nok på feil side, det der er under armene mine, som ikke er shavet etter noen uker uten barbering. Det ble fikset i dusjen etterpå 😂

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det her er etter jeg har stimulert de. Ingen partner har heller klart å få de stivere.

Hahah, nå lo jeg godt.  Du ser nok på feil side, det der er under armene mine, som ikke er shavet etter noen uker uten barbering. Det ble fikset i dusjen etterpå 😂

Oi, så på bildet opp-ned. My mistake:-)

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Embla82 skrev:

Hehe, takk for støtten. Heldigvis får jeg ikke komplekser for en misforståelse, men kunne jo vært reellt!

Og takk for et positivt perspektiv👌🏻

• Liker 1
Skrevet

Oi, så på bildet opp-ned. My mistake:-)

Fort gjort:)

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg. Jeg bare sier det jeg mener. Som du ser er de aller fleste tråder slik her inne.

Jeg har lagt merke til at forumet tiltrekker seg folk som bruker mye tid på å rakke ned på/gi dårlig selvbilde til fremmede på nett, men synes det er trist og kommer til å kommentere det jeg synes er unødvendige kommentarer. 

• Liker 13
Skrevet

Ser ut som ein gjennomsnittlig nordisk nippel. Min var ganske sånn før eg fekk barn også :)

Anonymkode: 66ce7...6d5

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har hår på puppene også.

Anonymkode: 9e8f4...d8e

Skrevet

Du trenger ikke utstikkende nippler, synes alikevel det er så godt å kysse slike, når jeg kjenner de drar seg sammen med gåsehud i rundt dem, hele rosa blir liksom hard da. Åååå som jeg savner det jeg skriver😌😔

• Liker 1
Skrevet

Du har hår på puppene også.

Anonymkode: 9e8f4...d8e

Ja, mennesker er like gitt. Hår her og der. Jeg og har sånn. Kansje du og har?

Anonymkode: 936a9...4f4

• Liker 10
Skrevet

Du har veldig pene bryst😊godt å se at du lar hår også få være😊en kvinne etter min smak😉

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...