miniomelett Skrevet 21. august 2019 #1 Skrevet 21. august 2019 Hei Jeg ønsker å kjøpe seriekoblede røykvarslere (til bruk i kjeller). De har på Jula og Clas men alle har elendig score der og frarådes i reviewene. De andre jeg har, har jeg kjøpt etter anbefaling, på Biltema tror jeg. (ikke seriekoblede) og de virker OK. Finnes det noe nettsted som selger skikkelige saker? Og hvilke typer anbefales til et vaskerom? Må ikke reagere på støv/damp/vibrasjon. Men antakelig bare på temperatur da? Er litt usikker på hva de forskjellige typene heter. Optisk og noe annet?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Skrevet 21. august 2019 Hæ? Vi har fra Clas, seriekoblet, som har fått toppscore..? Kjøpt senest i vår. Anonymkode: 73165...237
miniomelett Skrevet 21. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2019 Har du artikkelnr? De jeg så på hadde typ 2 stjerner og elendige tilbakemeldinger for noen uker siden. Både Clas og Jula. Turte rett og slett ikke kjøpe de.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Skrevet 21. august 2019 Nei, dessverre, og er ikke hjemme så jeg kan sjekke det i farten. Men de var temmelig dyre ihvertfall.. Anonymkode: 73165...237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå