AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Del Skrevet 21. august 2019 Er det normalt? Er lenge siden jeg har kjent skikkelige slag/spark.. Kjenner masse liv i form av store bevegelser både oppover og nedover, kjenner at han flytter på beina osv. Men er lenge siden jeg har kjent skikkelige karatespark slik jeg kjente mye av før 😦 Er det vanlig, er det bare blitt litt trangt? Er 30+5 uker på vei.. Anonymkode: 8bc1e...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Del Skrevet 21. august 2019 Hei! Det er vanlig, når baby vokser den har ikke så mye plass der å sparke. Jeg pleide drikke kaldt vann med isbiter eller spisse sjokolade for å se om den beveget på seg. Vis du er bekymret kan du ringe til sykehus eller jordmor, de kan høre på hjerteslag. Anonymkode: 5e107...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #3 Del Skrevet 21. august 2019 Det er ikke uvanlig at bevegelsene endrer seg etterhvert som det blir trangere og også etter hvordan babyen ligger. Om du er utrygg, er det likevel helt innafor å ta en telefon til føde/lege/jordmor og be om en kontroll. Bedre føre var, selv om barnet sannsynligvis har det helt fint. Anonymkode: e7f73...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Del Skrevet 21. august 2019 Takk for svar! Jeg er egentlig ikke veldig bekymret, kjenner som sagt masse liv hver dag. Er bare annerledes, ingen karatespark i blæra lenger liksom. Men kjenner masse romstering gjennom hele dagen, så bevegelse er det nok av.. Ville bare dobbeltsjekke med mer erfarne mødre, er mitt første svangerskap 🙈 Anonymkode: 8bc1e...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #5 Del Skrevet 21. august 2019 Helt normalt, grunnet plassmangel. Hos meg gikk det over til skikkelig ekle ålebevegelser, kjentes ut som en enorm slange som kveilet seg rundt der inne :s Anonymkode: 3b79f...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #6 Del Skrevet 21. august 2019 Etter uke 30 kjente jeg ikke et eneste spark! Kun romstering😊 veldig normalt Anonymkode: 36013...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #7 Del Skrevet 21. august 2019 Uke 38 her, så litt lengre på vei, men kjenner meg igjen Så lenge du kjenner bevegelse, så er det det viktigste! Anonymkode: 473ab...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripshagen Skrevet 21. august 2019 #8 Del Skrevet 21. august 2019 De to siste mnd var det bare romstering og pressing rundt om i magehuset. Nå som han er ute skjønner jeg hva han drev på med hehe. Kjenner igjen bevegelsesmønsteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #9 Del Skrevet 21. august 2019 Helt normalt 😊 du skal kjenne kraftige bevegelser.. ikke nødvendigvis spark. Fosteret ligger veldig krøket sammen mot slutten siden det blir trangt. Da er det ikke plass til å utføre slike karatespark lenger 😉 jeg hadde det helt likt.. åling vil jeg kalle det! Anonymkode: 959ed...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå