AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Skrevet 21. august 2019 Jeg er nysgjerrig, for jeg hører ofte sagt i debatter at muslimer ikke respekterer ikke-troende/vestlige mennesker, noe jeg ikke synes stemmer med de få muslimene jeg kjenner til. Jeg hører veldig gjerne fra dere som måtte være muslimer her inne, men også fra andres erfaringer. Anonymkode: 5d29e...952
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Skrevet 21. august 2019 Debatter burde forresten erstattes med Diskusjoner. TS Anonymkode: 5d29e...952
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #3 Skrevet 21. august 2019 Det er nok ganske forskjellige meninger blant tusen millioner mennesker. Anonymkode: da281...444 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Skrevet 21. august 2019 Helt klart, men jeg tenker først og fremst på norske muslimer. Anonymkode: 5d29e...952
omarel Skrevet 21. august 2019 #5 Skrevet 21. august 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nysgjerrig, for jeg hører ofte sagt i debatter at muslimer ikke respekterer ikke-troende/vestlige mennesker, noe jeg ikke synes stemmer med de få muslimene jeg kjenner til. Jeg hører veldig gjerne fra dere som måtte være muslimer her inne, men også fra andres erfaringer. Anonymkode: 5d29e...952 Det er kun myte spør du meg og noe som ligger i enkeltes munn blant ungdommer og umodne individer. Som muslim som skjenner mange muslimer, voksene, unge og eldre, så respekterer alle etniske nordmenn. Dersom det skulle være noen som ikke respekterer etniske nordmenn så må det være untakk fra det generelle. Fra et menneskelig psykologisk perspektiv så pleier enkelte i motgang å feie alle under en kam. Dette har ingenting med religion å gjøre. Endret 21. august 2019 av omarel
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 Vi lærte at dere var «annerledes». Jeg tolket det som at dere kunne gjøre mye som var haram for oss muslimer. Dette er det inntrykket jeg hadde som liten da jeg var troende. Anonymkode: 55c27...99a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå