Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nysgjerrig, for jeg hører ofte sagt i debatter at muslimer ikke respekterer ikke-troende/vestlige mennesker, noe jeg ikke synes stemmer med de få muslimene jeg kjenner til. Jeg hører veldig gjerne fra dere som måtte være muslimer her inne, men også fra andres erfaringer.

Anonymkode: 5d29e...952

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Debatter burde forresten erstattes med Diskusjoner.

TS

Skrevet

Det er nok ganske forskjellige meninger blant tusen millioner mennesker.

Anonymkode: da281...444

• Liker 1
Skrevet

Helt klart, men jeg tenker først og fremst på norske muslimer.

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nysgjerrig, for jeg hører ofte sagt i debatter at muslimer ikke respekterer ikke-troende/vestlige mennesker, noe jeg ikke synes stemmer med de få muslimene jeg kjenner til. Jeg hører veldig gjerne fra dere som måtte være muslimer her inne, men også fra andres erfaringer.

Det er kun myte spør du meg og noe som ligger i enkeltes munn blant ungdommer og umodne individer. Som muslim som skjenner mange muslimer, voksene, unge og eldre, så respekterer alle etniske nordmenn.  

Dersom det skulle være noen som ikke respekterer etniske nordmenn så må det være untakk fra det generelle.

Fra et menneskelig psykologisk perspektiv så pleier enkelte i motgang å feie alle under en kam.  Dette har ingenting med religion å gjøre.

Endret av omarel
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vi lærte at dere var «annerledes». Jeg tolket det som at dere kunne gjøre mye som var haram for oss muslimer. Dette er det inntrykket jeg hadde som liten da jeg var troende.

Anonymkode: 55c27...99a

Skrevet

Ryddet for spam. 

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...