AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Del Skrevet 21. august 2019 Jeg har mistet mye av håret mitt pga sykdom, men nå er det heldigvis på vei ut igjen. Jeg regner med det ikke er så mye man kan gjøre for å få hår til å vokse fortere, men det kan nå ikke skade å spørre. Er det noen som har noen erfaringer og tips som dere opplever har hatt effekt? Som altså får det til å vokse fortere, ikke bare sterkere osv. Jeg mister knapt noe hår nå så det er ihvertfall veldig positivt😊 Anonymkode: 83a5f...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 21. august 2019 #2 Del Skrevet 21. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mistet mye av håret mitt pga sykdom, men nå er det heldigvis på vei ut igjen. Jeg regner med det ikke er så mye man kan gjøre for å få hår til å vokse fortere, men det kan nå ikke skade å spørre. Er det noen som har noen erfaringer og tips som dere opplever har hatt effekt? Som altså får det til å vokse fortere, ikke bare sterkere osv. Jeg mister knapt noe hår nå så det er ihvertfall veldig positivt😊 Anonymkode: 83a5f...7e3 Jeg bruker B vitaminer og syns dette fungerer på mitt hår. Ølgjær skal også funke bra, men jeg ble så kvalm av dette så det passet ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #3 Del Skrevet 21. august 2019 Minoxidil Fast sjampo Castor olje hårmaske, noen dråper masseres inn i hodebunnen noen timer før dusjing. Ikke gni det ut over håret. Bruk gjerne pipette for å få det så nær selve hodebunnen som mulig. Anonymkode: d1e31...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. august 2019 #4 Del Skrevet 21. august 2019 Jeg mister mye mindre hår da jeg etter å ha fått konstatert lave jernlagre og begynte med 100 mg daglig og ølgjær tabletter. Nå tar jeg bare 100 mg annenhver dag da jeg fikk beskjed om å bare ta høydose i to mnd. Om det var jernen eller ølgjæret som gjorda at jeg mista mindre hår vet jeg ikke. Men ingenting kan få håret til å vokse fortere, det er nok genetisk bestemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #5 Del Skrevet 22. august 2019 Hjelpe ikke med sånne tulle produkter... Det er så enkelt som HODE MASSASJE 🤫 Det øker blodstrømmen til hodebunnen, og hårrøttene. Og produkter som er laget for håravfall er de som har best effekt👍🏻 Dersom du egentlig ikke sliter med håravfall kan slike produkter få håret ditt til å vokse litt raskere ☺️ Anonymkode: 15d20...b05 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #6 Del Skrevet 22. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelpe ikke med sånne tulle produkter... Det er så enkelt som HODE MASSASJE 🤫 Det øker blodstrømmen til hodebunnen, og hårrøttene. Og produkter som er laget for håravfall er de som har best effekt👍🏻 Dersom du egentlig ikke sliter med håravfall kan slike produkter få håret ditt til å vokse litt raskere ☺️ Anonymkode: 15d20...b05 Signerer denne!👌🏻 Hver gang du vasker håret, så masserer du hodebunnen i 5 min. Trust me! Anonymkode: f1dce...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #7 Del Skrevet 22. august 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelpe ikke med sånne tulle produkter... Det er så enkelt som HODE MASSASJE 🤫 Det øker blodstrømmen til hodebunnen, og hårrøttene. Og produkter som er laget for håravfall er de som har best effekt👍🏻 Dersom du egentlig ikke sliter med håravfall kan slike produkter få håret ditt til å vokse litt raskere ☺️ Anonymkode: 15d20...b05 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Signerer denne!👌🏻 Hver gang du vasker håret, så masserer du hodebunnen i 5 min. Trust me! Anonymkode: f1dce...eec Kanskje jeg får prøve det😊 tusen takk for tips😊 jeg hadde egentlig sett for meg at det kanskje kunne gi mer hårtap hvis man er for hard mot røttene, men kanskje jeg får gjøre et forsøk😀 Anonymkode: 83a5f...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #8 Del Skrevet 22. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg får prøve det😊 tusen takk for tips😊 jeg hadde egentlig sett for meg at det kanskje kunne gi mer hårtap hvis man er for hard mot røttene, men kanskje jeg får gjøre et forsøk😀 Anonymkode: 83a5f...7e3 Ikke prøv det men gjør det! Trust me on this one. Hver gang du vasker håret, ta i kur (ikke balsam) og masser hodebunnen forsiktig med fingrene. Jeg pleier å gjøre det alt fra 3 min kanskje til 5 min. Du kan massere hodebunnen med sjampo også, men jeg syns det er enklere med balsam. Skal love deg at det funker, men du må være tålmodig også da.. 🌸 Anonymkode: f1dce...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #9 Del Skrevet 22. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke prøv det men gjør det! Trust me on this one. Hver gang du vasker håret, ta i kur (ikke balsam) og masser hodebunnen forsiktig med fingrene. Jeg pleier å gjøre det alt fra 3 min kanskje til 5 min. Du kan massere hodebunnen med sjampo også, men jeg syns det er enklere med balsam. Skal love deg at det funker, men du må være tålmodig også da.. 🌸 Anonymkode: f1dce...eec Edit: ...balsam = kur ps. skrivefeil:) Anonymkode: f1dce...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 23. august 2019 #10 Del Skrevet 23. august 2019 Jeg bruker å massere hodebunn med olje og aloe vera noen timer før dusj, håret mitt vokser kjempe fort! Noen ganger bruker jeg kaffegrut og olje i dusjen, kaffegruten øker blodsirkulasjonen enda mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #11 Del Skrevet 24. august 2019 21 timer siden, Blingblingtahei skrev: Jeg bruker å massere hodebunn med olje og aloe vera noen timer før dusj, håret mitt vokser kjempe fort! Noen ganger bruker jeg kaffegrut og olje i dusjen, kaffegruten øker blodsirkulasjonen enda mer Hvor fort er fort for deg?😅 skjønner det kan være vanskelig å svare på, men hvor fort kan du se forskjell på håret? Mitt hår vokser i utgangspunktet fort, men når halvparten av håret er to centimeter ee det klart man blir litt utålmodig😆 Anonymkode: 83a5f...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 26. august 2019 #12 Del Skrevet 26. august 2019 På 24.8.2019 den 11.43, AnonymBruker skrev: Hvor fort er fort for deg?😅 skjønner det kan være vanskelig å svare på, men hvor fort kan du se forskjell på håret? Mitt hår vokser i utgangspunktet fort, men når halvparten av håret er to centimeter ee det klart man blir litt utålmodig😆 Anonymkode: 83a5f...7e3 Tja, jeg har ikke målt det fra uke til uke, så kan ikke akkurat gi deg cm 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #13 Del Skrevet 26. august 2019 Fugeskum. Masseres inn i 15 sekunder. Trenger kun en behandling så får du så mye ekstra hår og volum at du skulle ønske du ikke hadde tatt kuren i hele tatt. Trust me. Det fungerer. Trust me. Trust me. Anonymkode: 75e9f...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #14 Del Skrevet 26. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fugeskum. Masseres inn i 15 sekunder. Trenger kun en behandling så får du så mye ekstra hår og volum at du skulle ønske du ikke hadde tatt kuren i hele tatt. Trust me. Det fungerer. Trust me. Trust me. Anonymkode: 75e9f...25a 😂 Anonymkode: b2f51...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #15 Del Skrevet 5. september 2019 Dere som masserer hodebunnen, gjør dere det hver dag over lengre tid? Jeg har lest om "inversion method" som innebærer at man skal massere hodebunnen men også ha hodet nedover, og det skal man bare gjøre daglig i en uke en gang i måneden siden hodebunnen visstnok blir vant til det og det mister effekt hvis man fortsetter å gjøre det. Merker dere fortsatt effekt om dere gjør det over lengre tid? Anonymkode: 83a5f...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #16 Del Skrevet 5. september 2019 På 26.8.2019 den 15.37, AnonymBruker skrev: Fugeskum. Masseres inn i 15 sekunder. Trenger kun en behandling så får du så mye ekstra hår og volum at du skulle ønske du ikke hadde tatt kuren i hele tatt. Trust me. Det fungerer. Trust me. Trust me. Anonymkode: 75e9f...25a Det er faktisk sant. Jeg har prøvd, men uten massasjen. Måtte klippe det ut igjen, men i et par timer var deler av håret kjempetykt og gylden! Anonymkode: 5614c...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå