AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Skrevet 21. august 2019 Nå er det snart kun 3 uker til jeg skal holde utdrikningslag for min beste venninne! 😀 Jeg gleder meg masse, men er redd for at jeg kan ha glemt noen viktige ting underveis. Er det noe som er viktig å tenke på som kanskje ikke alle husker? Kom du på at du hadde glemt noe når du arrangerte? Noe du burde planlagt bedre? Anonymkode: 2a445...ac6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Skrevet 21. august 2019 Å advare henne mot å gifte seg kanskje? Anonymkode: 86995...7a6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #3 Skrevet 21. august 2019 Om dere skal ut på forskjellige ting, husk å legge inn tid til at hun får stelt seg, litt hvile , nok mat og gjerne et mellommåltid. Anonymkode: 07944...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Skrevet 21. august 2019 Stemmer i nok mat og hvile.. Til alle, ikke bare bruden. Legg inn nok tid. Spesielt mellom aktiviteter. Det er lett for å se på kartet at det er x antall meter mellom hit og dit, og det burde jo ta 5 min å gå.. men så står to stk i dokø, så man kommer senere avgårde, så MÅ en innom og kjøpe en brus for hun er så tørst, så får en stein i skoen, sting, noen møter en gammel bekjent, osv .. Unngå at ting blir stress. Og igjen: nok mat.. Ingenting er gøy om man er konstant småsulten og har lavt blodsukker. Anonymkode: a748b...8cb 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #5 Skrevet 21. august 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om dere skal ut på forskjellige ting, husk å legge inn tid til at hun får stelt seg, litt hvile , nok mat og gjerne et mellommåltid. Anonymkode: 07944...9ee Det har jeg sørget for. Hun skal slippe å bli dratt med i bare pysjamasen 😂 Mat er også ordnet, og det vil bli mulighet for å kjøpe mer underveis dersom det blir behov. Har sørget for at jeg har litt ekstra penger til overs slik jeg kan kjøpe ekstra ved behov. Anonymkode: 2a445...ac6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #6 Skrevet 21. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stemmer i nok mat og hvile.. Til alle, ikke bare bruden. Legg inn nok tid. Spesielt mellom aktiviteter. Det er lett for å se på kartet at det er x antall meter mellom hit og dit, og det burde jo ta 5 min å gå.. men så står to stk i dokø, så man kommer senere avgårde, så MÅ en innom og kjøpe en brus for hun er så tørst, så får en stein i skoen, sting, noen møter en gammel bekjent, osv .. Unngå at ting blir stress. Og igjen: nok mat.. Ingenting er gøy om man er konstant småsulten og har lavt blodsukker. Anonymkode: a748b...8cb Har lagt inn 1t mellom aktiviteter. Bruker nok bare ca. 15 minutter på å komme oss til/fra, men man vet jo ikke hva som skjer underveis eller om f.eks en aktivitet plutselig blir litt forsinket. Det er også mulig å ta seg en drink et sted mellom aktivitetene (nær barer/restauranter) sånn om vi plutselig må vente litt. Anonymkode: 2a445...ac6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #7 Skrevet 21. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lagt inn 1t mellom aktiviteter. Bruker nok bare ca. 15 minutter på å komme oss til/fra, men man vet jo ikke hva som skjer underveis eller om f.eks en aktivitet plutselig blir litt forsinket. Det er også mulig å ta seg en drink et sted mellom aktivitetene (nær barer/restauranter) sånn om vi plutselig må vente litt. Anonymkode: 2a445...ac6 Lurt! Kan også være lurt å ha med Paracet/ibux i vesken, i tilfelle noen skulle få vondt i hodet eller lignende kanskje en liten sminkepung og hårbørste, om bruden skal på messy aktiviteter, greit å få fresha litt opp viktig med mat og pauser mellom slagene, men det ser ut som om du har planlagt godt. Ikke glem å kjøp inn drikke til bruden, spm bruden liker. Anonymkode: 05d9d...314 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #8 Skrevet 21. august 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg sørget for. Hun skal slippe å bli dratt med i bare pysjamasen 😂 Mat er også ordnet, og det vil bli mulighet for å kjøpe mer underveis dersom det blir behov. Har sørget for at jeg har litt ekstra penger til overs slik jeg kan kjøpe ekstra ved behov. Anonymkode: 2a445...ac6 Det virker som det meste er tenkt på, håper dere får en super dag 😊 kos dere, dagen går altfor raskt 😊 Anonymkode: 07944...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå