AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Del Skrevet 21. august 2019 Hei! Er det noen som har erfaring SportOutlets egne merkevarer (Vikafjell, Heldre, Sway, Treksta o.s.v.)? Hvordan er kvaliteten på disse? Både ungene og jeg trenger litt nytt på tur- og uteklærfronten, og prisene på disse er jo fristende lave i forhold til det vanlige sportsbutikker, men det er jo bortkastet om tingene faller fra hverandre etter et par uker. Erfaringer mottas med takk! Anonymkode: a9292...03b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 21. august 2019 #2 Del Skrevet 21. august 2019 Har fra både Vikafjell og Heldre, helt greie plagg. Ikke merket noe til dårlig kvalitet. Men, har ikke hatt plagg derfra mer enn 2 år, men det er pga vektnedgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 21. august 2019 #3 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) Vi har klær til både barna og oss selv. Goretex-jakkene fra Outoor Research er helt supre, merker null forskjell fra norrøna feks. Utebuksa til 9-åeingen er også helt super, har vel 10 eller 15 000 mm i vannsøyle og føles som en turbukse på. Han har dunjakke fra Heldre som er 10 000 mm vannsøyle (ikke tett i søm) og den er helt super i snøvær. Skibuksa fra vikafjell liker han bedre enn swix-buksa. Han går på skitrening på vinteren og er mye ute. Er utrolig fornøyd med klærne derifra, rett og slett😊 Endret 22. august 2019 av addict 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Del Skrevet 21. august 2019 Har ikke prøvd klærne ennå, men kjøpte en 40 liters ryggsekk fra Heldre (modell Heron) i sommer. Den sekken var den som passet ryggen min aller best, og jeg har gledet meg til hver gang jeg trenger å bruke den. Så hvis klærne er av samme kvalitet så skal jeg benytte sjansen Anonymkode: 15c0b...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #5 Del Skrevet 21. august 2019 Jeg er fornøyd med klærne jeg har kjøpt der. Regnjakke og et par turbukser. Vet ikke om kvaliteten er dårligere enn andre merker, men den er bra nok for meg Anonymkode: 7b209...d3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #6 Del Skrevet 21. august 2019 Jeg har en jakke fra Heldre. Det er like bra kvalitet på den som på alle andre mer kjente merker. Anonymkode: dbeae...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #7 Del Skrevet 21. august 2019 Jeg hadde en gang en ullundertøy-genser fra Heldre og den var jeg ikke fornøyd med. Liten i størrelsen, kort i ermene og veldig lite stretch i ullstoffet. I tillegg ble den veldig fort nuppete og fikk hull. Blir aldri mer Heldre på meg. Anonymkode: 3375c...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #8 Del Skrevet 21. august 2019 Veldig gode klær, både til meg og barna Anonymkode: 6961b...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #9 Del Skrevet 22. august 2019 Har gått over til å kun handle der når vi skal ha uteklær. Jeg og mannen har regntøy fra vikafjell, helt knall. Gode fleecejakker. Et oar gose turbukser. Har flere turbukser fra heldre, bedre enn den jeg har fra bergans. Gode ulltrøyer også, kjenner ikke igjen kritikken fra over. Mine sitter knall, og er normale i str. Like fin etter flere års bruk. Anonymkode: b6130...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #10 Del Skrevet 22. august 2019 Tusen takk for svar, folkens! Skal så definitivt gi klærne derfra en sjanse! Er det forresten noen som har prøvd sko derfra? Anonymkode: a9292...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #11 Del Skrevet 22. august 2019 Treksta-sko til barn er helt supre. De holder lenge! Anonymkode: 86a2c...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 22. august 2019 #12 Del Skrevet 22. august 2019 Jeg har masse fra Sport Outlet og har vært fornøyd med alt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 22. august 2019 #13 Del Skrevet 22. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar, folkens! Skal så definitivt gi klærne derfra en sjanse! Er det forresten noen som har prøvd sko derfra? Anonymkode: a9292...03b Jeg prøvde treksta og likte de ikke, stive og størrelsene passet ikke meg. Men må har jeg bred fot og er gnagsårsamler nr 1 da, så det er nok mer en personlig preferanse. Er fornøyd med skoene til 9-åringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 22. august 2019 #14 Del Skrevet 22. august 2019 Treksta fjellskoenene til datteren var ikke bra. Etter bare en tur kom det fram en kant i skoen som gjør de ubrukelige. 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #15 Del Skrevet 23. august 2019 Takk igjen! TS Anonymkode: a9292...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå