Gjest care Skrevet 2. september 2002 #1 Del Skrevet 2. september 2002 Hei nå skal jeg endelig melde meg ut av sence (dritt) og trenger noe tips på gode og billige kontantkort. Anyone?? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2002 #2 Del Skrevet 2. september 2002 Du kan regne ut priser på http://www.telepriser.no/ Ellers går OYO kontant for å være det billigste for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2002 #3 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg bruker Telenor sitt RingKontant, og det er noe dritt!!!!! Dyrt i massevis. Skal jammen tenke på det der Oyo-greiene jeg også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. september 2002 #4 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg har også Telenor Ring kontant i min telefon, og har liksom ikke tenkt over at det kanskje finnes billigere løsninger. Hva er det som gjør OYO billigere? Jeg var inne på hjemmesidene til OYO, som jo også er et Telenorprodukt, og også der kostet tekstmeldinger 1.00 pr. melding, f.eks. Kan noen fortelle meg hva som gjør OYO billigere - hva utgjør forskjellen i praksis? Hva er fordelene? Og har noen prøvd å bytte abonnement over nettet, eller gjør man dette lettest i butikk? Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 7. september 2002 #5 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg kom også til å tenke på at det kanskje hadde vært lurt å bytte over til OYO, jeg har telenor nå. Men hvordan gjør man dette på enkleste måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. september 2002 #6 Del Skrevet 7. september 2002 http://www.oyo.no/bestilling/bytttiloyo/byttfraandre Her kan du lese litt mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. september 2002 #7 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg går over fra kont til chess jeg, det er billigst selv når jeg kun sender meldinger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. september 2002 #8 Del Skrevet 9. september 2002 Da blir det Mother kontankort på meg, med 50 gratis tekstmeldinger i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 9. september 2002 #9 Del Skrevet 9. september 2002 Sence har jo kommet med et kontant kort nå, og det skal være billigere enn de andre kontant korta. Selv har jeg sence intro, og det er et kjempa abonnement (men det går dessverre ikke ann å få ta i det mer) Ellers har jeg også netcom young abon... og det er jeg veldig fornøyd med..Betaler 200 kr måneden og ringer for hele beløpet, og for 30 gratis tekst meld i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå