AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Skrevet 21. august 2019 Noen som har laget spidermankake før? Vis gjerne bilde og fremgangsmåte. Jeg har en spidermanfrelst gutt som snart har bursdag. Anonymkode: 9186d...d9e
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Skrevet 21. august 2019 Få heller en hjemmebaker til å lage den så sønnen din slipper å skjemmes over et takras av en kake. Slike kake er svært vanskelige å få pene. Anonymkode: dd074...31e
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #3 Skrevet 21. august 2019 Noen har gjort det før deg. Se her om det kan være noen triks å ta med (lenken gå til Krydder & Kanari). Hun har jo gjort det veldig enkelt med kjøpebunn, men det er kanskje ikke bunnen som er utfordringen Dekoren er absolutt Spiderman, og den er enkel å få til. Litt mer avanser her, hos Camillas mat & kakedesign, men ikke verre enn at det lar seg gjøre. Edderkoppnettet kan du lage med flytende sjokolade hvis du ikke har en sånn sugar craft gun Anonymkode: edbf2...690
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Skrevet 21. august 2019 Jeg forsøkte meg på en Shrek-kake til min sønns bursdag, den ble ikke fin og han fikk høre det på skolen i flere uker etterpå. Nå vil han ikke at mamma skal bake noe mer - bare bestille fra hun som kan og har det rette utstyret trist at barnebursdager bare har blitt prestisje. Anonymkode: dd074...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå