AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Skrevet 21. august 2019 Hva er det smarteste/fineste/kuleste du har sett i bryllup? om det er fansy bordkort, kule bordbrikker, phitoboost el. Anonymkode: e706b...63d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #3 Skrevet 21. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Photoboost** Anonymkode: e706b...63d Hva er det? Anonymkode: 047f9...188
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Skrevet 21. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det? Anonymkode: 047f9...188 Regner med personen mener photo booth. Altså rekvisitter og sted hvor alle kan gå og ta bilder. Anonymkode: 50059...862 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #5 Skrevet 21. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Regner med personen mener photo booth. Altså rekvisitter og sted hvor alle kan gå og ta bilder. Anonymkode: 50059...862 Riktig 🙈 Anonymkode: e706b...63d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #6 Skrevet 21. august 2019 Eneste jeg kommer på er "nødboks" på dametoalett med bind, tamponger, hårklemmer, klenex og litt annet jeg ikke husker. Anonymkode: 69968...635 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #7 Skrevet 21. august 2019 Kake og sjampanje er høydepunktene for meg i bryllup ihvertfall, siden jeg alltid er gjest og aldri er den som gifter meg. 🤣 Anonymkode: 17852...ae3 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #8 Skrevet 21. august 2019 At talerne gir av seg selv. Forrige bryllup var kun gode, personlige taler med masse latter, forutenom en fjern slektning fra utenbys som leste opp et uforståelig dikt, men hun gikk fort i glemmeboka. Anonymkode: 4572c...807
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #9 Skrevet 22. august 2019 Jeg synes helt ærlig at fancy bordkort eller andre "fiffige" detaljer er mindre viktig. Det viktigste i bryllup, etter min mening, er: 1) at maten er god og rikelig (jeg vil slå et slag for tapas-koldtbord, som føles sosialt og hvor alle finner noe de liker - restene kan bli satt fram igjen som nattmat) 2) at gjestene alltid får noe godt i glasset, og har den brisne gladfølelsen. 3) at man ikke lar verken taler og venting etter seremonien trekke ut altfor lenge, slik at folk blir døsige og mister piffen. Det gjelder å skape den rause, avslappede helheten. Det hjelper også å avtale med noen utadvendte venner på forhånd at de tar ansvar for å dra igang dansegulvet når den tid kommer. Om man har en musikk-kyndig venn, er det gull om h*n kan være DJ og sørge for at det spilles noe dansbart som ikke er for kleint (alt av Michael Jackson er strengt forbudt). Og om man i tillegg kjenner noen som kan mikse gode drinker, er man omtrent garantert en vellykket fest. Alt det jeg har nevnt, er fullstendig mulig på budsjett også. Bryllup handler ikke om mest mulig stæsj og påfunn og dokurver, men om stemning, at folk kan gli gjennom rommet med en digg cocktail i hånda og danse og mingle med gamle eller nye bekjentskaper. Anonymkode: 33fb3...f03 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå