koldbruna Skrevet 29. august 2019 #21 Del Skrevet 29. august 2019 Jeg bestiller på nett. Har en katt som ikke tåler korn i mat,hadde ett stort problem da meste av maten inneholder korn. Vigor og Sage ble litt dyrt når man har 2 katter Jeg bruker ett for som heter Concept for life.Mine katter elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 29. august 2019 #22 Del Skrevet 29. august 2019 Royal Canin Oral care. Fungerer kjempefint til min 2 år gamle kastrerte hunnkatt. Ser hun fanger mus nesten hver dag, og enkelte dager flere enn én, så hun får i seg en god del av den mest naturlige næringen også 😅 Prøvde Orijen for en tid tilbake, men det likte hun ikke noe særlig. I tillegg stinket det noe hinsides, klarte ikke å la det stå fremme fordi lukta spredde seg rundt i hele huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 29. august 2019 #23 Del Skrevet 29. august 2019 12 hours ago, koldbruna said: Jeg bestiller på nett. Har en katt som ikke tåler korn i mat,hadde ett stort problem da meste av maten inneholder korn. Vigor og Sage ble litt dyrt når man har 2 katter Jeg bruker ett for som heter Concept for life.Mine katter elsker det Har du BuddyClub-medlemskap får du hver fjerde pose gratis eller noe sånt på Vigor&Sage. Og billigere pris på maten generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #24 Del Skrevet 31. august 2019 Noen her som bruker butikk fôr fra tid til annen? De har jo et større utvalg nå enn bare Whiskas mener jeg, Rema har f.eks et superbillig (som ikke er godt regner jeg med) men også et som det står er utviklet av veterinær...? Anonymkode: 54ca5...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 31. august 2019 #25 Del Skrevet 31. august 2019 På 29.8.2019 den 19.34, Minya skrev: Har du BuddyClub-medlemskap får du hver fjerde pose gratis eller noe sånt på Vigor&Sage. Og billigere pris på maten generelt. Ingen sånne avtaler her med dyrebutikken. Jeg har derfor bestilt kattemat på internett. Når man har katter som ikke kan spise gluten da må man lese godt på innholdsfortegnelsen Til og med kattegodis inneholder gluten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlikkFlakk Skrevet 31. august 2019 #26 Del Skrevet 31. august 2019 Her går det i Royal Canin gastro intestinal (som inneholder mye fett og oljer) fordi hun er så aktiv ute at hun kan bli litt tynn på annen mat (hun har blitt sjekket for mark og andre ting, hun har bare høy forbrenning og er veldig aktiv ute). Hun har også en skål med Orijen fish, så hun bytter mellom de to som hun vil, men det er Royal Canin det går mest av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #27 Del Skrevet 1. september 2019 Hills science plan 💕 Eukanuba fungerte ikke da hun ikke ble mett, men slukte i seg altfor mye. Vigor and sage liker hun, men har foreløpig bare spist smaksprøver. Brukte RC da hun var kattunge, men Hills ble anbefalt av veterinær og pusen trives med det 😊. Anonymkode: beb3f...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #28 Del Skrevet 1. september 2019 Hadde det vært opp til meg hadde det nok gått i Vigor & Sage, men jeg har en sær kastrat på 10 år som kun spiser Royal Canin, og siden pelsen hans blir helt grusom uten Hair & Skin fôret er det det det går i. Anonymkode: 7b626...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #29 Del Skrevet 1. september 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen her som bruker butikk fôr fra tid til annen? De har jo et større utvalg nå enn bare Whiskas mener jeg, Rema har f.eks et superbillig (som ikke er godt regner jeg med) men også et som det står er utviklet av veterinær...? Anonymkode: 54ca5...cb5 Nei, min er jo som sagt over her ekstremt sær og spiser kun én type. Har vel prøvd alt som finnes av fôr😂 Butikkfôr inneholder jo mye salt og ofte er det kun korn i det.. Anonymkode: 7b626...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #30 Del Skrevet 1. september 2019 21 timer siden, koldbruna skrev: Ingen sånne avtaler her med dyrebutikken. Jeg har derfor bestilt kattemat på internett. Når man har katter som ikke kan spise gluten da må man lese godt på innholdsfortegnelsen Til og med kattegodis inneholder gluten. Jeg er ikke så god på hvilke andre ingredienser som inneholder gluten enn korn, men kjenner det kan være fint å skaffe seg litt mer kunnskap En av mine katters våtforfavoritter (Applaws) lager også tørrfor som de fleste nettbutikkene har. De sier det er kornfritt, men såpass mye vet jeg at kornfritt ikke betyr at maten er glutenfri. Her er et tørrfor jeg ikke har prøvd til mine ennå, men jeg tenker prøve det. (lenken går til en nettbutikk jeg handler våtmat fra samme produsent hos) Anonymkode: 8bc88...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå