AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #1 Skrevet 20. august 2019 Hvorfor er det så viktig for mange i dag å se velpleid og trent ut? Er det fordi man vil gi inntrykk av at man er velstående? Jeg ser så mange damer i 20 /30/ 40/ 50 årene som ser så striglet ut, pent kledd, pent sminket og den riktige trente kroppen og det gjør meg stressa for jeg ser ikke sånn ut. Har også ønske om å se smashing ut men på den andre siden så gidder jeg ikke hele sminke meg, tenke kropp og klær og hår hele tiden. De som er født med et pent ytre ser bedre ut uansett enn oss som er født med et mer ordinært utseende.De får mye mer gratis... jeg er kanskje giddelaus som ikke gidder og pleie kropp og utseende hver eneste dag eller så interesserer det meg ikke så mye. Anonymkode: 907d0...bdd 1
Cinnamondiva Skrevet 20. august 2019 #2 Skrevet 20. august 2019 Gir deg en stor klem. Du er sikkert bra nok akkurat som du er. Husk det 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #3 Skrevet 20. august 2019 La nå andre folk få gjøre hva de vil med sitt liv og konsentrer deg om å gjøre det du vil med ditt eget. Hvis du syns det er uinteressant og bruke livet på å dyrke utseendet ditt, så la være og gjør andre ting du faktisk liker. Anonymkode: 37cbd...755
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Skrevet 21. august 2019 Jeg tenker at det er bra, for da slipper jeg oppmerksomhet selv. Så da er vel tilfelle at TS føler at det motsatte er ubehagelig. Det er nemlig noen som tar scenen uten å måtte gjøre noe for det. De bare eier rommet, liksom. Uten at de bryr seg nevneverdig om det. Hvorfor er mennesker slik? Hvis noen er bra føler de seg truet, hvis noen er dårlig kommer alle blikkene ... det er i de situasjonene jeg trenger det minst. Men det er da folk gjør det mest. Tenk på mennesker som 5-åringer, så går det bra. Anonymkode: bde96...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå