Gå til innhold

Kan ikke ha partner pga oralsex (mann)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har helt sånn middels erfaring med sex, både i mengde og kvalitet. Jeg har selvfølgelig blitt tent og hatt helt okei sex med et knippe kvinner.

Greia er at jeg ikke takler å utføre oralsex. Altså, jeg tenner på det i fantasien men blir noe helt annet i virkeligheten. Det føles bare helt feil, og aldri vært komfortabel med det. Jeg forventer heller ikke å skulle få, selv om det åpenbart er godt.

Jeg har generelt slitt med brekninger og lett for å bli kvalm, f.eks bare det å se noen spy, å tenke på mat når jeg er sulten (!) og det å vite at jeg skal trene og presse meg.

Føler derfor jeg ikke kan være sammen med noen, og det gjør også at jeg holder meg unna. Sjekker ikke opp, og jeg vet at jeg er en som ikke blir sjekka opp heller.

Kan man innfinne seg med en slik skjebne, eller hvordan finner man eventuelt en som aksepterer dette?

Anonymkode: c4f12...581

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du la dette ene problemet stoppe deg i å finne en livsledsager? Ingen er perfekt. Tenk heller på hva som tenner deg, og hva du er komfortabel med. Er ikke alle damer som liker oralsex heller.

Anonymkode: adfe5...c07

• Liker 16
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har helt sånn middels erfaring med sex, både i mengde og kvalitet. Jeg har selvfølgelig blitt tent og hatt helt okei sex med et knippe kvinner.

Greia er at jeg ikke takler å utføre oralsex. Altså, jeg tenner på det i fantasien men blir noe helt annet i virkeligheten. Det føles bare helt feil, og aldri vært komfortabel med det. Jeg forventer heller ikke å skulle få, selv om det åpenbart er godt.

Jeg har generelt slitt med brekninger og lett for å bli kvalm, f.eks bare det å se noen spy, å tenke på mat når jeg er sulten (!) og det å vite at jeg skal trene og presse meg.

Føler derfor jeg ikke kan være sammen med noen, og det gjør også at jeg holder meg unna. Sjekker ikke opp, og jeg vet at jeg er en som ikke blir sjekka opp heller.

Kan man innfinne seg med en slik skjebne, eller hvordan finner man eventuelt en som aksepterer dette?

Det er mange som lever både i forhold og i ekteskap men som ikke utfører oralsex på hverandre. Det er bare å være åpen med det helt fra starten at oralsex er uaktuelt for deg og om hun kan leve med det. Det finnes faktisk dem som ikke kan utstå tanken på å motta oralsex heller. Personlig synes jeg det er veldig uappetittelig og heldigvis deler min ektefelle mitt synspunkt.

Anonymkode: 93498...0ec

• Liker 6
Skrevet

Overaskende mange kvinner liker ikke oralsex selv, så akkurat der kan du nok godt finne noen som er som deg! Selv nyter jeg gjerne at samboeren går ned på meg, men hadde ikke hatt noe problem med det om det var noe han ikke ville heller. Er mange måter å tilfredsstille hverandre på som ikke inkluderer oralsex.

• Liker 1
Skrevet

Du må finne en du liker, vis henne dette innlegget, etter at hun har lest det, så tar du opp en The Hitachi Magic Wand :)

Skrevet

Kona mi liker ikke å motta oralsex, har prøvd noen få ganger men hun føler seg utsatt og hun blir veldig anspent. Men hun liker å gi meg oralsex da, og har ingenting i å motta analsex.

Anonymkode: 26c63...d0c

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Kona mi liker ikke å motta oralsex, har prøvd noen få ganger men hun føler seg utsatt og hun blir veldig anspent. Men hun liker å gi meg oralsex da, og har ingenting i å motta analsex.

Anonymkode: 26c63...d0c

Slik er min kone også. Spør omtrent hver gang vi skal ha sex om jeg skal slikke henne først. Sier nei 99% av gangene.

Anonymkode: ad25c...b80

Skrevet

Samboeren min var som deg da vi traff hverandre. Etter en stund prøvde han likevel forsiktig av og til, uten at jeg kommenterte det på noe vis. Så merket jeg at det ble oftere og oftere og nå elsker han å slikke meg. Etter at jeg fødte pratet han veldig ofte om at han gledet seg til renselsen var over så han kunne slikke meg igjen for han blir så voldsomt tent av det,

Anonymkode: d244b...531

Skrevet

Vi utfører ikke verken oralsex eller analsex, men vi har et veldig godt sexliv for det. Ikke la det stoppe deg i å lete etter en partner.

Anonymkode: 580d6...2b7

• Liker 1
Skrevet

For meg hadde det vært helt uaktuelt med en mann som ikke utførte oralsex på meg. Pass på at du er tydelig tidlig i relasjonen hvertfall.

Anonymkode: 1191f...824

• Liker 3
Skrevet

Mens for meg er det ikke viktig i det hele tatt. Jeg får bare noe ut av det hvis mannen selv er vill etter det. Hvis ikke er det egentlig ganske kjedelig.

Så det er ingen grunn til at du skal holde deg unna forhold, TS. Ser heller ingen grunn til å måtte «dele» dette tidlig i en relasjon. Alle mennesker har ulike preferanser i senga, slikt finner man ut sammen etterhvert.

Anonymkode: 3481d...245

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke mange ganger mannen min har gått ned på meg... og jeg klarer meg godt uten. Det tenner meg ikke når han virker til å ikke like det. Til gjengjeld så slipper jeg å gi også :) 

Det høres kanskje sært ut, men jeg trives med det :) 

Anonymkode: a9fbb...c71

Skrevet

Har ei venninne som er ganske aktiv på det meste i senga, men hun liker ikke oralsex på seg selv - kun gi. Så helt umulig er det faktisk ikke å finne noen.

Anonymkode: 52e42...b49

• Liker 1
Skrevet

Har vært sammen i 17 år, som alle andre, mye sex i begynnelsen, mindre etterhvert, men sikkert på et "normalt nivå".

Oralsex - begge veier- har vært så liten del av sexlivet vårt at det hadde ikke vært et problem om det var uteblitt. Det piffer opp, men det er ikke noe must.

Anonymkode: 080f7...187

Skrevet

Mannen min liker det heller ikke, noe som er fint for meg som heller ikke er glad i det. Hvorfor skal noe så trivielt stoppe deg fra å finne en partner? 

Anonymkode: 083f3...201

Skrevet

Hvis du har lyst til å utføre oral så er det ganske enkelt å gjøre det. Du må først ha ei dame som du er trygg på og som vil bruke tid på opplæringen. Hun må selvsagt stille nyvasket hver gang. Første gangene så driver du bare på rundt å ikke nedi musa bare for å bli bedre kjent med lukta. Kyss innsiden av lårene og fra navlen nedover et stykke. Gjør dette flere ganger der du nærmer deg musa, men ikke nærmere enn at du fortsatt er komfortabel. Etter hvert vil du jo klare å gå helt ned, men fremdeles så slikker du ikke til orgasme. Vent litt med den. Kyss den litt bare og gjør noe annet for så et nytt kyss til kansje eller tungespissen ut slik at den treffer hennes klitoris. Ofte så får du positive reaksjoner fra dama når den berøres og det vil oppveie for den dårlige reaksjonen din og bli en positiv reaksjon utav det. For det er nydelig å oppleve dama som har det godt når man ligger der å slikker. Du får en intimitet og nærhet som ihvertfall jeg ikke ønsker å være foruten. 

Du kan med fordel øve på munnen og tunga hennes. Spør henne hvordan hun liker det der nede på munnen hennes. Dette kan bare bli bra det. Dere begge bygger opp en spenning og forventning som til slutt blir en realitet. 

• Liker 4
Skrevet

Søk litt rundt på forumet her. 

Du stiller LANGT over en del av de mannfolkene som omtales her.

Du viser iallfall interesse og har lyst til å gi.

Hvis du bare er åpen med dette, så finner du en forståelsesfull kvinne og sammen finner dere ut av dette. Man har mange år på å utforske sex.

Du kan fremdeles bli helt  på å bruke leketøy på henne med akkurat den distansen til kjønnet du føler er riktig for deg. Kanskje du kan kysse litt fritt rundt på vulva mens du har en womanizer mot klitorisen hennes. Da kan du gjøre akkurat så lite eller så mye du vil med munnen uten å frustrere henne. Det er få kvinner som vil gi deg pes for det. Selv om mange damer liker facesitting pleier det direkte behovet etter min erfaring å komme mer fra mannen enn damen. Selv om du skulle ende opp med ei som er glad i at du vier oppmerksomhet der nede, så klarer hun seg nok uten å skulle trykke skrittet i ansiktet ditt.

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Det er helt sikkert noen der ute som ikke liker det selv. Er det ikke mulig for deg å liksom lære deg til å like det? 

Skrevet

Jeg liker ikke oralsex på meg selv, så for min del hadde det gått fint. Jeg kan gjerne utføre det på menn av og til. Så jeg tenker at du helt sikkert finner en jente som ikke har behov for det:) 

Anonymkode: ad9ad...3d8

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare å finne en dame som selv ikke liker å gi oralsex, så har dere samme problem begge to og matcher bra.

Det burde ikke være vanskelig når en leser på KG og leser om alle damene med sædfobi. Når de har sædfobi så er de sikkert ikke så gærne at de forventer at en kar skal være fan av fittesaftene og vaginalsekretet deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...