Fakse Skrevet 12. mai 2005 #1 Del Skrevet 12. mai 2005 Har noen sett nærmere på boka "10 minutter til en sprekere kropp"? Er den noe bra? Verd pengene? Eller er det bare selvfølgeligheter tull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 12. mai 2005 #2 Del Skrevet 12. mai 2005 Det spørs hva du vil oppnå. Hvis du vil stramme opp litt og se forskjell er det bortkastet. Hvis du bare vil lære noen enklere øvelser for generelt velvære er den sikkert ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 12. mai 2005 Skjønner at jeg kanskje må presisere litt hva jeg lurer på her Man kan fint oppnå resultater med å bare trene 10 minutter hver dag, har opplevd det selv. Bruker et vanlig treningsstrikk, og repeterer noen få øvelser for armene før jeg går i dusjen. Ingen annen trening, og jeg ser tydelig foskjell armene mine etter en stund. Mulig dette ikke er like lett for alle, og at jeg har lettere for å bygge muskler enn andre. Det jeg lurer på er om selve boka er bra. Om det er gode øvelser som beskrives, eller om det bare er iForm-jalla-greier og liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå