Gå til innhold

Sex med en som har hatt sex med en du kjenner

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Tessa II

Dere som har hatt sex med en person (one night, eller med elsker eller partner) som dere vet har hatt sex med en dere kjenner fra før:

Hvordan er erfaringene?

Påvirker det sexen?

Får du prestasjonsangst?

Kommer tankene på den du kjenner under sexen, eller går det an å klare det uten at de tankene dukker opp?

Er det forskjell om det er jenta eller gutten som er den som kjenner den det er snakk om?

Er dette en situasjon man bør styre unna hvis det går an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har skjedd med meg.. Problemet var at jeg ikke viste at venninden min hadde hatt sex med han... hun var i tillegg interesert i fyren, og vi har nå fått en utrolig knekk i vennskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bukkbror eller bukksøster heter på trøndersk. Etterhvert får man en stor familie, stadig utvidelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

:ler:

Åja, du tenker på innavl??

Neida... vel, det kommer jo an på hvor du bor, synes jeg - jeg har bodd på et lite sted, og har man vokst opp der skal det godt gjøres å unngå overlapping i en eller annen form :ler:

Jeg har klint med eller datet flere som venninner har vært på før og omvendt, men da snakker vi for det første avstand i tid - som at jeg har truffet en ny venninne, og etter hvert har vi funnet ut at en type hun var sammen med et par år har jeg klint med på ungdomsskolen - og for det andre må vi definere bekjent. På et lite sted kjenner alle alle, så det kunne vært fristende å sette opp sånt et skjema som med Shane i serien The L word på TV3 :ler: men jeg er redd mange hadde fått bakoversveis da :ler::ler:

Men bor du på et stort sted, og plutselig er ute med eksen til venninna di... så er det sikkert lurt å holde tunga rett i munnen, for å si det sånn. Det blir jo mer søkt. Er man i samme omgangskrets, må man se mye til hverandre, er det noe uavklart osv.

Jeg ville ikke sånn umiddelbart kaste meg over en jeg har blitt kjent med som kjæresten til en venninne, nei. Altfor komplisert... da måtte det vært sterke krefter inne i bildet, og jeg måtte visst at venninnen min klarte å takle det. Ofrer ikke en god venninne for en MULIG fyr som jeg ikke vet om jeg passer sammen med i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...