AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #1 Skrevet 20. august 2019 Har en som ønsker. Noen som har peiling på hva vi burde velge? Han blir 9. Anonymkode: 1f5ba...5d6
sommermor Skrevet 21. august 2019 #2 Skrevet 21. august 2019 For det første, har dere vært til synsundersøkelse og fått en brilleseddel som viser hvilken styrke barnet ditt trenger briller ? Specksavers er vel rimeligst i forhold til briller ,tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #3 Skrevet 21. august 2019 Min har vr-briller til PS. Det er veldig kult:)  Man kan kjøpe ulike spill til. Anonymkode: 8aa87...b24
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Skrevet 21. august 2019 24 minutter siden, AnonymBruker said: Min har vr-briller til PS. Det er veldig kult:)  Man kan kjøpe ulike spill til. Anonymkode: 8aa87...b24 Hvor gammelt er barnet? Er det verdt prisen? Ser de anbefaler fra 12 år, men 8-åringen min ønsker seg det veldig... Anonymkode: 029f4...b29
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #5 Skrevet 21. august 2019 41 minutter siden, sommermor skrev: For det første, har dere vært til synsundersøkelse og fått en brilleseddel som viser hvilken styrke barnet ditt trenger briller ? Specksavers er vel rimeligst i forhold til briller ,tror jeg. 🤣  Anonymkode: 8564e...722
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #6 Skrevet 21. august 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en som ønsker. Noen som har peiling på hva vi burde velge? Han blir 9. Anonymkode: 1f5ba...5d6 Guttene mine fikk vr-briller til jul. Yngste er 8. PlayStation sitt eget merke tror jeg? Er dritkult!! Spiller selv😂 Anonymkode: 55896...34c
Millimani Skrevet 21. august 2019 #7 Skrevet 21. august 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: 🤣  Anonymkode: 8564e...722 Ikke forvent at alle vet hva vr-briller er! Jeg så også for meg at her er det en som ikke har tatt synstest først
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #8 Skrevet 21. august 2019 1 minutt siden, Millimani skrev: Ikke forvent at alle vet hva vr-briller er! Jeg så også for meg at her er det en som ikke har tatt synstest først Hvorfor da svare på et spørsmål om vr-briller? Anonymkode: 57aec...bbd
Millimani Skrevet 21. august 2019 #9 Skrevet 21. august 2019 40 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor da svare på et spørsmål om vr-briller? Anonymkode: 57aec...bbd Spør nå heller den jeg siterte. Jeg ble nysgjerrig på hva slags briller det var, derfor gikk jeg inn på tråden.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #10 Skrevet 21. august 2019 3 minutter siden, Millimani skrev: Spør nå heller den jeg siterte. Jeg ble nysgjerrig på hva slags briller det var, derfor gikk jeg inn på tråden. Den du siterte vet åpenbart hva vr-briller er. Anonymkode: 57aec...bbd
Millimani Skrevet 21. august 2019 #11 Skrevet 21. august 2019 4 hours ago, sommermor said: For det første, har dere vært til synsundersøkelse og fÃ¥tt en brilleseddel som viser hvilken styrke barnet ditt trenger briller ? Specksavers er vel rimeligst i forhold til briller ,tror jeg. 15 minutter siden, Millimani said: Spør nÃ¥ heller den jeg siterte. Jeg ble nysgjerrig pÃ¥ hva slags briller det var, derfor gikk jeg inn pÃ¥ trÃ¥den. 11 minutter siden, AnonymBruker said: Den du siterte vet Ã¥penbart hva vr-briller er. Anonymkode: 57aec...bbd Jaja det gikk litt fort for meg tydeligvis, sÃ¥ jeg skrev feil og glemte Ã¥ sitere det første svaret i tillegg til den som lo. Men den jeg siterte lo av det første svaret som kom. Det var det jeg mente nÃ¥r jeg skrev at man kan ikke forvente at alle vet hva vr-briller er. Jeg visste ikke hva det var før jeg googlet det nÃ¥.Â
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #12 Skrevet 21. august 2019 Har en 14-åring som har kjøpt VR-briller i sommer, Oculus Quest. Trådløse hvor du laster ned spill rett til brillene. Har prøvd de jeg også og det er veldig kult. Har også en 9-åring som også spiller innimellom med de. MEN... Det er ganske heftig for øyne og hode, og ikke minst avhengighetsskapende, man blir helt hekta. Enkelte kan bli uvel av å bruke de også. Så jeg ville i alle tilfeller begrenset bruken veldig for så små barn. Jeg tenker 12 år er en grei alder før de får sånt. Men det finnes jo billige vr-briller man kan bruke til mobilen, kanskje det holder for de små? Selv om det er virkelig noe helt annet med skikkelig VR-briller. Anonymkode: 241a1...b07
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #13 Skrevet 21. august 2019 https://www.nrk.no/ho/forskere__-vr-briller-kan-vaere-farlig-for-barn-1.13759426 Anonymkode: 9530f...098
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå