AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #1 Skrevet 20. august 2019 Har en som ønsker. Noen som har peiling på hva vi burde velge? Han blir 9. Anonymkode: 1f5ba...5d6
sommermor Skrevet 21. august 2019 #2 Skrevet 21. august 2019 For det første, har dere vært til synsundersøkelse og fått en brilleseddel som viser hvilken styrke barnet ditt trenger briller ? Specksavers er vel rimeligst i forhold til briller ,tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #3 Skrevet 21. august 2019 Min har vr-briller til PS. Det er veldig kult:) Man kan kjøpe ulike spill til. Anonymkode: 8aa87...b24
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Skrevet 21. august 2019 24 minutter siden, AnonymBruker said: Min har vr-briller til PS. Det er veldig kult:) Man kan kjøpe ulike spill til. Anonymkode: 8aa87...b24 Hvor gammelt er barnet? Er det verdt prisen? Ser de anbefaler fra 12 år, men 8-åringen min ønsker seg det veldig... Anonymkode: 029f4...b29
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #5 Skrevet 21. august 2019 41 minutter siden, sommermor skrev: For det første, har dere vært til synsundersøkelse og fått en brilleseddel som viser hvilken styrke barnet ditt trenger briller ? Specksavers er vel rimeligst i forhold til briller ,tror jeg. 🤣 Anonymkode: 8564e...722
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #6 Skrevet 21. august 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en som ønsker. Noen som har peiling på hva vi burde velge? Han blir 9. Anonymkode: 1f5ba...5d6 Guttene mine fikk vr-briller til jul. Yngste er 8. PlayStation sitt eget merke tror jeg? Er dritkult!! Spiller selv😂 Anonymkode: 55896...34c
Millimani Skrevet 21. august 2019 #7 Skrevet 21. august 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: 🤣 Anonymkode: 8564e...722 Ikke forvent at alle vet hva vr-briller er! Jeg så også for meg at her er det en som ikke har tatt synstest først
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #8 Skrevet 21. august 2019 1 minutt siden, Millimani skrev: Ikke forvent at alle vet hva vr-briller er! Jeg så også for meg at her er det en som ikke har tatt synstest først Hvorfor da svare på et spørsmål om vr-briller? Anonymkode: 57aec...bbd
Millimani Skrevet 21. august 2019 #9 Skrevet 21. august 2019 40 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor da svare på et spørsmål om vr-briller? Anonymkode: 57aec...bbd Spør nå heller den jeg siterte. Jeg ble nysgjerrig på hva slags briller det var, derfor gikk jeg inn på tråden.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #10 Skrevet 21. august 2019 3 minutter siden, Millimani skrev: Spør nå heller den jeg siterte. Jeg ble nysgjerrig på hva slags briller det var, derfor gikk jeg inn på tråden. Den du siterte vet åpenbart hva vr-briller er. Anonymkode: 57aec...bbd
Millimani Skrevet 21. august 2019 #11 Skrevet 21. august 2019 4 hours ago, sommermor said: For det første, har dere vært til synsundersøkelse og fått en brilleseddel som viser hvilken styrke barnet ditt trenger briller ? Specksavers er vel rimeligst i forhold til briller ,tror jeg. 15 minutter siden, Millimani said: Spør nå heller den jeg siterte. Jeg ble nysgjerrig på hva slags briller det var, derfor gikk jeg inn på tråden. 11 minutter siden, AnonymBruker said: Den du siterte vet åpenbart hva vr-briller er. Anonymkode: 57aec...bbd Jaja det gikk litt fort for meg tydeligvis, så jeg skrev feil og glemte å sitere det første svaret i tillegg til den som lo. Men den jeg siterte lo av det første svaret som kom. Det var det jeg mente når jeg skrev at man kan ikke forvente at alle vet hva vr-briller er. Jeg visste ikke hva det var før jeg googlet det nå.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #12 Skrevet 21. august 2019 Har en 14-åring som har kjøpt VR-briller i sommer, Oculus Quest. Trådløse hvor du laster ned spill rett til brillene. Har prøvd de jeg også og det er veldig kult. Har også en 9-åring som også spiller innimellom med de. MEN... Det er ganske heftig for øyne og hode, og ikke minst avhengighetsskapende, man blir helt hekta. Enkelte kan bli uvel av å bruke de også. Så jeg ville i alle tilfeller begrenset bruken veldig for så små barn. Jeg tenker 12 år er en grei alder før de får sånt. Men det finnes jo billige vr-briller man kan bruke til mobilen, kanskje det holder for de små? Selv om det er virkelig noe helt annet med skikkelig VR-briller. Anonymkode: 241a1...b07
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #13 Skrevet 21. august 2019 https://www.nrk.no/ho/forskere__-vr-briller-kan-vaere-farlig-for-barn-1.13759426 Anonymkode: 9530f...098
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå