AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #1 Skrevet 20. august 2019 Hei, hvem her er helsesekretær. Kan du si litt om jobben din, arbeidstiden ulempe og fordeler generelt trivsel, og lønn. Hva er din ansiennitet og lønn, mulighet for jobb osv Hilsen en som vurderer å ta den studien. Anonymkode: 5512b...6d9
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #2 Skrevet 20. august 2019 Det har vært masse tråder her om helsesekretær-utdanningen og yrket, søk på helsesekretær her på forumet så finner du masse Anonymkode: 9bff7...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #3 Skrevet 20. august 2019 Jeg er ikke det selv, men det var vært mange tråder om helsesekretærer. Blant annet blir det ofte tatt opp at det er svært vanskelig å få jobb. Anonymkode: 21217...2ea
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Skrevet 21. august 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, hvem her er helsesekretær. Kan du si litt om jobben din, arbeidstiden ulempe og fordeler generelt trivsel, og lønn. Hva er din ansiennitet og lønn, mulighet for jobb osv Hilsen en som vurderer å ta den studien. Anonymkode: 5512b...6d9 Jeg er helsesekretær. Jobber på legekontor med fastleger. Jobber fra 08-1530. Betalt lunsj. Elsker jobben, mye å gjøre. Vi bytter på å være i resepsjon og på lab. Har jobbet snart tre år som dette. I underkant av 400 000 i året. Hadde ikke klart meg uten lønna til mannen. Dårlig betalt i forhold til arbeidsoppgaver. Anonymkode: b93c7...80f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå