NordicViking Skrevet 20. august 2019 #1 Skrevet 20. august 2019 - Tida er inne for å bygge et bredt grønt folkeparti også i Norge, et parti som setter miljø først. Jeg har troen på at Miljøpartiet de Grønne kan utvikle seg til det partiet. Det er grunnen til at jeg i dag har meldt meg inn i MDG. Det skriver Erik Solheim i en kronikk i VG. Jeg forstår ennå ikke hvordan dette "partiet" får så stor oppslutning. 2
Gjest Sitronmelisse Skrevet 20. august 2019 #2 Skrevet 20. august 2019 MDG trenger noen gamle ringrever, så dette blir bra!
Gjest libbloom Skrevet 20. august 2019 #3 Skrevet 20. august 2019 (endret) Fordi det per dags dato ser ut til å være det eneste partiet som tar den forestående miljøkatastrofen på alvor. Endret 20. august 2019 av libbloom
CAPS LOCK Skrevet 20. august 2019 #4 Skrevet 20. august 2019 14 minutter siden, NordicViking skrev: Jeg forstår ennå ikke hvordan dette "partiet" får så stor oppslutning. Hvorfor setter du parti i hermetegn?
Husholdning1 Skrevet 20. august 2019 #5 Skrevet 20. august 2019 Der er uforklarlig. Politikken deres er så til de grader uansvarlig. Slik sett glir vel Solheim rett inn. 4
A-hunter Skrevet 20. august 2019 #6 Skrevet 20. august 2019 Fargeblinde blander ofte rødt og grønt. Men det gjør vitterlig venstreradikale politikere også. Noe ytterligere bevis på at MDG er blodkommunisme i "grønn drakt" trenger vi ikke. 1
punkyB Skrevet 20. august 2019 #7 Skrevet 20. august 2019 Ikke sansen for Solheim og hvertfall ikke sansen for MDG . Kommentar til den som nevner at de skal løse miljøkatastrofen. Det er jo typisk SV-politikk - skal løse alle verdens problemer - problemet er jo at de ikke har økonomisk politikk som tilsier at det skal være litt mulig engang. Bra å tenke miljø men det er jo veldig mye annet som er viktig også . 1
Gjeste mann Skrevet 20. august 2019 #8 Skrevet 20. august 2019 Dette er gode nyheter! MDG trenge en mer helhetlig poitikk, særlig næringslivspolitikk. Dette kan bli bra 1
Gjest Geirfuglen Skrevet 21. august 2019 #9 Skrevet 21. august 2019 3 timer siden, Gjeste mann skrev: Dette er gode nyheter! MDG trenge en mer helhetlig poitikk, særlig næringslivspolitikk. Dette kan bli bra MDG har da en god næringslivspolitikk. Skjønner ikke hvorfor folk mener at de er blodrøde, de kan umulig ha satt seg inn i det. Næringslivspolitikk osv. er vel kanskje nettopp det som skiller dem mest fra de røde, da de ikke har noe imot samarbeid med private slik f.eks Rødt har.
Gjest Minesveiper Skrevet 21. august 2019 #10 Skrevet 21. august 2019 (endret) For meg er dette en av grunnene til at jeg ikke liker norsk politikk. Det føles som om topp-politikerne er mer opptatt av karrière enn politikk. Det handler om å få toppvervene, og de beste stillingene, ikke politikken nødvendigvis. Erik Solheim hadde aldri meldt overgang til MDG om det ikke hadde vært for at Solbakken benket han som statsråd en gang i tiden. Nå får han muligheten til å igjen bli topp-politiker, bare i MDG. Endret 22. august 2019 av Minesveiper
Honey Dew Skrevet 21. august 2019 #11 Skrevet 21. august 2019 20 timer siden, libbloom skrev: Fordi det per dags dato ser ut til å være det eneste partiet som tar den forestående miljøkatastrofen på alvor. Det kommer ingen miljøkatastrofe 1
Hedersbrukeren Skrevet 21. august 2019 #12 Skrevet 21. august 2019 Nytt miljøparti som anbefaler at alle reiser like mye med fly som Solheim
Galanga Skrevet 21. august 2019 #13 Skrevet 21. august 2019 Miljøsaken er den viktigste saken som kommer fremover. For alle mennesker, på hele kloden. MDG gjør mange ting som irriterer meg på individnivå, men i et større perspektiv er jeg veldig glad for at de finnes og drar oss i ørene. 3
Gjest Sam3 Skrevet 21. august 2019 #14 Skrevet 21. august 2019 22 hours ago, NordicViking said: - Tida er inne for å bygge et bredt grønt folkeparti også i Norge, et parti som setter miljø først. Jeg har troen på at Miljøpartiet de Grønne kan utvikle seg til det partiet. Det er grunnen til at jeg i dag har meldt meg inn i MDG. Det skriver Erik Solheim i en kronikk i VG. Jeg forstår ennå ikke hvordan dette "partiet" får så stor oppslutning. Gjorde han en bra jobb hadde MDG ikke eksisterte. Han bør holde seg unna. Finne en annen karrriere.
prt90 Skrevet 21. august 2019 #15 Skrevet 21. august 2019 Tror Erik Solheim har mer bruk for MDG enn de har for han 2
NordicViking Skrevet 21. august 2019 Forfatter #16 Skrevet 21. august 2019 På 20.8.2019 den 21.44, CAPS LOCK skrev: Hvorfor setter du parti i hermetegn? Jeg har sagt det før og gjentar det gjerne: Jeg betrakter MDG mer som en kult enn som et parti. 2
CAPS LOCK Skrevet 21. august 2019 #17 Skrevet 21. august 2019 1 time siden, NordicViking skrev: Jeg har sagt det før og gjentar det gjerne: Jeg betrakter MDG mer som en kult enn som et parti. Hvorfor gjør du det?
A-hunter Skrevet 21. august 2019 #18 Skrevet 21. august 2019 3 timer siden, prt90 skrev: Tror Erik Solheim har mer bruk for MDG enn de har for han Etter helt på egen hånd å ha ødelagt både Sri Lanka og FNs miljøprogram fullstendig, vender Solheim kjeppjaget hjem igjen. Tenke globalt, handle lokalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå