Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du valgt å kun få høre alle dine favorittsanger, men fremført av Per Sandberg (Mannestemmer) og Bahareh Letnes (Kvinnestemmer) eller alle låtene du slår deg selv i ansiktet av hvor sterkt du hater, men fremført av Andrea Bocelli (Mannestemmer) og Whitney Houston (Kvinnestemmer)? For resten av livet! Så om du elsker Unchained Melody, f.eks, så vil du få høre den dersom du velger alternativ a, men dog fremført av Per Sandberg.

La oss si at både Sandberg og Bahareh synger såpass ok at man forstår hvilken sang det er, altså med en viss rytmisk forståelse og rene NOK toner til at de treffes minst 75% av tiden.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et utrolig rart innlegg. 

Anonymkode: cf27d...e4c

• Liker 3
Skrevet

Ingen av delene. Har spotify så jeg hører på det jeg vil 😊

Skrevet

Lett. En dyktig sanger kan få hva som helst til å høres interessant ut. Motsatt får dårlige sangere alt til å høres grusom ut.

Anonymkode: dd687...90e

Skrevet

Elsker problemstillingen 😂

Hadde nok valgt grusomme sanger fremført av Andrea Bocelli og Whitney Houston. Tror, som personen over her, at de hadde greid å få noe bra ut av de fæle sangene likevel.

Anonymkode: 04646...6e4

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lett. En dyktig sanger kan få hva som helst til å høres interessant ut. Motsatt får dårlige sangere alt til å høres grusom ut.

Anonymkode: dd687...90e

Ikke nødvendigvis grusomt da, men heller ikke veldig bra!

Skrevet

Jeg elsker denne problemstillingen!

Jeg hadde nok valgt Bocelli og Houston (selv om jeg gjerne skulle ha hørt Sandberg og Letnes i svulstig duett). Spent på hvordan Bocelli hadde valgt å covre Lars Vaular.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...