Gå til innhold

Hvor mange av dere har fått solgt kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange av dere har blitt "kvitt'n" ?

Hvor lang tid tok det ? Annonserte min for ca to uker siden og har hatt fire interessenter, men den gang ei...

Hvor mye fikk dere for stasen? Halv pris eller ??

:klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Trur det kan vere litt vanskeleg å få solgt kjolen, så du får smøre deg med tolmodighet! :) Vi skal sy kjolen min om til dåpskjole til våre framtidige barn vi, hadde vi litt planer om... :)

Skrevet

Ja, det er jo ett bra alternativ. Vi har en dåpskjole som er sydd av brudekjolen som min mor og tante brukte. Kjolen har blitt brukt av :babygutt::babygutt::babyjente::babyjente::babyjente: hittil. Sjarmerende tradisjon.

Gjest gjest1
Skrevet
Ja, det er jo ett bra alternativ. Vi har en dåpskjole som er sydd av brudekjolen som min mor og tante brukte. Kjolen har blitt brukt av  :babygutt:  :babygutt:  :babyjente:  :babyjente:  :babyjente:   hittil.  Sjarmerende tradisjon.

Det var ein slik tradisjon vi hadde håpa å kunne starte... Så kan etterkommarane våre sei at "eg vart døpt i brudekjolen til tipp-oldemor"... ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk solgt min ca. 1 måned etter at jeg annonserte. Solgte den med underskjørt. Betalte 600,- for kjolen ny og 1000,- for underskjørtet. Fikk 3500,- for det, urenset.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk solgt min kjole to uker etter at den ble lagt ut for salg her på kvineguiden. Jeg betalte ooprinnlig 7000 kr for kjolen og solgte den for 5000 urenset.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg annonserte min ca. 2 mnd etter bryllupet. Fikk noen svar, men de som prøvde den kom ikke i den/passet den ikke (selv om jeg hadde oppgitt korrekt størrelse i annonsen). Til slutt leverte jeg den inn på brudekjolesalget som Bryllupscompagniet (tror jeg de staver det) avholdt samme høst. Der gikk den som en av de første. Kjøpte den for 8.000, solgte den renset for 5.500 (med underskjørt).

Skrevet
Kjøpte den for 8.000' date=' solgte den renset for 5.500 (med underskjørt).[/quote']

Flere som har fått solgt kjolen sin til en god pris, høres det ut som. Hvor mye koster det å annonsere da? Er det de mest populære modellene som er enklest å få solgt? (Stroppeløse, f.eks av merket Maggie Sottero). Når man ser på FINN, er det overraskende stor variasjon i typer kjoler som er til salgs, synes jeg...

Skrevet

Jeg skal selvsagt beholde kjolen når jeg har giftet meg er jo sååå kjekt å ha:9 Tenk hvor artig ungene synes det er når de blir stooore:)

Skrevet

Jeg solgte kjolen min før jeg rakk å legge den ut for salg jeg ;) Ble kontaktet av en her inne :D

Kappa solgte jeg på to dager på finn.no, den fikk jeg igjen 1500 for. Kjøpte den for 2000.

Skrevet
Jeg solgte kjolen min før jeg rakk å legge den ut for salg jeg ;) Ble kontaktet av en her inne :D

Kappa solgte jeg på to dager på finn.no, den fikk jeg igjen 1500 for. Kjøpte den for 2000.

:D

Skrevet

Jeg håper inderlig jeg får solgt kjolen, for den blir garantert ikke sydd om til dåpskjole. For det første er jeg trolig ferdig med barn (har 3) og for det andre hadde jeg ikke turt å klippe i det flotte stoffet og den flotte kjolen. Ikke store muligheter for at min eneste datter vil gåå i den heller. Den er helt sikkert kjempe umoderne når det er hennes tur og så ser det ut til at hun ligner sin far og kommer garantert til å bli mye høgere og smalere enn jeg er. Men får jeg ikke solgt den, så får den jo bare henge der og vente på bedre tider. (kan jo ta den på for mannen hver bryllupsdag - og mimre om den store dagen :) )

Skrevet

Planen er en kjole jeg kan bruke ved senere anledninger, så den vil ikke bli solgt.

Skrevet

Jeg har faktisk allerede folk som er interesserte! :o

Men, kjolen er MIN og jeg tror faktisk ikke jeg kommer til å selge...IKKE med det første iallefall! :wink:

Gjest thering
Skrevet

jeg la ut kjolen min på kvinneguiden sine annonseside to dager etter at jeg kjøpte den(1.mai) for å sjekke om noen kunne ønske seg en sånn kjole etter at jeg hadde brukt den 13. august i år.

ser at det har vært ca. litt under hundre inne og kikket på den, men har ikke fått en interessemail enda.

mulig det er meg som har dårlig smak eller at kjolen er for spesiell for de fleste.

tror nok de mer "vanlige" kjolene (som f.eks. MS-kjolene) er lettere å selge.

Før jeg fant kjolen min i Danmark var jeg i noen brudesalonger og prøvde ulike modeller. Etter å ha prøvd litt og funnet ut av noen fine modeller var jeg inne og sjekket annonser for å se om det fantes noen av disse kjolene til salgs.

Kanskje andre også gjør det på denne måten, og da er det nok gunstigere med en kjole det finnes flere liknende av.

Men lykke til.

Den som ikke satser vinner intet!!! :tunge1:

Skrevet
Jeg annonserte min ca. 2 mnd etter bryllupet. Fikk noen svar' date=' men de som prøvde den kom ikke i den/passet den ikke (selv om jeg hadde oppgitt korrekt størrelse i annonsen). Til slutt leverte jeg den inn på brudekjolesalget som Bryllupscompagniet (tror jeg de staver det) avholdt samme høst. Der gikk den som en av de første. Kjøpte den for 8.000, solgte den renset for 5.500 (med underskjørt).[/quote']

Hvor ligger Bryllupscompagniet ??

Skrevet

For meg tok det godt og vel ett år før jeg fikk solgt kjolen. I løpet av den tiden hadde jeg flere som viste sin interesse, men det ble ikke noe. Hun som kjøpte kjolen kjøpte den for halv pris (5500,-). Det morsomme er at hun skal gifte seg i samme kirke som meg :-) så jeg må nok innom og smugtitte litt....

MS kjoler er veldig populære om dagen og er nok veldig lett å selge virker det som. Solgte MS kjolen til hun jeg forlover til mens hun fortsatt var på bryllupsreise for 8000,-. Den kostet 13000,- ny.

*Kaisa*

Bryllupscompagniet eksisterer desverre ikke lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...