Gå til innhold

Bryllupsmagasinet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har kjøpt dette bladet?

Jeg må innrømme at jeg ikke klarte å la være å titte rask igjennom det her om dagen, men det som slo meg er jo at det er så og si akkurat samme blad som blir gitt ut hver gang. Det er flere ting som tydeligvis er fast av "reportasjoner", og det har stått ordrett det samme i det 3 siste bladene. Forøvrig synes jeg annonsene er akkurat de samme og at bildene ikke varierer stort. Er liksom ikke så fryktelig imponert over dette bladet lenger. Første gangen jeg kjøpte det var jeg kjempefornøyd over de fine bildene og nyttige reportasjene, andre gangen jeg kjøpte det ble jeg skuffet over at de ikke klarte å finne på nye ting å skrive om og denne gangen ble jeg nesten irritert på at de er så fantasiløse.

Noen som har noen meninger om dette bladet eller er enig/uenig med meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er det vel meningen at man bare skal kjøpe den slags blader en gang.

Det er jo begrenset hvor mye man kan vri og vende på ting som har bryllup å gjøre.

Å kjøpe et bryllupsblad for 3.gang er vel ikke helt nødvendig.

Skrevet

For min del synes jeg det hadde vært koselig og kjøpt bladet for 3.gang jeg, men ikke når det står akkurat det samme i alle utgavene.

Naturligvis er det en del ting som alltid vil gå igjen, men er det ikke litt sleipt å skrive akkurat det samme (ordrett) hver gang og nesten ikke lage noe i tillegg?

Forøvrig tror jeg nok det er mange som kjøper bryllupsbladene flere ganger ja. Siden det kom ut 2 nummer under vår planlegging kjøpte jeg begge i god tro. Naturligvis kjøper jeg ikke et blad for 3. gang når det står akkurat det samme i de tidligere bladene!

Skrevet

Jeg synes at bladet er dårlig og for snevert. Alt for tradisjonelt og mye reklame. Men, men. Det er nå en gang et blad som man ikke akkurat abonnerer på, men jeg er enig i at de kan fornye seg! De burde surfe her inne, så får de mange ideer.... :wink:

Skrevet

Er enig med at det er rimelig snevert... jeg gledet meg som en unge til de norske bryllupsbladene kom ut.. men etterhvert var det ikke så mye å glede seg til... :roll: går for de utenlanske jeg!!!

Koz... :wink:

Skrevet

heisann!!

lurte på om noen kunne gi meg ett tips på noen bra bryllups-blader??utenlandske eller norske...det gjør ingeting...men helst skandinavisk eller engelsk/amerikansk da...for jeg er ikke så flink i de andre verdens-språk :wink:

lykke til videre i planleggingen...."bare" 9mnd og 4 dager til vår store dag :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil definitivt anbefale Cosmopolitan Bride! Vil derimot ikke anbefale så mange amerikanske blader. Amerikanske tradisjoner innebærer masse dill-dall som ikke er så relevant for oss, og det står masse om dette i de amerikanske bladene. Prøvemiddager, brudepike-kjoler (les: voksne bridesmades, en hel gjeng av dem), kjole til brudens mor, gaver til alle gjestene, blablablabla. :wink:

Men...klarer ikke la være å kommentere til førstnevnte innlegg : Det er vel ikke noen vits i å kjøpe mange etterfølgende nummer av samme brudemagasin. Klart det blir mye av det samme da - grunnen til at du var fornøyd med magasinet første gang du kjøpte det var vel nettopp at du da ikke visste alt som stod der !? Brudemagasiner har man mest nytte av tidlig i planleggingsfasen - i hvertfall ikke etter at man er gift, hva i all verden er vitsen med å kjøpe brudemagasiner da :o ?

Skrevet

Men...klarer ikke la være å kommentere til førstnevnte innlegg : Det er vel ikke noen vits i å kjøpe mange etterfølgende nummer av samme brudemagasin. Klart det blir mye av det samme da - grunnen til at du var fornøyd med magasinet første gang du kjøpte det var vel nettopp at du da ikke visste alt som stod der !? Brudemagasiner har man mest nytte av tidlig i planleggingsfasen - i hvertfall ikke etter at man er gift, hva i all verden er vitsen med å kjøpe brudemagasiner da :o ?

Vil bare til mitt eget forsvar si at et Bryllupsmagasin selvsagt har mest nytte for seg i planleggingsfasen. Men at alle bladene skal være så like som de er, gjør at de like gjerne kunne gitt ut akkurat samme blad hver eneste gang. Det hadde nesten gjort mer nytten sin i bokform, enn at alle bladene skal være så like.

Jeg hadde ikke akkurat planlagt å kjøpe bladet heller, men det kan godt hende jeg hadde gjort det om det hadde vært litt varierte artikler. På den måten lager de selv et snevrere "publikum" enn hva de egentlig kunne ha hatt.

Forøvrig er jo mangfoldet innen bryllup utrolig stort (det ser vi jo her på Kg med alle de ulike diskusjonene), så det hadde ikke vært så vanskelig å lage ulike blader hver gang. Og jeg krever heller ikke store variasjonen, jeg synes bare det er lite profesjonelt å bruke de samme artiklene ordrett i 3 blader etter hverandre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...