Gjest ikke innlogget Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 Hva gjør du dersom din vennindes mann tydelig legger an på deg? Dersom du gir klar beskjed, og han sier at han tenker på deg osv. Når du er kjempeglad i din venninde, men ikke kan si noe for å ikke såre. Du vet også at hun aldri ville gått, og informasjonen ville bare gjort henne vondt. Har gitt klar beskjed, men fått klar beskjed tilbake at "det er slik han føler det, men han er klar over at det aldri kan bli." Har sagt at jeg synes det er ubehagelig, og at jeg ikke ønsker dette. Også at jeg nok tror at han blander følelser. Det er nok ikke sånn osv" Vil ikke snakke om det! Vil ikke høre noe! Vil ikke!!!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Hva mener du med tydelig legger an på deg...? Å innrømme at man syns ekstra godt om en person, å fex si til sin vennindes mann at han er sjarmerende, kjekk, hyggelig osv, syns jeg man må kunne tåle. Om min vennindes mann hadde sagt til meg at han hadde lyst på meg, fantaserte om meg e.l. ville jeg ikke likt det. Jeg ville, om jeg trodde han var alvorlig, snakket me dmin venninde om det. Det er uansett hennes valg hva hun vil gjøre. En venninde er venninde til døden, mannfolk finnes det masser av. Om min mann hadde sagt noe slikt til min venninde ville jeg ha blitt alvorlig betenkt over forholdet vårt. (altså mitt og mannens)
Mrs. K Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 Ros for flott bruk av emnefeltet! Det fikk jo deg hit, gjest Det er sikkert ikke nok å bare si at du synes at det er ubehagelig. Du må prate med store bokstaver - si at dette skal være slutt NÅ! Såpass må han kunne respektere sin kone og din venninne. Jeg vet sandelig ikke om jeg hadde sagt noe til min venninne. Det kommer helt an på hvordan hun er som person og hvordan de har det ellers i samlivet. (Alle kan jo få litt varme følelser for andre for en kortere periode) Hilsen Trille
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Merkelig at hvis du er tydelig i at du ikke vil ha denslags oppmerksomhet fra han at han ikke kutter ut???
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Dette er en idiot. Å støte på noen som er en så nær, tyder på det.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 Ros for flott bruk av emnefeltet! Ironi, går jeg ut fra? Er vel også enig i at emnefeltet bør ha en angivelse av temaet.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #9 Skrevet 12. mai 2005 Jeg skrev et svar som ikke kom inn tidligere? Må bare si at jeg blir mer og mer sint på det som skjedde nylig. Er enda litt i sjokk og helt satt ut, men kommer til å si i klare ord hvor skuffet jeg er av ham osv. Første gang var det mange hentydninger, men så helt på grensen at det ville vært flaut å si noe. Så ville han prate med meg. Spurte hva jeg synes om ham. Jeg sa at jeg overhode ikke så på ham slik, og heller aldri hadde gjort det. Jeg sa også at jeg heller ikke trodde at han gjorde det. Jeg føler meg falsk når jeg like etter prater med venninden min, uten at jeg har gjort noe som helst. :cry: Vi treffes i forb. med jobb, så jeg kan heller ikke bare ha helt avstand. Jeg vet ikke hvorfor han gjør dette, men kan ikke forstå at det skal være så ulidelig sterke følelser. Det tror jeg ikke noe på, så jeg undrer hvorfor? Har også lyst til å si det til henne, men tror aldri jeg kunne klart å gjøre det heller. Jeg vet hvor vondt det vil være, og jeg er bare så utrolig glad i henne. Fa...n for en tosk!!!!
Laila Skrevet 12. mai 2005 #10 Skrevet 12. mai 2005 Jeg ville behandlet veninnen min slik jeg ville hun skulle behandlet meg. Og jeg er veldig for ærlighet. Det samme ville jeg hatt i retur.Enn hvor hard sannheten kan være noen ganger.Men det finnes så klart skånsomme måter å være ærlig på. Jeg ville ikke unnet henne dette,og det gjør du ikke heller. Så jeg hadde sagt det,så fikk hun avgjøre selv hva hun ønsker å gjøre med det. Se gjerne slik på det:Hva om de nå går bort å planlegger framtiden,får barn og alt.Så en dag kommer det fram at han har holdt på slik med andre som han gjorde med deg.Og det kom fram til henne. Hva ville du tenkt da? Du hadde sikkert angret deg grønn for at du ikke sa i fra at du visste han var slik. Det er faktisk bedre å få en slik sannhet fra en nær veninne enn fra eventuelt rykter som går løst.Eller fra tilfeldige. Slik tenker jeg om det ihvertfall.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #11 Skrevet 12. mai 2005 Jeg ville behandlet veninnen min slik jeg ville hun skulle behandlet meg. Og jeg er veldig for ærlighet. Det samme ville jeg hatt i retur.Enn hvor hard sannheten kan være noen ganger.
Krølltoppen Skrevet 12. mai 2005 #12 Skrevet 12. mai 2005 Her må du være tydelig ovenfor mannen! Fortell ham at du finner måten han opptrer på ubehagelig og be ham om å slutte med en gang. Fortell ham også at hvis han prøver seg en gang til, om så bare hinter, så informerer du din venninne. Og husk å gjøre det du truer med hvis han prøver seg igjen. Hvis ikke så vil han bare fortsette. Uff, jeg kjenner jeg blir sint nå. Hadde nemlig en sånn i vennekretsen en gang selv. :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå