Gå til innhold

Hvor mye sex er verdt

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Tidenes særeste tråd" 😂

Hvor mye ville du vært villig til å betale for sex med en spesifikk person (ingen kjendiser), hvis vi forutsetter at beløpet ikke går til vedkommende (altså ikke prostitusjon), men likevel må betales til noen på et eller annet vis. 

Jeg kunne glatt betalt 5 % av årslønna for sex med en fin dame på Prix Oslo S (slapp av, jobber flere damer der, ingen kan vite hvem av dem jeg har i tankene) 😂

Anonymkode: 5d076...b1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært villig til å betale hele 0,- da jeg syntes slikt skal være gratis.

• Liker 2
Skrevet

Jeg får 10k for en overnatting med en fyr ca. en gang i mnd, noen ganger oftere. Han betaler med glede, og gir meg ofte pengegaver eller andre gaver mellom hver gang vi møtes. Så jeg tror man kan være villig til å betale ganske mye:)

Anonymkode: ac8ac...20d

Skrevet
7 minutter siden, Ardenus skrev:

Hadde vært villig til å betale hele 0,- da jeg syntes slikt skal være gratis.

Selv om det ikke er vedkommende som får pengene, og heller ikke vet at du måtte punge ut? 

Dette er altså et tenkt scenario som ikke er særlig realistisk. 

Skrevet (endret)

Kunne godt ha tenkt meg revengesex akkurat nå, men gjør jeg det? nei😌

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får 10k for en overnatting med en fyr ca. en gang i mnd, noen ganger oftere. Han betaler med glede, og gir meg ofte pengegaver eller andre gaver mellom hver gang vi møtes. Så jeg tror man kan være villig til å betale ganske mye:)

Ren nysgjerrighet, gjør dere kun seksuelle ting som du faktisk liker og har lyst til å gjøre da? Eller bestemmer han alt dere skal gjøre, tråkker over grensene dine, gjør deg vondt, etc?😅

Anonymkode: 86265...964

Skrevet

Akkurat 0 kr. Sex betyr ikke så mye for meg. 

Anonymkode: 77440...7f7

Skrevet

Ganske mye tydeligvis, siden jeg har gått i betydelig minus på mannen opp gjennom årene, men beholdt ham mye på grunn av at sexen er fantastisk. :Nikke:

Nå begynner han å svare seg økonomisk også forsåvidt. 

Anonymkode: 0674e...eb8

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå var spørsmålet hva DU er villig til å betale...

"Man kan være villig til å betale ganske mye..". Det vet jo alle. Menn betaler 200K + for tidligere supermodeller.

Anonymkode: c6f0c...6d9

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du er prostituert? Hvor mye for en natt med meg?

Anonymkode: df8b3...685

Skrevet

Hadde jeg vært singel, og jeg kunne valgt helt fritt 50000-100 000. For øyeblikket ville jeg heller valgt å ha sex med kjæresten da, sex med følelser slår fortsatt sex med randoms, selv om randoms kan være latterlig fine.

Skrevet

0. Jeg har ikke noe som helst behov for å ha sex med noen som ikke vil ha sex med meg.

Anonymkode: a39df...b15

• Liker 3
Skrevet

For meg er denne tanken absurd. Syns ikke sex kan kjøpes eller selges. I min verden hører sex hjemme i et ekteskap.

Anonymkode: 3465f...d99

Skrevet

Ikke en eneste krone. Ikke 50 øre en gang. 

Jeg klarer meg fint uten sex med visse personer.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Tidenes særeste tråd" 😂

Hvor mye ville du vært villig til å betale for sex med en spesifikk person (ingen kjendiser), hvis vi forutsetter at beløpet ikke går til vedkommende (altså ikke prostitusjon), men likevel må betales til noen på et eller annet vis. 

Så hallik og trafficking er bedre altså? At jenta blir utnyttet og brukt, mens betalingen går til noen andre? 

Denne tråden her er et bra eksempel på hvorfor menn trenger å endre kvinnesynet sitt

Man skal ikke kunne kjøpe et samtykke, da blir det en betalt voldtekt da.

Anonymkode: acf5f...08e

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hallik og trafficking er bedre altså? At jenta blir utnyttet og brukt, mens betalingen går til noen andre? 

Denne tråden her er et bra eksempel på hvorfor menn trenger å endre kvinnesynet sitt

Man skal ikke kunne kjøpe et samtykke, da blir det en betalt voldtekt da.

Anonymkode: acf5f...08e

Nei, dette har ingenting med hallikvirksomhet eller trafficking å gjøre. Dette er heller ikke mot vedkommendes vilje. Tilsynelatende flere som misforstod. 

La oss si at vedkommende er holdt fanget og skal drepes, og de ansvarlige sier at du kan få ha sex med vedkommende for den rette prisen først. Vedkommende vil gjerne ha sex med deg, fordi vedkommende liker deg, vedkommende vil ha sex en siste gang eller whatever. 

Syk situasjon, men prøver å beskrive en tenkt situasjon siden flere ut til å slite med å sette seg inn i dette. 

Skrevet

Et annet eksempel. La oss si at vi lever i et sykt samfunn der en komité setter en prislapp på alle menneskers sex og ingen er kjærester, ektefeller osv (det finnes ikke i dette samfunnet). Man har kun sex, that's it. Pengene går til samfunnet, som en slags skatt. Hvis du er mann kan vi si at det er mannen som betaler, hvis du er kvinne kan vi si at kvinnen betaler i dette samfunnet. Hvor mye ville du da vært villig til å betale for samtykkende sex med en spesifikk person som du liker godt? 

Skrevet

Dette var ikke verdens særeste tråd.

Anonymkode: f9baa...769

Skrevet

Et tredje eksempel. La oss si at du må brenne 5 % av årslønna, som offer til sexguden, for sex med en person som veldig gjerne vil ha sex med deg, men vedkommende tør ikke uten at man ofrer denne pengesummen til sexguden, i frykt for sexgudens vrede. Ville du gjort det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...