AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #21 Skrevet 21. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal du jobbe mange netter da? Hadde du vært alene og jobbet ofte netter ville jeg prøvd å fått til en løsning med pass, om det skjer en sjelden gang ville jeg gått en god tur med hunden før og etter vakt. Ikke optimalt, men heller ikke skadelig. Anonymkode: ad601...64c 3 netter. Takk for svar. Er det like ille at hunden er alene 10 timer på natten enn på dagen? Hunden er sjeldent alene, men akkurat dette får jeg veldig vondt av. Anonymkode: 923ce...1e5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #22 Skrevet 21. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 3 netter. Takk for svar. Er det like ille at hunden er alene 10 timer på natten enn på dagen? Hunden er sjeldent alene, men akkurat dette får jeg veldig vondt av. Anonymkode: 923ce...1e5 Er vel stort sett det samme når de er alene, men på natta sover de jo likevel og ei viss form for klokke har vel også hunder 🤷🏻♀️ Du kan ikke akkurat ta egenmelding for at hunden skal slippe å være lenge alene. Situasjonen er litt dritt, men så lenge det ikke skjer ofte får det bare være som det er akkurat nå. Anonymkode: ad601...64c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå