Gå til innhold

Kvinner, kg, og penisstørrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en ting jeg ikke helt forstår, og det er hvordan så mange kvinner her inne vet nøyaktig (på millimeteren) hvor stor penis et ons, eller en fuckfriend har. Går dere rundt med måleband i veska? 

Anonymkode: c1571...7fc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så vanskelig!?

Man berører jo penis på flere måter under sex, kjenner/ser hvordan den fyller hånden, ser hvordan den er i forhold til fingrene (dersom den er liten).

Forøvrig har jeg bare sett beskrivelser av typen 13-14 cm, 17 cm, 10 cm... Har aldri sett noen si at den var 11,3 cm el.l.

Anonymkode: 19562...269

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke så vanskelig!?

Man berører jo penis på flere måter under sex, kjenner/ser hvordan den fyller hånden, ser hvordan den er i forhold til fingrene (dersom den er liten).

Forøvrig har jeg bare sett beskrivelser av typen 13-14 cm, 17 cm, 10 cm... Har aldri sett noen si at den var 11,3 cm el.l.

Den kjøper jeg ikke. Be hvem som helst om å streke opp 10 cm på et papir og du vil se alt fra 7 til 15 cm, eller mer. 

• Liker 3
Skrevet

Neida, de er flink til å takstere, de bruker vel den indre målestaven sin. Men det er ting jeg ikke forstår er menn som er så opptatt av lengden. Menn som ikke skryter av snoppen gjør ikke det🤫😅

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den kjøper jeg ikke. Be hvem som helst om å streke opp 10 cm på et papir og du vil se alt fra 7 til 15 cm, eller mer. 

Har overhodet ikke nevnt øyemål!

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har overhodet ikke nevnt øyemål!

Det samme gjelder ved å kjenne. Gi noen en pinne på x antall cm og be dem gi et estimat. Du vil få store avvik mellom svarene. 

• Liker 1
Skrevet

Vis oss noen eksempler som underbygger påstanden: kvinner her inne vet nøyaktig (på millimeteren) hvor stor penis et ons, eller en fuckfriend har

Anonymkode: ba7b9...695

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme gjelder ved å kjenne. Gi noen en pinne på x antall cm og be dem gi et estimat. Du vil få store avvik mellom svarene. 

Jeg vet f.eks. at jeg er 8 cm over handbaken.

Jeg vet også at et ons jeg hadde for "hundre" år siden hadde en penis akkurat som ringfingeren min...

Du kan kverulere så mye du vil, men de fleste av oss har et meget godt mål til det vi holder på med! Sorry.... 😊

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan kverulere så mye du vil, men de fleste av oss har et meget godt mål til det vi holder på med! Sorry.... 😊

Ja, vi er (dessverre) gode på det. Fingerspissfølelse.

Anonymkode: 302e9...372

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis oss noen eksempler som underbygger påstanden: kvinner her inne vet nøyaktig (på millimeteren) hvor stor penis et ons, eller en fuckfriend har

Velg hvilken som helst tråd som omhandler penisstørrelse, og som ikke har død ut etter en side. 

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet også at et ons jeg hadde for "hundre" år siden hadde en penis akkurat som ringfingeren min...

Jeg skal vedde på at du bommer med opptil 5-6 cm avhengig av en masse faktorer. At din håndflate er 8 cm betyr at du treffer nogenlunde på en penis som er rundt 10 cm. Men jo større den er, eller mindre, så vil også feilmarginen øke. Jeg kjøper det ikke, ikke i det hele tatt 😊

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk med meg at på studiet var jentene tydeligvis enige om at alt over 2 håndsbredder var stort og under 1 håndsbredde var uaktuelt. Kvinner har som kjent ulike hender så hva stor og liten var for den enkelte kunne jo variere betydelig.

Anonymkode: 8ba99...8e1

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har litt erfaring så kjenner du til størrelsene ganske godt. Ikke på nøyaktig cm mål, men som liten, middels, stor og veldig stor. Og så vet man sånn omtrent hvor mye det tilsvarer. Dessuten har jo mange av oss dildoer, og de kan måles. Så kan man sammenligne ut fra øyemål og hvordan den føles.

Anonymkode: 12d2d...eba

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har litt erfaring så kjenner du til størrelsene ganske godt. Ikke på nøyaktig cm mål, men som liten, middels, stor og veldig stor. Og så vet man sånn omtrent hvor mye det tilsvarer. Dessuten har jo mange av oss dildoer, og de kan måles. Så kan man sammenligne ut fra øyemål og hvordan den føles.

Anonymkode: 12d2d...eba

Det er store avvik mellom egenmålt penis og penis målt av helsepersonell. Så selv når menn sitter i fred og ro og måler, så klarer de ikke måle riktig. 

Jeg skulle veldig gjerne satt deg på prøve, og sett hvor nære du kom. Det hørtes koffert ut se jeg, men det var ikke ment sånn. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velg hvilken som helst tråd som omhandler penisstørrelse, og som ikke har død ut etter en side. 

Fant ingen eksempler. Kan du ikke hjelpe meg altså?

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant ingen eksempler. Kan du ikke hjelpe meg altså?

Da er du lat. Men nå kan du jo bruke denne tråden som et eksempel. Her er det alt flere damer som kan det jeg beskrev i HI. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en ting jeg ikke helt forstår, og det er hvordan så mange kvinner her inne vet nøyaktig (på millimeteren) hvor stor penis et ons, eller en fuckfriend har. Går dere rundt med måleband i veska? 

Nei, de har både røntgenblikk og er synske. Hva som fungerer best vil jeg ikke uttale meg om. Heller ikke om feilmarginene.

Men det er helt klart at på KG vet mange mangt og mye bedre enn ute i den virkelige verdenen. Skryte- og overdrivelsesevnen er stor, enormt stor på størrelsen med en KG manns vurdering av sitt eget kjønnsorgan

Anonymkode: ad008...0a6

• Liker 4
Skrevet

Man vet det da menn ikke klarer å holde igjen å bare må dele hvor stor den er :) 

Jeg har aldri målt selv. Men er relativt god på å anslå størrelser, altså generelt hvor mange cm/meter noe er. Så om jeg får holde litt på med penisen, hadde det ikke vært skikkelig vanskelig å anslå hvor lang den er. Tykkelse derimot, den får jeg ikke til å anslå. 

Men for meg har det alltid vært mennene som har insistert på å forklare hvor lange de er :fnise:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Ariana807 skrev:

Man vet det da menn ikke klarer å holde igjen å bare må dele hvor stor den er :) 

Jeg har aldri målt selv. Men er relativt god på å anslå størrelser, altså generelt hvor mange cm/meter noe er. Så om jeg får holde litt på med penisen, hadde det ikke vært skikkelig vanskelig å anslå hvor lang den er. Tykkelse derimot, den får jeg ikke til å anslå. 

Men for meg har det alltid vært mennene som har insistert på å forklare hvor lange de er :fnise:

Virkelig? Så de du har hatt ons med, eller hatt som fuckfriend har opplyst deg om størrelsen? Skjer det før, under eller etter akten? 😅

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Virkelig? Så de du har hatt ons med, eller hatt som fuckfriend har opplyst deg om størrelsen? Skjer det før, under eller etter akten? 😅

Skjer i senga, alt etter som. For meg virker det som om menn virkelig liker å skryte av størrelsen. 

Jeg husker jo selvsagt ikke hva de har sagt, da jeg virkelig ikke kunne brydd meg mer, men han ene var veldig stolt over å kunne fortelle at han hadde en litt større en gjennomsnittet tykkelse. Jeg derimot skar litt grimaser, stort er faktisk ikke alltid det beste for alle 😬

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...