AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #1 Skrevet 20. august 2019 Jeg har lagt ut annonse på et sånn venneforum og fikk noen henvendelser. Blant annet fra ei som bor i samme by som meg. Vi snakket litt frem og tilbake, men da hun ga meg kontaktinfo fant jeg ut at dette er ei som jeg har jobba med tidligere! Hun jobbet på min (nåværende) arbeidsplass i noen måndter, og jeg opplevde henne som litt passiv aggressiv, hånlig, bedrevitende. Følte meg underlegen til tross for at jeg har hatt dette yrket i mange år (hun har ikke) og jeg syns det var ubehagelig å jobbe med henne. Hva gjør jeg? Hun vet ikke hvem jeg er enda, men jeg har virkelig ikke lyst til å være venn med denne kvinnen. Samtidig er det jo trist at hun tydeligvis ikke har så mange venner. Jeg ønsker ikke å ghoste henne eller noe slikt... Men hvordan kommer jeg meg ut av det her?? Anonymkode: 76521...403
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #2 Skrevet 20. august 2019 Kanskje hun skal ha en ny sjanse hvis dere nå kommer godt overens. Anonymkode: 4c60c...130 10
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #4 Skrevet 20. august 2019 Bare takk nei til å møtes du, ikke tenk mer på det. Men, husk at å jobbe sammen er ikke det samme som å være venner på fritiden. Du ser jo når to gode venninner flytter sammen, det funker ikke i heletatt. Som eksempel. Anonymkode: 2caee...733 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #5 Skrevet 20. august 2019 Her må du bare takke nei til å møtes på en fin måte. Anonymkode: 81817...263 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #6 Skrevet 20. august 2019 Kan du ikke bare fortelle at du har fått kontakt med en del andre, og derfor ikke er så interessert lenger likevel? Anonymkode: 82095...de5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #7 Skrevet 20. august 2019 47 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du ikke bare fortelle at du har fått kontakt med en del andre, og derfor ikke er så interessert lenger likevel? Anonymkode: 82095...de5 Ja, jeg kan kanskje prøve dette.. Selv om den også er litt tynn og jeg hadde sikkert blitt skuffet selv men vet ærlig talt ikke hva annet jeg kan skrive. Og nei det er virkelig ikke noe alternativ for meg å gi henne en ny sjanse, jeg tenker med grøss og gru tilbake på tiden på jobb sammen med hun her og hvor letta jeg ble når hun fikk ny jobb. Anonymkode: 76521...403
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #8 Skrevet 20. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt ut annonse på et sånn venneforum og fikk noen henvendelser. Blant annet fra ei som bor i samme by som meg. Vi snakket litt frem og tilbake, men da hun ga meg kontaktinfo fant jeg ut at dette er ei som jeg har jobba med tidligere! Hun jobbet på min (nåværende) arbeidsplass i noen måndter, og jeg opplevde henne som litt passiv aggressiv, hånlig, bedrevitende. Følte meg underlegen til tross for at jeg har hatt dette yrket i mange år (hun har ikke) og jeg syns det var ubehagelig å jobbe med henne. Hva gjør jeg? Hun vet ikke hvem jeg er enda, men jeg har virkelig ikke lyst til å være venn med denne kvinnen. Samtidig er det jo trist at hun tydeligvis ikke har så mange venner. Jeg ønsker ikke å ghoste henne eller noe slikt... Men hvordan kommer jeg meg ut av det her?? Anonymkode: 76521...403 Jeg kjenner mange som har følt ting slik, men som er venner eller kjærester nå. Bare det siste året ble jeg venninne med ei, så prøvde jeg å invitere ei annen venninne med oss. Min første venninne ville ikke det for hun hadde opplevd min andre venninne som dritt tidligere. Nå henger de sammen hver dag og det viser seg at de er veldig like. Anonymkode: 7a481...39f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #9 Skrevet 20. august 2019 Bare strekk ut tiden på å gi din kontakt info, chat litt, men fas ut kontakten, eller si at du har fått deg kjæreste så du har ikke tid til å møtes eller inngå vennskap nå. Evn si at du er psykisk syk og har kjempe angst og kommet frem til at du ikke klarer å knytte nye bånd allikevel og er redd for å møte henne. Anonymkode: 8973c...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå