Gå til innhold

Ex on the Beach 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Hatsumomo skrev:

Altså-- at folk syntes guttene er billedskjønne kan jeg ikke fatte. I mine øyne ser de like takras ut som jentene. Ulrik ser så harry ut i trynet med antydningen til bart at jeg cringer litt hver gang jeg ser han, jeg fatter ikke at damene er begeistret for han. Richard ser så stram ut i trynet at det ser ut som "jobber med noe" konstant.

Daniel og Pierre ser jo ikke ut i det dagligdagse - skikkelig harry utseende, ikke er de noe særlig inne på Ex heller. Jeg syntes ingen av guttene har sett noe særlig ut av guttene som kommer inn. (Bortsett fra Herman i 1 sesong og Ole fra 1 og denne sesongen). Fine greier at de er veltrente, men masse muskler, brunhet og tattiser betyr ikke "deilig" i min bok. 

Hvem var Herman fra første sesong?

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, udiskutert skrev:

Hvem var Herman fra første sesong?

Haha, det gikk litt fort der. Jeg mente Vegard. En ganske snill og normal gutt, som selvfølgelig ble ditchet av Helene pga sesong 1 sin rundbrenner, Daniel.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Hatsumomo skrev:

Haha, det gikk litt fort der. Jeg mente Vegard. En ganske snill og normal gutt, som selvfølgelig ble ditchet av Helene pga sesong 1 sin rundbrenner, Daniel.

Jonas og Henrik var veldig fine da. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
16 minutter siden, Vinky skrev:

Jonas og Henrik var veldig fine da. 

Henrik i denne sesongen virket som en ok fyr ja.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 3
Skrevet
På 20.8.2019 den 10.12, frk_88 skrev:

Da var det en ny sesong med Ex on the Beach, de to første episodene ligger allerede på dplay. Hva tenker dere om årets deltakere? 

Skal dette gå på "vanlig" tv? Når? Jeg har aldri sett ex on the beach annet enn små glimt når jeg har scrollet mellom kanaler, og har syntes det virka uinteressant. Men med litt mer voksne folk kunne det vært artig å se.

Anonymkode: efadf...64c

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal dette gå på "vanlig" tv? Når? Jeg har aldri sett ex on the beach annet enn små glimt når jeg har scrollet mellom kanaler, og har syntes det virka uinteressant. Men med litt mer voksne folk kunne det vært artig å se.

Anonymkode: efadf...64c

Det går på vanlig TV på tirsdager og torsdager. 

Anonymkode: a23eb...9c9

• Liker 1
Skrevet

Syns så synd på Rikke. Hun lyser følsom, usikker og lav selvtillit lang vei. Hun går i den typiske «ungjente med lavt selvbilde» -fellen. I tidligere episoder hvor hun lar seg bruke har jeg tenkt at hun må jo være dum som lar seg utnytte sånn. Mens nå får hun min fulleste medfølelse. Daniel sitter å sier rett ut foran alle at han bruker henne fordi han ikke får Therese til sengs var begynnelsen på episoden jeg skal begynne å se nå. Og fra dobbel daten på torsdag sa han til Therese at vil ha sex med henne når de kommer hjem fra daten??..... Det synes så lang vei at Rikke håper og håper at hun skal få Daniel for seg selv. Hun tror på alt han sier fordi hun er hodestups forelsket. Men for han er hun bare en tømmetank som har null planer om noe seriøst med hun. Rikke virker som en nydelig jente med ett hjerte av gull,flott personlighet og full av empati. Hun bryr seg mye om andre. Jeg får lyst til å beskytte jenta, for hun kommef til å bli psykisk ødelagt om hun fortsetter å bli brukt av drittsekkene!.  Jeg blir kvalm og lei meg av opplegget til Daniel, hvor sleipe disse fuckboysa kan være. Så utspekulerte og vet alltid hva de skal si for å få en usikker ung jente til sengs men det betyr null. Verste er at han lyver Rikke opp i tryne uten å ha noen form for samvittighet eller sympati og holder henne varm mens han prøver og prøver å komme inn i Therese. Er det sånn gutter i den alderen er i 2019?. Så lurer jeg på hvordan kan noen se på dette som underholdning, le uten å føle noe empati for den stakkars jenta som brukes igjen og igjen? Ville dere sagt like nedlatende ting som har blitt skrevet tidligere i tråden om det var deres datter? EOTB er virkelig «til skrekk og advarsel» for unge jenter idag. Det er det.  Håper i hver episode om ikke Daniel kan gi seg med å bruke ho Rikke før ho ender opp på psykiatrisk avdeling......

Anonymkode: b69da...acb

• Liker 13
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Syns så synd på Rikke. Hun lyser følsom, usikker og lav selvtillit lang vei. Hun går i den typiske «ungjente med lavt selvbilde» -fellen. I tidligere episoder hvor hun lar seg bruke har jeg tenkt at hun må jo være dum som lar seg utnytte sånn. Mens nå får hun min fulleste medfølelse. Daniel sitter å sier rett ut foran alle at han bruker henne fordi han ikke får Therese til sengs var begynnelsen på episoden jeg skal begynne å se nå. Og fra dobbel daten på torsdag sa han til Therese at vil ha sex med henne når de kommer hjem fra daten??..... Det synes så lang vei at Rikke håper og håper at hun skal få Daniel for seg selv. Hun tror på alt han sier fordi hun er hodestups forelsket. Men for han er hun bare en tømmetank som har null planer om noe seriøst med hun. Rikke virker som en nydelig jente med ett hjerte av gull,flott personlighet og full av empati. Hun bryr seg mye om andre. Jeg får lyst til å beskytte jenta, for hun kommef til å bli psykisk ødelagt om hun fortsetter å bli brukt av drittsekkene!.  Jeg blir kvalm og lei meg av opplegget til Daniel, hvor sleipe disse fuckboysa kan være. Så utspekulerte og vet alltid hva de skal si for å få en usikker ung jente til sengs men det betyr null. Verste er at han lyver Rikke opp i tryne uten å ha noen form for samvittighet eller sympati og holder henne varm mens han prøver og prøver å komme inn i Therese. Er det sånn gutter i den alderen er i 2019?. Så lurer jeg på hvordan kan noen se på dette som underholdning, le uten å føle noe empati for den stakkars jenta som brukes igjen og igjen? Ville dere sagt like nedlatende ting som har blitt skrevet tidligere i tråden om det var deres datter? EOTB er virkelig «til skrekk og advarsel» for unge jenter idag. Det er det.  Håper i hver episode om ikke Daniel kan gi seg med å bruke ho Rikke før ho ender opp på psykiatrisk avdeling......

Rikke er blid og glad og i farta igjen. Hun sjekket jo opp en belgisk fotballspiller i sommer, som hun var sammen med et par måneder, husker du ikke fra VG?

Daniel bodde hos Rikke et par mnd etter tv-innspillinga, helt til han stakk og ghosta henne.

Hvorfor skal Rikke ende på psykiatrisk, mener du? "Det er jo bare sex", som tilhengerne gjentar og gjentar her. Slutt med slutshaminga di.

Anonymkode: d8222...f3f

Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får lyst til å beskytte jenta, for hun kommef til å bli psykisk ødelagt om hun fortsetter å bli brukt av drittsekkene!.  J

Det er cluet.

Hun LAR SEG bli brukt av drittsekkene. Hun er med på sesong 2 av et prg hvor det å ligge med ulike folk er greia. Første sesong kunne man tenke seg at hun var naiv, 2 sesong har hun ikke noe unnskyldning. Da må hun ta konsekvensene av valgene hun tar. Det du driver med er å frigjøre henne fra ansvar, dama er voksen og må ta innover seg hvordan hun oppfører seg, hun er ikke en fjortiss som ikke har kontroll over egne handlinger.

Det sagt, hun burde virkelig ikke vært med på Ex så sårbar som hun er. 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
Skrevet

syntes ikke Ulrik er kjekk.. Forstår ikke jentene der inne. Estetisk er det richard som ser best ut.

• Liker 11
Skrevet

Klassisk cabin fever.

Anonymkode: d8222...f3f

• Liker 1
Skrevet

hvordan klarer dem  holde seg så slanke med pannekaker og nugatti til frokost hver dag ? syntes det er direkte uretferdig :P

Anonymkode: b70e4...6e4

• Liker 11
Skrevet

Jeg fatter ikke at Rikke GANG på GANG lar seg lure av Daniel. Er det mulig.

Anonymkode: bb4b4...de8

• Liker 8
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan klarer dem  holde seg så slanke med pannekaker og nugatti til frokost hver dag ? syntes det er direkte uretferdig :P

Sånn var jeg også frem til jeg var 28. 

Anonymkode: a23eb...9c9

• Liker 4
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun bør slutte å melde seg på slike trashy program da. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ulrik la på seg 9 kg mens han var der,og Rikke 7 kg..så vekta holder seg ikke så bra som det kansje ser ut på tv..

Anonymkode: c92be...f4c

• Liker 2
Skrevet

Hvordan vinner man EOTB? Jeg så at neste episode er den siste. 

Er det noe a la PH?

Anonymkode: 9452d...a87

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe a la PH?

Nei, de vinner ingenting. Det er absolutt ikke et spill eller premie. En siste fest sammen er som oftest avslutningen :) 

Anonymkode: 48828...358

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe a la PH?

"Premien" er mest mulig skjermtid/være i villaen flest dager. Noen var med helt fra starten, andre fikk bare noen få dager.

Anonymkode: e12af...824

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Premien" er mest mulig skjermtid/være i villaen flest dager. Noen var med helt fra starten, andre fikk bare noen få dager.

Anonymkode: e12af...824

Da skjønner jeg ikke hvorfor man er med på noe slik frivillig🙈

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...