Gå til innhold

Ex on the Beach 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Da skjønner jeg ikke hvorfor man er med på noe slik frivillig🙈

Anonymkode: 9452d...a87

Siterer Andreas:

"Hvem ville ikke sagt ja til å dra til Mauritius med disse deilige folka?? Så mye alkohol du vil. Så mye sex du vil."

Ingen baksider at all.

Anonymkode: d8222...f3f

• Liker 7
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da skjønner jeg ikke hvorfor man er med på noe slik frivillig🙈

Tja. Blir man populær nok, kan man satse på en karriere som influncer. Mange tidligere realitydeltakere som tjener mer enn høyt utdannede personer i gode stillinger. 

Anonymkode: e12af...824

• Liker 1
Skrevet

De får vel 20.000 når de er igjen til slutt.

Anonymkode: 6e26f...206

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De får vel 20.000 når de er igjen til slutt.

Anonymkode: 6e26f...206

Kan du vise til kilder for å begrunne den påstanden? 

Anonymkode: 48828...358

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Blir man populær nok, kan man satse på en karriere som influncer. Mange tidligere realitydeltakere som tjener mer enn høyt utdannede personer i gode stillinger. 

Ja, Melinda tjente jo veldig mye i fjor i følge skattelistene. Melinda tjente 125.000kr i 2018, Henrik tjente 92.925kr, Adrian tjente 42.970. Det var vel de mest kjente fra Ex i fjor. 

kilde https://www.nettavisen.no/livsstil/dette-har-de-tjent-siden-realitysuksessen/3423873587.html

Anonymkode: a23eb...9c9

• Liker 5
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Melinda tjente jo veldig mye i fjor i følge skattelistene. Melinda tjente 125.000kr i 2018, Henrik tjente 92.925kr, Adrian tjente 42.970. Det var vel de mest kjente fra Ex i fjor. 

kilde https://www.nettavisen.no/livsstil/dette-har-de-tjent-siden-realitysuksessen/3423873587.html

Litt tidlig å trekke konklusjon etter 1 år. Hvor mye tror du f.eks Pilgaard, Staysman etc tjente på sitt første år? Svar: ikke mye. 

• Liker 2
Skrevet

Er blitt direkte smertefullt å se på Rikke og Daniel. Hun legger seg frivillig forran toget 

Skrevet

Selv om de blir kjendis av dette her, hvordan kommer folk til å se på dem etter dette? Hvem vil være i forhold med Rikke etter å ha bivånet det her? Hvem tør i det hele tatt å innlede noe med Daniel?

• Liker 4
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem vil være i forhold med Rikke etter å ha bivånet det her?

Hun slet med å få dates etter første sesong, så man kan jo bare tenke seg etter denne sesongen.

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha!

Anonymkode: 519f9...d9f

• Liker 2
Skrevet

Therese ser ut som hun hele tiden prøver å holde nede en gedigen rap 🙈

• Liker 8
Skrevet

Rikke er tusen ganger penere enn Therese. Hva er det guttene der inne ser som ikke jeg ser, er det det at Therese spiller en blanding av pinup-girl og oppblåsbar sexdukke? Jeg ser virkelig ikke at Therese er så pen eller sexy. 

• Liker 16
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rikke er tusen ganger penere enn Therese. Hva er det guttene der inne ser som ikke jeg ser, er det det at Therese spiller en blanding av pinup-girl og oppblåsbar sexdukke? Jeg ser virkelig ikke at Therese er så pen eller sexy. 

Menn liker å «jakte». Det har Therese skjønt. 
Rikke er bare lett på tråden. Ellers er jeg enig med deg at hun er mye penere enn Therese.

Anonymkode: 9452d...a87

• Liker 2
Skrevet

Rikke sier i episoden at hun er lei av at gutter er så overfladiske, men sa i en av ettersnakk episodene noe om at hun sveipa bort alle de stygge guttene på tinder så hun er jo like overfladisk selv...

• Liker 2
Skrevet

Therese har skjønt at Daniel er en player. Men hun elsker oppmerksomheten han gor henne og derfor sa hun at hun ville ligge med Daniel. Hun er smart. Rikke er bare så jævla dum. Seriøst. Hun er sykt naiv. Å herregud. Det er smertefullt å se på

Anonymkode: 5b2d8...b40

• Liker 10
Skrevet

Hun driter seg sånn ut jeg orker ikke. Sier Ulrik er penest for å få en reaksjon utav Daniel. Går tilbake på det når han viser at han ikke likte det. Åååååååå det er painful 

Anonymkode: 5b2d8...b40

• Liker 2
Skrevet

Da var det over for denne gang. Så får en se hvor mye eksponering det blir av denne gjengen i fremtiden. 

Skrevet

Jepp, vel blåst. Da får man takke for underholdning og pute-TV på høyt nivå. Man får håpe deltagerne syns det var verdt det. De har ofret tårer og blod og kroppsvæsker av ulikt slag. Går det an å spå hvordan karrieren utvikler seg for denne gjengen?

• Liker 2
Skrevet

Ikke godt å si.

Bortsett fra Adrian og Melina fra første sesong så har man jo ikke hørt så mye mer om de folka som var med der? Litt Rikke og Ole i kraft av at de er med i sesong 2.

Jeg klarer nesten ikke huske hvem andre som var med i første sesong, måtte kikke på nytt på casten der.. kan ikke si at resten av gjengen her har vært noe særlig i blesten etter sesongens slutt?

Henrik                                              
Adrian                                              
Melina                                          
Rikke                                              
Daniel P                                              
Malin                        
Lloyd            
Cecilie            

Marielle                    
Jørgen                    
Helene                                          
Inger                                  
Ole                                      
Martine              
Sandra                              
Synnøve                            
Danny          
Kristian          
Vegard                      
Andrea                  
Charlene              
Alexander            
Ine Marie            
Stephanie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...