AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #1 Skrevet 20. august 2019 Veldig lite privatliv her i gården. Tenåringen er mye hjemme, og det har hn sin rett til. Mannen min og jeg jobber til veldig ukurante tider og ser ikke så mye til hverandre.. Så vi har sex når vi er sammen. Vi prøver virkelig å være så stille vi kan, men det føles som om vi blir overvåket. For om jeg gir fra meg et pip så får vi melding med en gang. Sånn som i dag. Jeg får helt vondt inni meg at hn har hørt noen lyder og bli nesten redd for å i det hele tatt ha sex.. Men er vanskelig å unngå mtp skulle vi tatt mer hensyn så hadde vi måtte kutte det helt ut. Nå skal det sies at det er første gang meldingen har kommet, og jeg tar det veldig tungt. Mannen er avslappa med det å sier at hn må tåle å høre et knirk fra senga.. Hva gjør dere andre? Anonymkode: 597cd...865 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 20. august 2019 #2 Skrevet 20. august 2019 Hadde gitt en lang f. Om tenåringen synes det er kjip får han enten sette på øretelefoner eller ta seg en tur ut.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #3 Skrevet 20. august 2019 Mannen har helt rett: dette må den nesten voksne tenåringen tåle. Enkelt og greit. Det er helt normalt at foreldre har seg, også mens det er barn i huset. Anonymkode: 0908f...21c 25
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #4 Skrevet 20. august 2019 Hva står det i meldingene da? Anonymkode: 4ac3d...54a 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 Populært innlegg #5 Skrevet 20. august 2019 Jeg mener at ingen skal tvinges til å høre på andres sex, uansett hvem det er! Ingen barn, og i hvert fall ikke ungdommer, ønsker å forholde seg til foreldrenes sex. Ta en helg på hotell i ny og ne, hvor dere kan utfolde dere skikkelig. Eller send ungdommen på butikken eller noe sånt. Vær litt kreative Anonymkode: bd606...184 71
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #6 Skrevet 20. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at ingen skal tvinges til å høre på andres sex, uansett hvem det er! Ingen barn, og i hvert fall ikke ungdommer, ønsker å forholde seg til foreldrenes sex. Ta en helg på hotell i ny og ne, hvor dere kan utfolde dere skikkelig. Eller send ungdommen på butikken eller noe sånt. Vær litt kreative Anonymkode: bd606...184 Amen!!!! Anonymkode: d0544...118 18
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #7 Skrevet 20. august 2019 Samme situasjon her med 3 ungdommer i huset. Vi bruker ikke seng for å si det sann. - Anonymkode: e78db...512 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #8 Skrevet 20. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at ingen skal tvinges til å høre på andres sex, uansett hvem det er! Ingen barn, og i hvert fall ikke ungdommer, ønsker å forholde seg til foreldrenes sex. Ta en helg på hotell i ny og ne, hvor dere kan utfolde dere skikkelig. Eller send ungdommen på butikken eller noe sånt. Vær litt kreative Anonymkode: bd606...184 Det er da ingen som tvinger ham til noe som helst. Han er da ikke innelåst og fastbundet - han kan pent og pyntelig gå et annet sted, skru på musikk, sette i ørepropper, eller whatnot, så han slipper å høre. Anonymkode: 0908f...21c 30
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #9 Skrevet 20. august 2019 Det går helt fint ts. Slapp av ! Anonymkode: 27c1a...458 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #10 Skrevet 20. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at ingen skal tvinges til å høre på andres sex, uansett hvem det er! Ingen barn, og i hvert fall ikke ungdommer, ønsker å forholde seg til foreldrenes sex. Ta en helg på hotell i ny og ne, hvor dere kan utfolde dere skikkelig. Eller send ungdommen på butikken eller noe sånt. Vær litt kreative Anonymkode: bd606...184 Jeg er i prinsippet enig, samtidig som jeg vet av erfaring at det er lettere sagt enn gjort. Vi har både store barn og småbarn, så her er det ingen frisoner verken morgen eller kveld. Vær kreative? De fleste foreldre har mer enn nok med å holde sexlivet i gang, om du ikke skal booke hotell (selv med vårt moderate sexliv hadde det blitt rimelig dyrt etter hvert) eller fabrikkere påskudd som tenåringen lett gjennomskuer likevel. Våre tenåringer har nok overhørt noe en sjelden gang, men de sender heldigvis ingen melding og later som de ikke har hørt noe. På samme måte som vi "overhører" og "overser" enkelte ting som tilhører deres privatsfære. Det er en fin egenskap når huset blir fullt av voksne mennesker. Til TS har jeg ingen gode råd annet enn at dere må være flinke til å gripe sjansen når den byr seg. De aller fleste tenåringer er jo ute i alle fall av og til, på trening eller hos venner. Og ellers være så stille som mulig og håpe at tenåringen snart gror lange nok sosiale antenner til å skru opp musikken på headset'et og holde på med sitt... som de ellers pleier å være skikkelig flinke til å gjøre (særlig når det er snakk om rydding etc ) Anonymkode: 9cd36...83f 15
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #11 Skrevet 20. august 2019 Kan du ikke bare si til tenåringen det du har sagt her? Nemlig at foreldre også har et romantisk liv, og trenger en time alene iblant. Og at tenåringen har godt av å komme seg litt ut, gå en tur. Anonymkode: 52b39...dc6 10
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #12 Skrevet 20. august 2019 Melding?? Hva i alle dager stod det i den? Anonymkode: 0335d...467 11
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #13 Skrevet 20. august 2019 Takk for svar allesammen. Utfordringen er ofte at hn alltid er hjemme. Og når både mannen og jeg jobber motsatt skift og ser hverandre sjeldent, så er det ganske vanskelig å planlegge noe som helst. Samt at vi er altfor slitne til å skulle planlegge noe sexliv.. Så når vi en sjelden gang har en morgen sammen og får muligheten, så ville det blitt ganske tidskrevende å først skulle be tenåringen ta seg en tur ut, eller gå tidligere på skolen. TS Anonymkode: 597cd...865 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #14 Skrevet 20. august 2019 Synes ikke barna skal bli utsatt for å måtte høre foreldre ha sex. Dere som sier de kan gå seg en tur ut,ha på headset osv.for å ikke høre.. sier dere fra først da? Hvis ikke må man jo høre lyder først,for så å velge "dette vil jeg ikke høre" så ta på headset.. Husker jeg som tenåring ble sjukt kvalm av å høre foreldrene mine. Sånn er jeg med andre og,blir uvel av å høre andre ha seg. Anonymkode: 36d23...df4 18
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #15 Skrevet 20. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Synes ikke barna skal bli utsatt for å måtte høre foreldre ha sex. Dere som sier de kan gå seg en tur ut,ha på headset osv.for å ikke høre.. sier dere fra først da? Hvis ikke må man jo høre lyder først,for så å velge "dette vil jeg ikke høre" så ta på headset.. Husker jeg som tenåring ble sjukt kvalm av å høre foreldrene mine. Sånn er jeg med andre og,blir uvel av å høre andre ha seg. Anonymkode: 36d23...df4 Vi lager ikke en eneste lyd, det var et knirk fra senga... Er helt enig i at noen skal bli utsatt for andres sexlyder. Hadde vi stønna høyt, snakka dirty eller at det hadde kommet klaskeyder. Det hadde vært ille, og helt uakseptabelt Ts Anonymkode: 597cd...865 14
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #16 Skrevet 20. august 2019 Vi har snakket med barna. De har sex. Vi har sex. Hører man noe har man ansvar for å gjøre noe med det selv. Vi tar hensyn, men vi har sex og de har garantert hørt oss. Vi har normalisert sex. Anonymkode: 599a6...d2e 11
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #17 Skrevet 20. august 2019 Folk her som mener at en skal gi blaffen om barna hører på, hva er galt med dere?. er ikke så kult for barn å høre at foreldrene ligger å knuller. Hadde jeg vokst opp med minner av mine foreldres knirkelyd å stønning, å orgasmer, så hadde dette hjemsøkt meg. Vær heller kreativ å bruk mulighetene når barn/barna ikke er til stede eller sovnet. En finner utav det visst en er kreativ. Anonymkode: 326e6...ad5 14
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #18 Skrevet 20. august 2019 Hvis der jobber ukurante tider og tenåringen går på skolen, så er der vel hjemme på dagtid når tenåringen er ute? Har ikke denn ungdommen venner å tilbringe fritiden med? Anonymkode: 1e74d...847 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #19 Skrevet 20. august 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi lager ikke en eneste lyd, det var et knirk fra senga... Er helt enig i at noen skal bli utsatt for andres sexlyder. Hadde vi stønna høyt, snakka dirty eller at det hadde kommet klaskeyder. Det hadde vært ille, og helt uakseptabelt Ts Anonymkode: 597cd...865 Det er bra. Men...seriøst bare et knirk fra senga? Skulle tenåringen min sendt meg mld for at senga knirker,måtte hen gjort det hver kveld. Knirker når jeg legger meg oppi! Anonymkode: 36d23...df4 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå