Gjest GjestM Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 Hei! Fikk vite av fastlegen min at jeg kunne ta Postafen mot pollenallergi. Hun på apoteket syntes dette hørtes rart ut siden dette er tabletter mot reisesyke... Noen som kjenner til disse tablettene? Hilsen 37 uker gravid!
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Postafen er et antihistamin ja, kan også brukes mot allergi, selvom det er vanligst å bruke de mot reisesyke. Men mot allergi bør du ta det om kvelden fordi man ofte blir trøtt av det.
Glossy Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Jeg ble tipset av legen min om å bruke disse ved kvalme i svangerkapet og! de virket på meg!! Bare et tips til de som sliter med det.
Gjest marthepia Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 Man kan bruke postafen mot allergi ja. I felleskatalogen står det at det er et antihistamin. Vet du ikke hvorfor legen din anbefalte prostafen mot pollenallergi? Synes d var rart jeg da..Jeg har selv praksis på apotekt og har aldri hørt om dette...
Vimsevips Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Siden legen din anbefalte postafen, regner jeg med at det er trygt å bruke som allergimedisin i svangerskapet. Jeg kommer ikke til å bruke det. Først og fremst fordi man blir så trøtt av postafen, det er greit for plager om natta, men ikke på dagen. For virkningstiden må vel være den samme uansett, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå