Gå til innhold

Utdannet som helsesekretær, men ønsker noe annet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier vel alt. Jeg klarer ikke denne nøyaktige stressende jobben mer. 

Har hatt liten periode med sommerjobb som jeg var utrolig redd for! Syntes det er kjempe skummelt å sette injeksjoner og slike ting.

vil jobbe som noe annet men uten utdanning. Kanskje noe med litt kurs bare...

Noen tips? Helts ikke butikk arbeider. Men tenker på Feks resepsjonist, vekter. Sånne type jobb? Forslag? Og hvordan blir man det?

Anonymkode: 2c473...65d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har to yrkesutdanning(blant annet tannhelsesekretær) og fant ut fort at jeg ikke ønsket å jobbe med munn og spytt og det å assistere tannlegen. så videre utdannet meg i en voksen alder (30år) og tok bachelor grad i økonomi og ledelse. Og jobber som konsulent nå. trives veldig godt. Så det er aldri forseint dersom man ønsker og ar vilijen.

• Liker 1
Skrevet

Er helsesekretær og har jobbet i voksen psykiatrien, BUP, somatisk sykehus og barneverntjeneste, det vil jeg si er middels stressende og ingen laboratoriearbeid, kun administrative «sekretæroppgaver». Så man må ikke jobbe ved legesentre. Min første jobb var legesenter, likte ikke så godt det stresset og maset som var der, valgte meg derfor over til mer rene administrative stillinger innen helsetjenester. Kanskje det hadde vært en løsning?! 

Anonymkode: f2419...d01

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok kurs som advokatsekretær en gang, kunne tas på et halvt år. Jeg jobbet aldri som det, jeg ble jurist i stedet. Men flere av de jeg tok kurset med jobber som det i dag og er fornøyde. 

Anonymkode: d8e1a...c58

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...