Gå til innhold

Er det bedre med en dram i timen enn en time i Drammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din mening?

Anonymkode: b7513...917

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor velge? En dram i timen i Drammen må jo være det opplagte valget. :) 

Anonymkode: 1f78c...8b7

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

👍 bra svar. Har kun vært i Drammen to ganger. Drakk litt for mye begge ganger. Fine turer, og innbyggerne var veldig hyggelige. Syns det var fint der jeg. Koselige folk der. Og så var det elva da. Pent i grunnen. 

• Liker 1
Skrevet

Nei. Da blir jeg så drita til slutt. En time på hyggelig kafe i Drammen kunne jeg derimot tenke meg. 

Anonymkode: c93c1...411

Skrevet

Bor i Drammen, og trives veldig godt. Jeg har bodd flere steder i mitt liv. Og når jeg flyttet til Drammen kjente jeg ingen. Men har fått flere gode venner, og føler det er lett å bli kjent med folk. Og Drammen er en flott by, vakkert ved elven, og vi har mye flott skog med bra turmuligheter. Ellers bra tilbud i byen, og bare 30 min unna Oslo med tog.

Anonymkode: 1debd...862

• Liker 1
Skrevet

Da tar jeg heller en dram i timen....

Anonymkode: 78f6a...ca7

Skrevet

Bor rett utenfor Drammen, og Drammen er byen i mitt hjerte på mange måter. Jeg synes dessverre politikerne ødelegger byen for tida, men det er fremdeles koselig der. 

Anonymkode: 0e6c4...588

• Liker 1
Skrevet

Absolutt! Min eksmann bor i drammen..🍻

• 1 måned senere...
Skrevet

Heia harrydrammen 

Anonymkode: e70d1...ca8

Skrevet

Drammen var bedre før, uten alle de nye vestkant sossene og diverse flyktet hit fra Oslo omegn.

• Liker 1
Skrevet

Drammen er jo faktisk rett og slett Norges fineste, koseligste by. 😉🙈 (arresterer meg selv, vet det ikke er det, men det er iallefall den byen jeg trives best i)      Elsker Drammen, så jeg velger mange drammer i Drammen. 😍 

Anonymkode: 82128...ece

Skrevet
På 20.8.2019 den 9.25, AnonymBruker skrev:

Bor i Drammen, og trives veldig godt. Jeg har bodd flere steder i mitt liv. Og når jeg flyttet til Drammen kjente jeg ingen. Men har fått flere gode venner, og føler det er lett å bli kjent med folk. Og Drammen er en flott by, vakkert ved elven, og vi har mye flott skog med bra turmuligheter. Ellers bra tilbud i byen, og bare 30 min unna Oslo med tog.

Anonymkode: 1debd...862

Samme her. Har bodd mange steder, inkludert i våre største byer, men I Drammen fant jeg endelig et hjem.

Elsker Drammen ❤️

Anonymkode: d76bf...770

Skrevet
På 20.8.2019 den 0.45, AnonymBruker skrev:

eneste måten man kan holde ut med alle harryene i Drammen?😂

Anonymkode: 5006b...159

Skrevet

Drammen er riktignok helt hinsides harry, men det kan være en over middels hyggelig by å bo i. Ville heller bodd der enn et sted som Sandefjord, for eksempel, som sosialt og kulturelt bare er helt rar. Flyttet dit en gang pga jobb og kunne ikke komme meg fort nok ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...