Gå til innhold

Ahhh Zalando har bare registrert to av tre varer jeg returnerte - hva nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner allerede å bli lei Zalando etter at de startet opp med forhåndsbetalingen sin, nå har de i tillegg klart å rote med returen min slik at de bare har registrert at de har fått inn 2 av de 3 plaggene jeg sendte inn på siste retur... kjenner tålmodigheten min hos dem begynner å bli slitt. Men hva skjer nå egentlig? Jeg har jo kun bevis for at selve returen er innsendt, men ikke at det faktisk var 3 produkter i posen og ikke to??? Kjenner jeg blir stresset av alt tullet deres 😥

Anonymkode: 94021...afc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også Zalando har tapt seg, dessverre. 

Anonymkode: 9045c...1ec

• Liker 3
Gjest førstedamen
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner allerede å bli lei Zalando etter at de startet opp med forhåndsbetalingen sin, nå har de i tillegg klart å rote med returen min slik at de bare har registrert at de har fått inn 2 av de 3 plaggene jeg sendte inn på siste retur... kjenner tålmodigheten min hos dem begynner å bli slitt. Men hva skjer nå egentlig? Jeg har jo kun bevis for at selve returen er innsendt, men ikke at det faktisk var 3 produkter i posen og ikke to??? Kjenner jeg blir stresset av alt tullet deres 😥

Du må jo ha valgt 3 varer på retur skjema du la i boksen..?

Skrevet
Akkurat nå, førstedamen skrev:

Du må jo ha valgt 3 varer på retur skjema du la i boksen..?

Det gjorde jeg. Og det står også 3 varer når jeg går inn i profilen min på Zalando og ser på returen. Så de har rett og slett hoppet over den ene uten at jeg skjønner hvordan de har fått det til 😕 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes også Zalando har tapt seg, dessverre. 

Anonymkode: 9045c...1ec

Ja, veldig... var en skikkelig favoritt i lang tid, men nå begynner jeg å bli mer og mer skeptisk

• Liker 1
Skrevet

Bare en rask oppdatering for å avslutte tråden i tilfelle noen skulle komme opp i samme situasjon og få opp denne tråden når de søker på nett: kontaktet Zalando og de var veldig behjelpelige. De kan ikke se å ha mottatt varen, men stoler på det jeg sier og ga meg tilbake pengene for varen mot at jeg fylte inn et egenerklæringsskjema der jeg bekrefter at plagget ble innsendt. De ordnet med tilbakebetaling under en halvtime etter at jeg hadde innsendt skjemaet så jeg er veldig fornøyd.

• Liker 5
Skrevet
På 19.8.2019 den 23.30, AnonymBruker skrev:

Det gjorde jeg. Og det står også 3 varer når jeg går inn i profilen min på Zalando og ser på returen. Så de har rett og slett hoppet over den ene uten at jeg skjønner hvordan de har fått det til 😕 

Ja, veldig... var en skikkelig favoritt i lang tid, men nå begynner jeg å bli mer og mer skeptisk

Du får nesten ringe dem da. Ta bildebevis av alle returer før innsending heretter, uansett hvor du handler. Det gjorde jeg.

Anonymkode: c0d72...0ea

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare en rask oppdatering for å avslutte tråden i tilfelle noen skulle komme opp i samme situasjon og få opp denne tråden når de søker på nett: kontaktet Zalando og de var veldig behjelpelige. De kan ikke se å ha mottatt varen, men stoler på det jeg sier og ga meg tilbake pengene for varen mot at jeg fylte inn et egenerklæringsskjema der jeg bekrefter at plagget ble innsendt. De ordnet med tilbakebetaling under en halvtime etter at jeg hadde innsendt skjemaet så jeg er veldig fornøyd.

Samme skjedde meg i februar, og jeg ble ikke trodd.. Har aldri hatt noen sak med dem overhode, og bestilt flere ganger over flere år, så de burde jo sett at jeg var en "trofast kunde". Ordentlig skuffet, og har ikke bestilt derfra igjen. Men bra de nå har oppdatert rutinen på det!

Anonymkode: 5f8d9...3d7

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får nesten ringe dem da. Ta bildebevis av alle returer før innsending heretter, uansett hvor du handler. Det gjorde jeg.

Anonymkode: c0d72...0ea

Ja, ble til at jeg gjorde det. Og heldigvis løste det seg veldig raskt i dette tilfellet (oppdatering i innlegg rett over svaret ditt). Men å ta bildebevis var smart, skal begynne å gjøre det heretter :) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme skjedde meg i februar, og jeg ble ikke trodd.. Har aldri hatt noen sak med dem overhode, og bestilt flere ganger over flere år, så de burde jo sett at jeg var en "trofast kunde". Ordentlig skuffet, og har ikke bestilt derfra igjen. Men bra de nå har oppdatert rutinen på det!

Anonymkode: 5f8d9...3d7

Ble du ikke trodd??? Det er jo helt hinsides og må ha føltes skikkelig ille? Jeg gikk igjennom en million tanker før jeg ringte, og var veldig stresset på om de ikke ville tro meg. Den følelsen var ikke noe god i det hele tatt. Leit å høre det skjedde med deg, hadde nok sluttet helt å handle der jeg også om de fikk meg til å betale for en vare jeg hadde sendt inn, og som de har rotet bort...da legger de jo regelrett skylden over på deg for deres eget rot?! 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ble til at jeg gjorde det. Og heldigvis løste det seg veldig raskt i dette tilfellet (oppdatering i innlegg rett over svaret ditt). Men å ta bildebevis var smart, skal begynne å gjøre det heretter :) 

Hvordan skal du liksom kunne lage et bildebevis? Hvis man vil lure zalando går det jo fint an å legge tre plagg i eska, ta bilde og så ta ut igjen det ene plagget..

Anonymkode: 83826...03e

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...