Gå til innhold

Hvordan unngå luft fra skjeden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi har sex i enkelte stillinger, spesielt doggy, skapes det mye luft i skjeden. Hvordan unngå dette? Eller er det sånt som skjer? Har opplevd det tusen ganger og er i fast forhold, så jeg dør ikke lenger av skam når det skjer, men det er helt ekstremt noen ganger.

Hjelper det å trene musklene der nede? Eller skjer det likevel?

Anonymkode: 640aa...495

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer uansett. Ikke noe å tenke på. 

Anonymkode: 52b9e...f14

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det skjer uansett. Ikke noe å tenke på. 

Anonymkode: 52b9e...f14

Greit når det skjer mens man har sex, men man får jo ikke slappet av etterpå. Og når sex'en er ferdig, må man jo gå på do og få lufta ut, og sist gang det skjedde, tok det nesten ingen ende. Det var ganske flaut.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Greit når det skjer mens man har sex, men man får jo ikke slappet av etterpå. Og når sex'en er ferdig, må man jo gå på do og få lufta ut, og sist gang det skjedde, tok det nesten ingen ende. Det var ganske flaut.

Haha 😅 fittefis er normalt det. Ikke lag noen stor sak ut av det. Er gutt, å litt fittefis er noe en blir vant til. Blir mer luft der inne om en tar kølla heeelt ut, å helt inn. Om du skjønner 😋

Anonymkode: 97afc...f3f

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flaut? Seriøst hvem er det som henger seg opp i det?

• Liker 2
Skrevet

Har faktisk aldri vært med en mann som reagerer på det. De har tatt det bedre enn meg. Første gangen det skjedde lo jeg slik at hele stunden ble "ødelagt", først av at jeg lo så jeg gråt, og så at han etterhvert lo like mye av hvordan jeg lo av noe så naturlig. 

Han var min første (dette var imidlertid ikke vår første gang), og jeg visste ikke at slikt kunne skje. Ingen hadde advart meg mot dette. Han var såpass erfaren at han ikke forsto min reaksjon. 

Det ble en morsom stund iallefall. :)

Synes fremdeles ikke det er noe behagelig å få et kaldt vinddrag inn i varm fitte, men jeg knekker iallefall ikke sammen av latter lenger. :laugh:

Ikke så mye å gjøre med det, annet enn at mannen kan passe litt på pumpingen. 

Anonymkode: 625e4...eca

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha 😅 fittefis er normalt det. Ikke lag noen stor sak ut av det. Er gutt, å litt fittefis er noe en blir vant til. Blir mer luft der inne om en tar kølla heeelt ut, å helt inn. Om du skjønner 😋

Anonymkode: 97afc...f3f

Hahaha heeelt ut og inn😂 må leee av den!!! 

Anonymkode: 8c073...bdd

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når vi har sex i enkelte stillinger, spesielt doggy, skapes det mye luft i skjeden. Hvordan unngå dette? Eller er det sånt som skjer? Har opplevd det tusen ganger og er i fast forhold, så jeg dør ikke lenger av skam når det skjer, men det er helt ekstremt noen ganger.

Du det er helt normalt. Jeg opplever å få det jeg å fra en til til annen. Men doggy stilling er mest vanligst å få det. Så dere kan unngå det hvis det blir for drøyt for deg. Tror nok. Han liker det. Og ikke dømmer deg for det. Er jo tross alt han som får det til å skje! Så det skal du ikke ha noe skyldfølelse for. Det er bare sånn vi er skapt. ❤️ Hvis ikke så kan dere to sette dere ned en kveld og snakke om det. Det skader ikke 😊

Anonymkode: 8c073...bdd

• Liker 1
Skrevet

Etter 5 minutter i doggy slo det herr Olsen at noe manglet, det var så underlig stille. Han så ned på fru Olsen og spurte om hun hadde merket noe forandring. Ja sa fru Olsen, stempelet er ikke like effektivt lenger. 

Anonymkode: 51034...369

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er normalt at det skjer, når luften blir sperret inne må det komme ut igjen. Bare å ignorere det eller å le av det

Skrevet

Litt flaut er det jo når man drar på jobbfest rett etterpå og plutselig kommer DEN høylydte fittefisen 😅  

Anonymkode: 0e719...6a4

Skrevet

Tape et sugerør på snoppen så lufta får passere🙈

Skrevet

Ofte hvis man knuller hardt og har litt tykk penis, så er vagina åpen som et hull når man tar ut penisen. Når man da tar penis inn igjen kan det ofte komme luft inni, og da får man sånne lyder. Hvis du kniper sammen før han tar penis inni igjen unngår du dette. Fungerer iallefall her i huset.😄

Anonymkode: 370fd...f6f

Skrevet

Kan være ubehagelig å få luft fanget der inne. Du kan jo be om at han ikke trekker seg helt ut hver gang han støter.

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt flaut er det jo når man drar på jobbfest rett etterpå og plutselig kommer DEN høylydte fittefisen 😅  

Anonymkode: 0e719...6a4

Den parerer du fint med og trykke på nedre del av bekkenet over skambenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...