Cherie Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 Hvilke øveøser inngår i klasse 1? Er det noen som har råd og tips man kan bruke i treninga inn mot denne klassen? Hunden har appellmerket fra før...( i bronse...om det er noen graderinger der)
Linsi Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Her står hva som inngår i de forskjellige lydighetsklassene: http://www.nkk.no/cmnkk/public/openIndex/v...D=1097752690215
Cherie Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2005 takk...kan ikke skrive heller lengre... det var selvfølgelig øvelser jeg mente....
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Jaså, så nå skal Kira i ringen. det går da vel bra det. Du kan jo få henne til å sitte bamse , så smelter nok dommerene. Så forresten to ridgebacker jeg aldri har sett før på kirkegården i går. De var mye mindre enn Kira, så jeg tenkte kanskej Vizla, men det var Ridgebacer tro jeg.. Ja, uansett lykke til da...!!!!
Cherie Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2005 søstra til kira går en del der...kan jo ha vært henne og ebba du så
Cherie Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2005 Ja, så har dyret prøvd klasse1 lydighet for første gang. Det gikk på en måte veldig bra, men ikke bra på samme tid. Hun fikk over fem i alle øvelser..untatt fellesdekken der hun SELVFØLGELIG bare måtte reise seg opp. Fikk nok poeng til merket, men med null i en øvelse ...ja .... men er fornøyd likevel da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå