Gå til innhold

Vogner , Troll/simo osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sett på litt vogner rund om kring,

og de vi har likt best er Troll vognene, av typen duo/combi

har noen kunnskaper om disse?

Som enten har prøvd dem selv eller hørt noe bra /netagivt om disse vognene.

Og ellers hvilke combi/duo vogner annbefaler dere?

Få forhånd takk

:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer ikke til å bruke noe annet enn Simo....

Troll har jeg ikke prøvd, så dem skal jeg ikke si noe om heller 8)

Det hjelper vel kanskje litt at Simo ligger her i byen og at jeg har kjente som jobber der, så det vanker litt prosenter..........

Skrevet

Vi skal kanskje også kjøpe Troll vogn, det er en stund til enda men det er bra å kikke litt, en butikk her i Stavanger har en bra pakkeløsning med vogn, og masse annet tilbehør, da er det Troll som er vogn alternativet.

Skulle også likt å høre fra andre som har erfaring med disse.

Mills

Gjest Anonymous
Skrevet

hei,

dette er gode kjente merker så det dere bør fokusere på er hva og hvordan vognen vil bli brukt samt høyden i forhold til den som skal trille.

det er kjempeviktig at den som skal trille ikke går med skuldrene "over hodet" og heller ikke nede ved knærne.

så bør dere velge hjul og type etter hvilket underlag dere skal gå mest på. er det fin asfaltvei så er det greit, er det skogsturer og masse trapper opp og ned så må dette passe sammen med vognen - altså skal den tåle en trøkk eller ikke.....

og hvordan er lagringsplassen under og evt trenger dere den?

og hvilken er lett å klappe sammen og putte i bilen??? eller kanskje det heller ikke spiller noen rolle :)

så her må dere tenke litt praktisk jenter og ikke bare utseende og look.

lykke til alle mødre :)

Skrevet

Det er nettop det jeg lurer på, altså andre brueres erfaringer med vogna og ikke Look & Feel, ser ikke at jeg har nevnt det en gang??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...