Gå til innhold

Sex med kompis, han husker det ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt mer og mer på dette de siste dagene, og det føles mer og mer feil. Natt til søndag hadde jeg sex med en kompis. Vi hadde hatt sex 1 gang før dette. Vi var sammen med felles venner på et utested, før han plutselig sier at han skal hjem. Han virket ikke fullere enn brisen. Ca 30 minutter senere drar jeg også, og idet jeg er på vei ut ringer han og spør om jeg vil komme til han. Han hørtes ikke full ut. 

Jeg drar til han, han låser meg inn og følger meg inn på rommet. Vi har sex og det er hele tiden han som tar initiativ. Han spør blant annet om han kan slikke meg, om jeg kan suge han osv. Han var ganske hardhendt/ivrig og slang meg litt rundt. På et tidspunkt legger jeg meg ved siden av han og runker han, da sovner han plutselig. Når jeg merket at han sovnet sluttet jeg med en gang. Lå inntil han og strøk han litt på brystet, men var ikke ved kjønnsorganet i det hele tatt. Etter rundt 10 min lister jeg meg ut og drar hjem (var nødt til å komme meg hjem pga dyret mitt).

Dagen etterpå får jeg melding: ´´er det dine sokker som ligger her? jeg husker ingenting´´. Vi snakket mer sammen i går og det viser seg at han faktisk ikke husker en dritt, mye fordi han hadde røyket hasj når han dro fra utestedet uten at jeg merket at han var høy. Han husket ikke engang at jeg hadde vært der. Det er skikkelig ubeghagelig. Man skal ikke ha sex med noen som er så fulle/rusa at dem ikke husker, det skal bare ikke skje. Han virket helt fin, snøvlet ikke, gikk normalt og var veldig ´´på´´ i senga. 

Jeg har fortalt litt til han om hva som skjedde, og at jeg trakk meg helt unna i det sekundet han sovnet. Har bestemt meg for å ringe han i dag og ta det opp på nytt, og si at jeg syns dette er ubehagelig. Hadde rollene vært byttet om tror jeg det hadde vært skikkelig ekkelt for meg, og jeg forstår selvsagt at det kanskje er det for han også. 

Har gått igjennom dette SÅ mange ganger i hodet mitt og finner virkelig ingen tegn jeg burde sett på at han var for full. Jeg hadde selv drukket to shots og tre øl over en periode på 4-5 timer, så var absolutt ikke overstadig selv. 

Noen råd til hvordan jeg burde ta dette opp med han? Noen som har vært i samme situasjon? 

Anonymkode: 90920...583

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre vært i samme situasjon fra hans perspektiv et par ganger, og tro meg, hadde motparten reagert som deg hadde jeg følt meg trygg og ivaretatt, syns ikke du skal tenke på dette iom at du trodde han bare var brisen. Det jeg opplevde var at jeg sa ifra at hei, jeg husker ikke noe fra i går og har en veldig dårlig følelse, uten å få svar en gang. DET er vondt og ekkelt. For meg hadde en telefon betydd mye i hvertfall... du trenger ikke si så mye, annet enn at du ikke visste han var høy og så full. Hva mer kan du si egentlig? Syns ikke du har gjort noe galt.

Anonymkode: 05ec2...705

• Liker 2
Skrevet

Du er nok en voldtektskvinne. Det blir 4 år bak lås og slå for deg. Hvis ikke kanskje beruselsen er skjerpende så det blir enda lenger tid i fengsel.

Anonymkode: 3b3b6...52f

Skrevet

Og der har du svaret på hvorfor mange menn blir ufrivillige voldtektsmenn. 

Man kan oppføre seg som at man ikke er full selv om man er black-out drita og ikke husker en dritt dagen etterpå. Dette er ikke voldtekt, men jeg mistenker at mange menn har fått livene sine ødelagt pga dette likevel.

Og legg merke til at jeg skrev at dette ikke er voldtekt så du er ikke en voldektskvinne.

Anonymkode: db83a...919

• Liker 3
Skrevet

Nei tviler på det, men han bruker det som en unnskydning. 

Skrevet

Rart at han sendte melding til akkurat deg om disse sokkene da. Noe sier meg at han husker noe, men gjemmer seg bak unnskyldninger.

Anonymkode: 6a2c7...c72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...