Miss Angelina Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 Jeg har en 3år gammel katt... Ingen rasekatt, bare vanlig hus katt... Hun røyter noe så alvorlig, jeg har ikke vært borti andre katter som er slik... Og jeg har hørt at det ikke er helt normalt at katter skal røyte så mye.... Men, hun er Ekstrem..... Hun er litt stri i pelsen( ikke for langt, og ikke for kort) men, hun røyter skikkelig.... Er dette normalt?? Kan noen fortelle meg når på året katter røyter mest?? Håper på svar
Cherie Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Kan ikke noe om katt, men har du prøvd å bytte for? Kan sikkert prøve å gi den noe form for omega3 og sånt også- Ta en tlf til dyrlegen da vel.
Cupcake Skrevet 12. mai 2005 #3 Skrevet 12. mai 2005 Hadde en kanin som røytet mye. Var hos dyrlegen, og den fikk B-vitamin sprøyte. Så kanskje pus trenger B-vitaminer?
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Jeg har selv en hund som røyter myyye og som har Schaferpels. Dette driver meg til vanvidd. Jeg har prøvd forskjellig type for, men hunden røyter likevel. Det er nesten så jeg vurderer puddel eller RiesenSchnauser neste gang, men det er ikke min type hund dessverre. Jeg vet ikke hvor mye foret har å si. Min røyter uansett iallefall....
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 de røyter nok en del på denne tida. Ellers ville jeg som andre her foreslår, vurdert å bytte for, eller gitt vitamintilskudd. Hva får hun å spise? Lenge siden siste ormekur?
Sniglå Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Sier ikke at dette gjelder deg og din katt, men det er vanlig at katter røyter mer hvis de ikke trives av en eller annen grunn..
Gjest Pusemamma Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Min katt røyter også noe voldsom. Har merket det har blitt mer i det siste. Har blitt anbefalt og kjøpe Hvetekimolje, kjøpes hos dyrebutikken. Min har gått på det nå i to uker men det tar visstnok tid før resultatet vil vise. Den er til hund og katt. Den er dyr men effektiv sies det. skal hjelpe mot røyting og at de ska få blank pels av dette. Ifølge butikken kan det visst ta et par mnd før det vises.
Miss Angelina Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2005 Min katt spiser kunn en slags kattemat, jeg har prøvd det meste, men hun spiser ikke noe... Hun spiser fortsatt junior kattemat, hun vil ikke ha noe som helst annet... Før fikk hun er pose Wishkas (voksen) om dagen, men hun vil ikke ha det lenger heller... Og ormkur får hun fast hver 3mnd (anbefalt av dyrlegen) så det er ikke feilen....
Gjest Spacegirl Skrevet 13. mai 2005 #9 Skrevet 13. mai 2005 Er den sterilisert? Jeg hadde en hankatt som etter at han ble kastrert røytet helt ekstremt mye, året rundt. Til slutt tok vi han med til dyrlegen som sa at pga kastrasjonen hadde katten fått en hormonfeil som var årsak til røytinga
Gjest Spacegirl Skrevet 21. mai 2005 #10 Skrevet 21. mai 2005 Jo katten var sulten døgnet rundt og spiste mye mer enn noen annen katt jeg vet om
Vibs Skrevet 21. mai 2005 #11 Skrevet 21. mai 2005 Prøv Dr. Baddakys fiskeolje eller Viacutan - fettsyretilskudd som gir sunn hud og pels, samt styrker immunforsvaret og er gunstig for nyrer og blodomløp. Disse får du kjøpt hos veterinæren. Dette er kvalitetskontrollerte produkter som har dokumentert effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå