AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #21 Del Skrevet 19. august 2019 Akkurat nå, Ginavn skrev: Hvis det ikke var for at jeg skulle flytte til en plass med godt internett, hadde jeg nok fortsatt med mobilt bredbånd hos ICE 😄 Flere kunne visst også koble seg på. Boksen jeg fikk var også ferdig satt opp. Eneste minuset var at det ikke var så greit å se om den lada, var slått av pga lavt batteri eller hvadet nå var Ja jeg sparer 4-5000 i året på dette. Om et år bytter jeg nok til fiber, da det skal bygges ut her. Men liker å ha med hundrevis av GB på hytta også... Anonymkode: 122a3...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #22 Del Skrevet 19. august 2019 17 minutter siden, loveli skrev: Dessverre var det mye problemer med å motta og sende meldinger, spesielt mms, så jeg måtte bytte. Brukte du ikke rett oppsett? https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/ Anonymkode: 047d4...d40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #23 Del Skrevet 19. august 2019 Har ingenting å utsette på ICE Anonymkode: 281af...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 19. august 2019 #24 Del Skrevet 19. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brukte du ikke rett oppsett? https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/ Anonymkode: 047d4...d40 Ringte kundeservice flere ganger, men husker ikke hva vi gjorde for å løse problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 20. august 2019 #25 Del Skrevet 20. august 2019 Etter å ha brukt Telenor siden min første mobiltelefon i 1994, byttet hele familien til ICE nå i vår. Dette var først og fremst knyttet til økonomi og at ICE har gratis abonnement til barn, samt mer data inkludert til rimeligere pris. Kan allerede nå si at jeg angrer, og vi vil nok bytte tilbake. Dekningen er mye dårligere i de områdene jeg oppholder meg mest, samtalekvaliteten er dårligere og datanettet tregere (har ikke 4G på så mange steder). Telenor er nok dyre, men jammen får man valuta for pengene også, det ser man når man har prøvd noe annet en tid. Jeg har Telia på jobbtelefonen, så jeg har tidligere sammenlignet dekningen, men det ble dårligere enn jeg hadde trodd, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #26 Del Skrevet 20. august 2019 Jeg er veldig fornøyd med ICE, så nå har både mannen min og eldste barnet også ICE. Jeg har 1 gb i abonnementet (til ca 130 kr per mnd), det samme har datteren vår. Mannen min overfører data enkelt til meg de sjeldne gangene jeg går over datagrensa. Har aldri opplevd problemer med dekning el.l. Men vi bor i en middels stor by. Anonymkode: fc462...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 20. august 2019 #27 Del Skrevet 20. august 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde ICE. Var bare rør med telefondekning og Internett. Og kundeservicen kunne ikke hjelpe. De var hyggelig nok i kommunikasjonen, men de hadde ikke peiling hva problemet var. Bytta fort! Anonymkode: bb137...266 9 hours ago, AnonymBruker said: Ja og dårlig dekning ikke minst . Ikke engang 3G nettet funka, det gik over på GSMR eller hva det heter, i mindre strøk, som hadde 4G på andre leverandører Anonymkode: adc3c...b90 Jeg hadde ICE, det abonnementet til 99 kroner, og sleit så mye med at vanlige sms ikke kom gjennom alt for ofte. I tillegg mistet jeg nettet hver gang jeg var på jobb, og det er ikke fordi veggene på jobben er ekstra skjerma eller fordi det er langt fra koblingspunktene. Sjekka en gang, og de hadde en mast rett i nærheten som de skulle ha god dekning på. Opplevde også at det var vanskelig å få ålreit support fordi de nektet å sende meg til andre- eller tredjelinje og skulle på død og liv prøve å finne ut av det på førstelinje. Jeg brukte korrekte internett og MMS-innstillinger, så det var heller ikke det som var problemet, og heller ikke telefonen. Bytta til Telipol/Hudya, har ikke angret en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #28 Del Skrevet 20. august 2019 Jeg og sønnen min har ice, supert med gratis abonnement til han. Eneste problemet er at jeg må slå av og på telefonen hver gang vi kommer over grensa til Norge når vi har vært i Sverige, for å få tilbake dekningen. Men jeg vet ikke om det er pga ice eller telefonen min. Ellers opplever jeg ingen problemer med dekning, kundeservice eller noe annet. Anonymkode: a73c4...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #29 Del Skrevet 20. august 2019 Mye dårlig dekning så vurderer å bytte tilbake til Telenor.. Anonymkode: aca56...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #30 Del Skrevet 20. august 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er veldig fornøyd, pluss at de er billigst! Fantastisk kundeservice også, anbefales Anonymkode: ea2f9...207 Ice er ikke nødvendigvis billigst. Jeg ble overført fra komplett mobil, til ice (når komplett mobil la ned), og jeg betaler mer, å har mindre datapakke nå, som jeg så og si bruker opp hver måned. Fornøyd ellers, men pga at jeg får så lite data i prisen, skal jeg bytte. Jeg har mobilt bredbånd fra ice også, internettet detter stadig ut/går tregt. Men jeg bor i et område som henger veldig igjen på dette, så det er først i år jeg får fibernett. Anonymkode: 878d8...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #31 Del Skrevet 20. august 2019 Er sykt fornøyd faktisk. Var chesskunde, som ble telia når de kjøpte opp chess. Opplevde dritt kundeservice, så bytta til ice når jeg skulle bytte mobil. Fikk masse ekstra internett og aldri hatt problemer med dekning. Rekker aldri å gå tom for nett så bruler rollover sånn at min samboer også har så mye nett han bare vil 🤩😍 Anonymkode: 9bb31...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #32 Del Skrevet 20. august 2019 Sykt fornøyd her også!. Yupp, fikk jo gratis Kroneis i dag. Anonymkode: 887a7...10d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #33 Del Skrevet 20. august 2019 Fornøyd her!!! Svarer på kundeservice på messenger på søndager og!!! Anonymkode: 5e482...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #34 Del Skrevet 20. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og sønnen min har ice, supert med gratis abonnement til han. Eneste problemet er at jeg må slå av og på telefonen hver gang vi kommer over grensa til Norge når vi har vært i Sverige, for å få tilbake dekningen. Men jeg vet ikke om det er pga ice eller telefonen min. Ellers opplever jeg ingen problemer med dekning, kundeservice eller noe annet. Anonymkode: a73c4...7e3 Jeg må aldri slå av telefonen når jeg krysser grensa, så det kan like gjerne være telefonen din. Det jeg liker er at man fortsatt har nett selv om datapakka er brukt opp, så en får i alle fall sjekka mail og FB Klarer meg stort sett med 1GB, har jo bredbånd både hjemme og på jobb. Har hatt ICE i to år, og er godt fornøyd Anonymkode: 0fc15...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #35 Del Skrevet 20. august 2019 Beklager, men NEI! ikke fornøyd med dekninga, pluss as mobildataen plutselig stopper i noen minutter. Kommer til å bytte så fort avtaleperioden min er over. Anonymkode: 138c3...8cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 20. august 2019 #36 Del Skrevet 20. august 2019 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #37 Del Skrevet 20. august 2019 Ice i seg selv fungerte fint hos meg, men de er ganske dårlige på utenlandspakker for data. Så jeg endte opp med å bytte. Anonymkode: 1455c...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå